اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خانواده ها می توانند با اختصاص دادن مبلغی در ماه برای آینده کودکان خود و انتخاب بهترین روش سرمایه گذاری آینده فرزندان خود را تضمین کنند و دیگر نگران آینده آنها نباشند. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری کودکان وجود دارد اما شما باید بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان را انتخاب کنید تا هم در بلند مدت بازدهی خیلی خوبی داشته باشد هم با توجه به تورم موجود در جامعه ارزش پولتان کاهش نیابد.

بهترین روش های سرمایه گذاری برای فرزندان
با توجه به تورم موجود در جامعه دیگر خانواده ها نمی توانند مانند گذشته پول های خود را برای آینده فرزندانشان در قلک یا حساب های بانکی آنها پس انداز کنند، با این کار فقط روز به روز ارزش پول آنها کاهش می یابد. اما بهترین روش سرمایه گذاری برای کودکان کدام است؟ کدام روش سرمایه گذاری را برای آینده فرزندانمان انتخاب کنیم که در بلند مدت پولمان چندین برابر شود و آینده فرزندانمان با آن تامین شود؟

سرمایه گذاری در بورس بهترین روش سرمایه گذاری برای فرزندان
سرمایه گذاری در بورس بهترین سرمایه گذاری بلند مدت برای فرزندان می باشد. خانواده هایی که با سرمایه گذاری در بورس آشنایی دارند می توانند در ابتدا اقدام به دریافت کد بورسی آفلاین برای فرزندان خود و خرید سهم های بنیادی در بازار کنند تا در بلندمدت سود خیلی خوبی کسب کنند. اگر خانواده ها با خرید و فروش در بورس آشنایی ندارند می توانند با دریافت کدبورسی برای فرزندان خود اقدام به خرید عرضه اولیه برای کودکان خود نمایند.

برای دریافت کد بورسی آفلاین، سرپرست افراد زیر 18 سال که محدودیت سنی هم ندارد از نوزاد چندماهه تا نوجوان ها باید برای ارائه مدارک هویتی به یکی از شعب کارگزاری مورد نظر یا دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با همان کارگزاری مراجعه کنند.

اگر به فکر سرمایه گذاری در بورس برای فرزندان خود هستید ولی شرایط سرمایه گذاری در بورس مانند زمان و اطلاعات کافی در این زمینه را ندارید می توانید از طریق صندوق های سرمایه گذاری و یا شرکت های سبدگردان اقدام کنید.

با سرمایه گذاری در سبدگردان هدف می توانید با خیالی آسوده سرمایه خود را در اختیار متخصصین در امر سرمایه گذاری قراردهید تا بر اساس سلیقه و ریسک پذیری شما سبد مناسب را به اسم شخص شما افتتاح کنند و با خرید سهام های سودآور، سودی حداکثری را برای شما به ارمغان آورند.

خرید طلا و سکه بهترین روش سرمایه گذاری برای فرزندان
خرید طلا و نگهداری آن می تواند یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری کودکان باشد چون با دید بلند مدت بر روی طلا سرمایه گذاری میکنید قطعا یکی از امن ترین و پرسود ترین راه های سرمایه گذاری برای آینده کودکان شما خواهد بود.

چون قرار است طلا را با دید سرمایه گذاری خریداری کنید به اجرت ساخت و مالیات و … طلا هم توجه داشته باشید تا قسمت زیادی از پولتان صرف هزینه های اضافی نشود. به دلیل وجود اینگونه مشکلات برای خرید طلا خیلی از افراد سرمایه گذاری در سکه را نسبت به طلا روش مناسب تری برای سرمایه گذاری میدانند.

سرمایه گذاری در بیمه عمر بهترین سرمایه گذاری برای فرزندان
سرمایه گذاری در بیمه عمر بازدهی دو مورد بالا را نخواهد داشت اما همچنان یکی از روش های خوب سرمایه گذاری برای کودکان و فرزندان شما به حساب می آید.

برای سرمایه گذاری در بیمه عمر شما می توانید با پرداخت مبالغی کم، در هر ماه یا در هر سال برای فرزندان خود در آینده سرمایه ای بزرگ ایجاد کنید.

شرکت بیمه با پول پرداختی شما در فعالیت های اقتصادی سودآور، شرکت می کند و سود و منافعی که شرکت بیمه از این سرمایه گذاری ها به دست می آورد را، به صندوق های اندوخته شما در بیمه عمر و سرمایه گذاری واریز می کند و این روال باعث چندین برابر شدن پولی که شما به بیمه پرداخت کرده اید در بلندمدت می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>