اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

70 هزار مترمربع زمین از حریم جاده در گناوه آزادسازی شد:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه گفت: در یک سال گذشته 70 هزارمترمربع زمین در محدوده حریم جاده‌های ارتباطی حوزه استحفاظی این شهرستان باحکم قضایی ازسوی این اداره رفع تصرف شده است.

سیدابوالحسن علوی روز پنجشنبه در حاشیه تخریب یک هکتار زمین حریم جاده درگفت وگو با ایرنا افزود: این اداره در راستای حفاظت و صیانت از زمین و حریم جاده و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور مقام قضایی و همراهی مجموعه های انتظامی و امنیتی شهرستان گناوه به قلع و قمع ساخت و سازهای بدون مجوز در محدوده روستاهای مال قائد و قلعه حیدر به مساحت یک هکتار اقدام کرده است.

وی اظهار کرد: متصرفان با دیوار کشی و بنای شالوده به حریم جاده تجاوز کرده بودند که این اداره از آنان شکایت و حکم تخریب نیز از سوی مراجع قضایی صادر و اجرا شد.

علوی گفت: نگهداری و صیانت از حریم قانونی راه ها برای برقراری ایمنی جاده ای و توسعه در آینده از سیاست‌های اساسی این اداره است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناوه یادآورشد: کسانی که قصد هرگونه عملیات اجرایی و ساخت و ساز به خصوص در محدوده محورهای ارتباطی این شهرستان را دارند قبل از اجرا باید استعلام لازم مبنی بر مالکیت و نوع کاربری زمین را از دستگاه‌های مسئول بگیرند.

شهرستان گناوه از محورهای مهم ارتباطی و پرتردد استان بوشهر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>