اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گرانی حمل و نقل مانع توسعه صادرات محصولات کشاورزی:
نورانی گفت: گرانی حمل ونقل، کمبود کانتینر های یخچالی و اتخاذ تصمیمات خلق الساعه از جمله چالش‌های صادرات محصولات کشاورزی است.

 از سال 97 که وارد دوره ترسالی شدیم، وضعیت تولید محصولات کشاورزی روز به روز بهتر شده است به گونه ای که امسال تولید سبزی و صیفی رشد چند برابری نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

جهش صادرات لازمه تحقق شعار سال:
او افزود: از 13 اقلیم دنیا، 11 اقلیم در کشور ماست که امسال با توجه به نامگذاری سال با عنوان جهش تولید، وضعیت تولید محصولات جالیزی بهتر شده است که امیدواریم در کنار جهش تولید، رونق صادرات هم داشته باشیم.

نورانی ادامه داد: با توجه به آفتاب مناسب در طول سال و اقلیم 4 فصل، وضعیت تولید محصولات مختلف بخش کشاورزی به قدری مناسب است که برای توسعه صادرات باید هدف گذاری شود.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با تأکید بر توسعه صادرات محصولات کشاورزی در کنار جهش تولید بیان کرد: سازمان فائو بار‌ها اعلام کرده است که ایران علاوه بر تامین غذای مورد نیاز، امکان تامین غذای کشور های حوزه خلیج فارس را نیز دارد، از این رو امیدواریم که مسئولان زیر یک سقف جمع شوند و برای توسعه صادرات برنامه ریزی کنند.

توسعه صادرات محصولات کشاورزی مستلزم ایجاد زیرساخت های لازم:
او با بیان اینکه دود اتخاذ تصمیمات خلق الساعه به چشم تولیدکنندگان می رود، گفت: توسعه صادرات محصولات کشاورزی مستلزم فراهم کردن زیرساخت های لازم است، در غیر این صورت نمی‌توان امیدی به توسعه صادرات داشت.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با اشاره به چالش های پیش روی صادرات بیان کرد: گرانی حمل‌و‌نقل، کمبود کانتینر های یخچالی و اتخاذ تصمیات خلق الساعه از جمله مشکلات اصلی پیش روی صادرکنندگان است که انتظار می‌رود یک نهاد در خصوص صادرات تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

نورانی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان به سبب فقدان مدیریت، مشکلات متعددی دارند به طوری که علی رغم اختصاص ارز به واردات سم و کود، اما سم و کود با نرخ آزاد در بازار فروخته می‌شوند که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این مشکلات مرتفع شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>