اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پاکستان رکورد بیشترین مبتلایان به کرونا را ثبت کرد:
سیر صعودی تعداد بیماران کرونایی در پاکستان و فوت شدگان ناشی از این ویروس همچنان ادامه دارد درحالی که این کشور طی 24 ساعت گذشته رکورد بیشترین آمار ابتلا به کووید-19 را به ثبت رساند.

کووید-19 یا همان ویروس کرونا هفتم اسفندماه گذشته توسط وزارت بهداشت پاکستان با شناسایی نخستین مورد در شهر کراچی اعلام شد و اکنون 45 هزار و 754 نفر به این ویروس مبتلا هستند.

به گزارش روز پنجشنبه ستاد عملیات و مدیریت مبارزه کرونا در پاکستان، تاکنون یک هزار و 17 بیمار کرونایی نیز در شهرهای مختلف این کشور جان باخته اند.

پاکستان طی 24 ساعت گذشته شاهد ثبت رکورد بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا بود. وزارت بهداشت این کشور از ابتلای 2 هزار و 193 مورد جدید به ویروس کرونا طی یک روز گذشته خبر داد.

عمران خان نخست وزیر پاکستان 18 اردیبهشت ماه دستور لغو مرحله به مرحله محدودیت های اعمالی در سراسر این کشور ناشی از شیوع ویروس کووید-19 را صادر کرد و متعاقب آن فعالیت های اقتصادی، کسب و کار و فعالیت فروشندگان و برخی از مراکز داد و ستد که از سوی دولت مشخص شده است، آغاز شد.

در عین حال کارشناسان پاکستانی و رسانه های داخلی، طرح لغو محدودیت ها را برای کنترل شیوع کرونا بی فایده تعبیر کرده و نسبت به گسترش هرچه بیشتر این بیماری در میان مردم و افزایش آمار جان باختگان ابراز نگرانی می کنند.

آمار تارنمای وزارت بهداشت پاکستان نشان می دهد که 79 درصد عامل شیوع کرونا در این روزها را انتقال آن از یک فرد به فرد دیگر و 21 درصد دیگر را آلودگی اتباع پاکستانی که از خارج برگشته بودند، تشکیل می دهد.

سازمان جهانی بهداشت اوایل اردیبهشت ماه هشدار داد که اگر اقدام های موثر در پاکستان برای مهار ویروس همه گیر کووید-19 به کار گرفته نشود، احتمال افزایش شمار بیماران کرونایی در این کشور تا اواخر تیرماه (اواسط ژوئیه) به 200 هزار نفر وجود دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>