اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اختصاص 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات به آسیب دیدگان کرونا در گلستان:
استاندار گلستان با اشاره به تلاش حداکثری دولت برای جبران خسارت کرونا گفت که 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای جبران بخشی از زیان‌های ناشی از شیوع این بیماری در استان اختصاص یافت.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: شرایط اعطای این تسهیلات به زودی از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام می‌شود و متقاضیان گلستانی که از کرونا خسارت دیده اند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی همچنین به تلاش برای بازگشت رونق به صنایع راکد و تعطیل استان اشاره کرد و گفت: پارسال حدود 8 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب کارگروه تسهیل, بازسازی و نوسازی و تبصره 18 به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.

وی گفت: گلستان با پرداخت 4 هزار و 730 میلیارد ریال در بخش کارگروه تسهیل رتبه هشتم، با پرداخت هزار و 800 میلیارد ریال در بخش تسهیلات تبصره 18 در رتبه هشتم و با پرداخت هزار و 220 میلیارد ریال در بخش بازسازی و نوسازی در رده سوم کشور قرار دارد.

راه اندازی سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول و هتل پنج ستاره گلستان، مشکلات بیمارستان فلسفی، تعیین تکلیف رستوران در ناهارخوران از جمله دیگر موضوعات مطرح در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>