اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انتقاد تند کرونایی بایدن از ترامپ:
جو بایدن معاون سابق رئیس جمهوری آمریکا و داوطلب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در انتقادی تند از رعایت نکردن دستور العمل های بهداشتی به سی ان ان توسط ترامپ گفت: ترامپ احمقی به تمام معنا است.

شبکه تلویزیونی سی ان ان روز چهارشنبه گزارش داد: زدن ماسک که ساده ترین محافظت در دوران همه‌گیری ویروس کرونا است اکنون با پیام های متنقاضی که از کاخ سفید می آید، هرگوشه از زندگی آمریکایی ها را به یک نقطه تقابل فرهنگی و سیاسی بدل ساخته است.

این شبکه خبری در ادامه افزود: دونالد ترامپ نیز دراین میان جو بایدن رقیب احتمالی دموکرات خود در انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا را به د لیل استفاده از ماسک در انظار عمومی مورد استهزا قرار داد و در حساب توئیتر خود، توئیت (بریت هام) (Brit Hume) - تحلیگر ارشد سیاسی شبکه خبری فاکس نیوز- که تصویر بایدن با ماسک را به استهزا گرفته است را بازنشر کرد، بایدن نیز در مصاحبه ای به این اقدام ترامپ واکنش نشان داد.

بنابراین گزارش بایدن در مصاحبه اختصاصی با سی ان ان دراین باره گفت: او (ترامپ) یک احمق است، یک احمق تمام عیار که اینگونه رفتار می کند، هر پزشکی در هرنقطه از جهان می گوید زمانی که در میان جمعیتی قرار گرفتید باید ماسک بر صورت بزنید.

بایدن افزود: به ویژه زمانی که شما قرار است در وضعیتی قرار بگیرید که فاصله افراد از یکدیگر (در ایام همه گیری ویروس کرونا) کم تر از حدود سه متر باشد.



کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>