اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جریمه نخست وزیر رومانی به دلیل نقض مقررات کرونا
لودویک اوربان - Ludovic Orban نخست وزیر رومانی به دلیل زیرپاگذاشتن مقررات دولت در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با استعمال دخانیات در فضای بسته و خودداری از زدن ماسک به پرداخت 3 هزار لِئو (617 یورو) جریمه شد.

به گزارش تارنمای اروپایی یورواکتیو به نقل از خبرگزاری رسمی رومانی (Agerpres)، تصویری از نخست وزیر رومانی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد او به همراه تعدادی از اعضای کابینه پشت میزی در دفتر کارش نشسته و مشغول استعمال دخانیات هستند؛ همچنین هیچ یک از آنها ماسک بر صورت نداشتند و آنها روی میز انداخته بودند.

اوربان در بیانیه ای تائید کرد که مقررات را نقض کرده است. او گفت: اعضای کابینه اش بعد از یک روز کاری طولانی در 25 مه (5 خرداد) به مناسبت پنج و هفتمین سالروز تولدش جمع شده بودند.

در این بیانیه آمده است: نخست وزیر می داند که همه شهروندان باید بدون توجه به جایگاه خود از مقررات پیروی کنند. اگر مقررات نقض شوند باید جرایمی وضع شود.

بعد از 60 روز اعمال مقررات جدی قرنطینه همزمان با اعلام وضعیت اضطراری توسط دولت رومانی، مهلت اعمال این وضعیت 15 مه (26 اردیبهشت) به پایان رسید و دولت اوربان دستور وضعیت هشدار 30 روزه را صادر و استفاده از ماسک را در حمل و نقل عمومی و مکان های عمومی بسته اجباری کرد.

از سال 2016 استعمال دخانیات در مکان های بسته در رومانی منع شده است. رستوران هایی که می توانند از فضای باز استفاده کنند طبق مقررات از روز دوشنبه (امروز) مجوز فعالیت دارند.

طبق آخرین آمار، تعداد مبتلایان به کرونا در رومانی بیش از 19 هزار نفر است که از این تعداد افزون بر یک هزار و 260 نفر جان باخته اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>