اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عملیات اصلاحی برای کاهش تلفات جاده ای در محور دامغان- معلمان:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: اصلاح شانه خاکی و شیب شیروانی 18 کیلومتر از محور دامغان- معلمان- جندق با هدف کاهش تصادف و تلفات جاده ای در این مجور انجام شد.

محمدرضا عرب احمدی روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها ابراز داشت: عامل انسانی، خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و خروج از جاده عوامل مهم بخش زیادی از تلفات و تصادف های جاده ای است که سهم قابل توجهی در این حوزه دارد.

وی ادامه داد: محور دامغان به جندق، درصد بالایی از میزان فوتی های تصادف ها را در استان داشته و از این رو تکمیل باند دوم محور دامغان- معلمان توسط وزارت راه و شهرسازی در حال احداث است و ترمیم مشخصات فنی و مهندسی قطعاتی از این محور جزو اولویت های برنامه ریزی اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اصلاح شیب های شیروانی به کاهش حوادث در این جاده کمک می کند افزود: با هدف بهبود این شاخص در محور دامغان- معلمان- جندق، عملیات اصلاح شانه خاکی، شیب شیروانی و ترمیم فرونشست های محور مذکور به طول 18 کیلومتر با به کار گیری 9 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری، با تلاش کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان به صورت امانی انجام شد.

عرب احمدی افزود: با توجه به قرارداد عقد شده به زودی رفع نواقص روکش آسفالت این محور نیز با استفاده از ظرفیت های موجود انجام می شود و امیدواریم با انجام این اقدامات شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

طول محور دامغان جندق به عنوان محور اتصالی استان سمنان به استان اصفهان از دشت کویر 270 کیلومتر است که 240 کیلومتر آن در محدوده شهرستان دامغان و 30 کیلومتر آن در استان اصفهان قرار دارد.

با توجه به وجود چندین روستای پرجمعیت، منطقه گردشگری کویر حاج علی قلی حسن آباد، تپه‌های مریخی و زیبایی های کویر، سالانه بسیاری از گردشگران نیز از این مسیر برای بهره مندی از آثار طبیعی استفاده می کنند.

رییس پلیس راه استان سمنان چندی پیش اعلام کرد که بیشترین تصادف های فوتی استان سمنان متعلق به محور دامغان- جندق است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>