اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هشدار سازمان بهداشت جهانی درباره موج دوم شیوع ویروس کرونا:
سازمان بهداشت جهانی بر این باور است که کشورهایی که با کاهش موارد ابتلا به ویروس کرونا روبه رو شده اند، هنوز با خطر شیوع فوری موج دوم این بیماری مواجه هستند.

به نقل از رویترز، سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه هشدار داد: کشورهایی که با کاهش آلودگی ناشی از ویروس کرونا روبه رو هستند هنوز در معرض خطر شیوع موج دوم این ویروس قرار دارند، اگر اجازه دهند تدابیر محدودکننده و قرنطینه ای زودتر از موعد متوقف شود.

مایک رایان رئیس بخش فوریت های سازمان بهداشت جهانی در این باره گفت: جهان هنوز در وسط موج نخست شیوع ویروس کرونا قرار دارد. گرچه تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در بسیاری از کشورها رو به کاهش است ولی هنوز با افزایش مبتلایان به این ویروس در آمریکای جنوبی، جنوب آسیا و آفریقا روبه رو هستیم.

وی در ادامه افزود: بیماری های اپیدمی غالباً با موج های مختلفی همراه می شود و این بدان معناست که شیوع ویروس می تواند مجدداً طی ماه های آینده همه گیر شود، در مناطقی که نخستین موج این ویروس آغاز شده است. این احتمال وجود دارد که اگر تدابیری که برای متوقف کردن موج نخست ویروس کرونا اتخاذ شده است، زودتر از موعد لغو شود، موج دوم با سرعت زیادی مجدداً آغاز گردد.

این مقام ارشد سازمان بهداشت جهانی گفت: کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی باید همچنان تدابیر و اقدامات بهداشتی و اجتماعی را رعایت و اجرا کنند.

بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی طی هفته های اخیر اقدام به کاهش تدابیر محدودکننده و قرنطینه ای کرده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>