اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بهره برداری از 3 اسکله بارگیری فرآورده های نفتی در بندر رجایی:
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سعی داریم سه اسکله مخصوص بارگیری نفت و فرآورده های نفتی را امسال در بندر شهید رجایی به بهره برداری برسانیم که می تواند 30 میلیون تن به ظرفیت نفتی کشور اضافه کند.

به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد دوم اردیبهشت در جلسه شورای معاونان وزارت راه و شهرسازی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: تمام فازهای توسعه ای در سازمان بنادر فعال بوده و 2100 میلیارد تومان از منابع داخلی این مجموعه به طرح های توسعه ای اختصاص داده شده است، در این زمینه 30 پروژه با 400 میلیارد تومان تکمیل شد.

وی عنوان کرد: 20 میلیون یورو از تجهیزاتی که در گذشته توسط شرکت های خارجی ساخته و تولید می شد مثل جرثقیل های دروازه ای کانتینری در داخل کشور تولید و در بندر شهید رجایی به بهره برداری رسید.

افزایش ظرفیت کانتینری بندر شهید رجایی به 8 میلیون ‪TEU:
راستاد در مورد فاز سوم بندر شهید رجایی عنوان کرد: فاز سوم بندر شهید رجایی یک پروژه مهم و استراتژیک است که می تواند ظرفیت کانتینری بندر را از 6.3 میلیون به 8 میلیون ‪تی ای یو برساند.

بالا رفتن ظرفیت بارگیری نفت و فرآورده های نفتی:
وی افزود: بنا داریم از 1400 متر اسکله در طرح توسعه بندر شهید رجایی، حداقل 900 متر آن را به بهره برداری برسانیم و به زیرساخت های این بندر اضافه کنیم، همچنین سعی داریم سه اسکله مخصوص بارگیری نفت و فرآورده های نفتی را امسال در بندر شهید رجایی به بهره برداری برسانیم که می تواند 30 میلیون تن به ظرفیت نفتی کشور اضافه کند.

راستاد گفت: بحث حمل و نقل چند وجهی که مورد تأکید مقام عالی وزارت راه قرار دارد، یکی از مباحثی است که به طور جد توسط سازمان بنادر و دریانوردی دنبال می شود، به همین خاطر به صورت بی سابقه ای سهم ریل را در بنادر افزایش داده ایم و قطعاً این برنامه برای داشتن روزهای پررونق تر ادامه خواهد داشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>