اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پرداخت بخشی از حقوق رئیس جمهوری پرو به خانواده های داغدار کادر درمانی:
دولت پرو در چارچوب تدابیر تازه با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا در این کشور و مسئولیت پذیری اجتماعی، از کاهش بخشی از حقوق سه ماه دریافتی کارکنان دولت از عالیترین مقام در ریاست جمهوری تا رده های پایین تر برای کمک به خانواده های کادر درمانی فوت شده خبر داد.

به گزارش نشریه آب ث، مارتین ویزکارا رئیس جمهوری پرو و وزیران دولت در ادامه تلاش ها برای مقابله با ویروس کرونا و به نشانه پذیرش مسئولیت اجتماعی در شرایط بحرانی حاکم بر این کشور که با بیش از 135 هزار مورد ابتلا، دومین کشور درگیر در منطقه آمریکای جنوبی بعد از برزیل قرار دارد، به مدت سه ماه حقوق دریافتی خود را کاهش داده و پول پس انداز شده را به خانواده های کادر درمانی فوت شده در اثر ابتلا به این ویروس اختصاص خواهند داد.

دولت پرو با ابلاغ حکمی اعلام کرد، همه کارمندان، معاون وزیران، مدیران کل سازمان های دولتی، ریاست و معاونان دانشگاه های دولتی که حقوق دریافتی آنها ماهانه بیش از 15 هزار سول(واحد پول پرو) است نیز موظف خواهند بود در ماه های ژوئن، ژوئیه و آگوست (تیر، مرداد، شهریور) با کاهش رقم دریافتی و در راستای تدابیر دولت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور، این مبلغ را برای کمک به خانواده های اعضای درمانی فوت شده اختصاص دهند.

طبق این حکم، میزان کسری حقوق برای کارمندانی که دریافتی بیش از 20 هزار سول دارند، 15 درصد و کسانی که رقم دریافتی شان بیش از 15 هزار سول است، 10 درصد تعیین شده است.

بر اساس آخرین آمارها از وزارت بهداشت پرو، از ششم مارس (16 اسفند) و تائید ابتلای نخستین مورد به کووید-19 تاکنون، بیش از 148 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده که افزون بر چهار هزار نفر از آنها جان خود را از دست داده اند.

وخامت اوضاع در پرو به اندازه ای است که با وجود بحران ناشی از شیوع ویروس، خسارت 70 درصدی بر بدنه اقتصاد این کشور، مردم را مجبور کرده برای تامین هزینه زندگی، از خانه هایشان خارج شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>