اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویروس شناس آلمانی: قرنطینه سریع، راه مهار موج دوم کروناست:
یک ویروس شناس صاحب نام آلمانی گفت در صورت بروز موج دوم کرونا، باید به سرعت از طریق قرنطینه سریع و بدون اتلاف وقت برای مهار آن اقدام کرد.

کریستیان دورستن از ویروس شناسان صاحب نام آلمان به مجله اشپیگل گفت که اکنون دانشمندان اطلاعات بسیاری بیشتری درباره ویروس کرونا دارند و به مراتب بهتر می دانند از چه طریق گسترش پیدا می کند.

به گفته او این ویروس از طریق عده کمی افراد مبتلا که به ابر منتشر کننده شناخته می شوند انتشار پیدا می کند. ابرمنتشر کننده ها افرادی هستند حامل این ویروس اند و آن را به عده زیادی سرایت می دهند. با این شناخت روش جلوگیری از گسترش ویروس کرونا برای پزشکان روشن تر شده است.

او هشدار داده است که هم چنان باید هشیار بود و در صورت بروز موج دوم کرونا برای مهار آن به سرعت عمل کرد. این مهار به گفته دورستن از طریق قرنطینه سریع و بدون اتلاف وقت برای آزمایش های متعدد همه افرادی است که با فرد بیمار در تماس بوده اند. در عین حال زمان قرنطینه می تواند بسیار کوتاه تر شود.

دورستن به اشپیگل گفته است که برخلاف گذشته که تصور می شد دوران مسری بودن دو هفته است، اکنون روشن شده که این زمان تنها یک هفته است. به همین دلیل نیز افرادی که با یک فرد مبتلا به کرونا در تماس بوده اند تنها نیاز به یک هفته قرنطینه دارند.

هندریک اشتریک یکی دیگر از ویروس شناسان آلمان امکان خوبی برای مهار بیماری کرونا پیش بینی می کند و مهم ترین عامل را حفظ محدودیت برای تجمعات بزرگ می داند. اما عامل اصلی برای مهار کامل کرونا دستیابی به واکسن این بیماری است که در سراسر دنیا در حال حاضر درباره آن تحقیق می شود.

برخی از واکسن های تهیه شده در حال گذراندن دوره آزمایشی هستند اما اشتریک معتقد است که امکان دستیابی به واکسن کرونا تا پایان امسال بسیار بعید به نظر می رسد.

او به تلاش ها برای یافتن واکسنی برای ویروس اچ آی وی اشاره کرده و گفته است که برای ویروس بیماری ایدز نیز بیش از 500 نوع واکسن تولید و آزمایش شد اما هیچ کدام موفقیت آمیز نبود. او بر این باور است که شاید در مورد کرونا نیز این احتمال وجود داشته باشد که به این زودی ها واکسنی برای پیشگیری از آن یافت نشود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>