اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

محققان چینی: مبتلایان بدون نشانه باعث انتقال کرونا نمی شوند:
کمیسیون بهداشت و درمان شهر ووهان اعلام کرد آزمایش کشت ویروس از نمونه های گلو و خلط 300 مبتلای بدون نشانه که ماه گذشته در این شهر شناسایی شدند نشان می دهد در هیچ یک از نمونه ها، ویروس زنده پرورش نیافته است این موضوع نشان می دهد مبتلایان بدون نشانه باعث سرایت کرونا به دیگران نمی شوند.

 مقامات چین هفته گذشته اعلام کردند آزمایش کرونای تمام 10 میلیون تن از ساکنان شهر ووهان واقع در استان هوبی کانون اولیه شیوع ویروس کرونا که از 25 اردیبهشت تا 12 خرداد سال جاری انجام شده است منفی بوده است و فقط 300 مبتلای بدون نشانه شناسایی شده اند.

محققان آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان وابسته به فرهنگستان علوم چین همان زمان اقدام به آزمایش کشت نمونه های گلو و خلط این 300 فرد کردند تا وضعیت بیماری را در آنها بررسی کنند اما می گویند نتایج آزمایش ها نشان می دهد در هیچ یک از نمونه ها ویروس زنده پرورش نیافته است.

کارشناسان بر این باور هستند عدم پرورش ویروس زنده در نمونه های مخاط حلقی مبتلایان بدون علامتنشان می دهد که میزان ویروس موجود در نمونه های آنان بسیار کم بوده و یا هیچ ویروس زنده بیماری زایی در آن وجود نداشته است.

نتایج آزمایش نمونه های گرفته شده از مسواک، فنجان، ماسک، حوله و سایر وسایل شخصی مبتلایان فوق نیز منفی بوده است منفی شدن نتایج آزمایش های اسید نوکلئیک روی یک هزار و 174 تن هم که با این مبتلایان تماس نزدیک داشته اند نشان می دهد، مبتلایان بدون نشانه در شهر ووهان باعث سرایت بیماری به دیگران نمی شوند.

آزمایش تمام ساکنان شهر ووهان، یکی از بزرگ ترین و کم سابقه ترین اقدامات در راستای مهار کرونا و آزمایش های گروهی در سطح جهان محسوب می شود و نشان می دهد چین برای ریشه کردن این ویروس مصمم است.

تصمیم برای آزمایش همه ساکنان این شهر پس از آن اتخاذ شد که 6 نفر در 20 اردیبهشت در یک مجتمع مسکونی در شهر ووهان به کرونا مبتلا شدند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>