اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فعالیت دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی در شیراز:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از راه اندازی دوباره ناوگان حمل و نقل عمومی از دهم خرداد در شیراز خبر داد.

مجتبی زوربخش گفت: با شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامت شهروندان فعالیت اتوبوس‌های درون‌شهری از 20 اسفند ماه 98 متوقف شد و با توجه به درخواست شهروندان و ابلاغیه شهردار و مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی از دهم خرداد از سرگرفته خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس اتوبوس های درون شهری رعایت پروتکل های بهداشتی، با 100 درصد ظرفیت و مترو نیز از ساعت 6 صبح تا 21 فعالیت خواهند کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزود: در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط مسافرین کاملا ضروری است.

زوربخش با بیان اینکه ضدعفونی اتوبوس ها و مجزا سازی کابین راننده از بخش مسافرین از دیگر اقدامات انجام شده برای حفظ سلامت شهروندان و رانندگان است، به شهروندان توصیه کرد تا ریشه کنی کامل کرونا از سفر های غیرضروری درون شهری پرهیزکنند.

وی افزود: دوچرخه های اشتراکی نیز از 6 خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و در اولین روز فعالیت مجدد دوچرخه ها، 455 سفر توسط کاربران انجام شد.

فردا پایان حفاری خط دوم مترو شیراز:
زوربخش با اشاره به اینکه احداث تونل خط 2 مترو شیراز از میانرود تا میدان آزادی در حال اجراست گفت: این خط بر خط یک مترو عمود است و ایستگاه میدان امام حسین (ع) ایستگاه کلیدی برای تبادل سفر در دو خط محسوب می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز افزود: فردا مرحله یک حفاری خط 2 مترو شیراز به اتمام می‌رسد و عملیات ریل گذاری برای این خط از ایستگاه عادل آباد آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه وکیل به عنوان آخرین ایستگاه خط یک به زودی به بهره برداری می رسد، افزود: این ایستگاه در پنج طبقه با 15 هزار متر مربع زیربنا و با معماری سنتی منطبق با بافت تاریخی منطقه ساخته شده است.

زوربخش با بیان اینکه در آینده نزدیک عملیات اجرایی خط 3 مترو که ادامه خط یک است، آغاز خواهد شد، گفت: این خط در مرحله اول از تقاطع غیرهمسطح بصیرت (پل معالی آباد) تا ابتدای شهرک گلستان به طول 12 کیلومتر ادامه می یابد و ایستگاه راه آهن را به خط یک متصل می‌کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>