اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گروه 300 نفره پزشکان و پرستاران کوبایی وارد کویت شدند:
نماینده معاونت امور فنی وزارت بهداشت کویت از ورود 300 پزشک و پرستار کوبایی به این کشور جهت کمک به کویت برای مقابله با شیوع (ویروس کرونا) خبر داد.

(عبدالرحمن المطیری) روز شنبه به شبکه تلویزیونی (الرای) کویت گفت که این پزشکان و پرستاران کوبایی برای رسیدگی به بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه کار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه گروه پزشکان و پرستاری کوبا از بسیاری از کشورها بازدید کرده اند، افزود: کویت برای بهره مندی از تجربیات پزشکان و پرستاران کوبایی تفاهم نامه ای را در زمینه سلامت با این کشور منعقد کرده است.

به گفته وی، گروه 300 نفره پزشکان و پرستاران کوبایی به مدت 6 ماه در کویت حضور خواهند داشت و در زمینه مراقبتهای ویژه، داخلی و حوادث تخصص دارند.

 خوزه لوئیس نورویگا  مسوول گروه کوبایی نیز با ابراز خرسندی از حضور پزشکان اینک کشور در کویت برای ارائه خدمات پزشکی به شهروندان این کشور، گفت: حضور حدود 300 کادر پزشکی و پرستاری در کویت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور، نشان دهنده روابط قوی دو کشور است.

ویروس کرونا موسوم به کووید 19 اواسط ماه دسامبر (24 آذر) در شهر ووهان در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر سال 2019 (9 دی ماه 98) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

تاکنون سه هزار و 644 نفر در کویت به کرونا مبتلا شده اند و بر اثر ابتلا به این بیماری 244 نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>