اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اعزام 2750 ناوگان باری استان همدان به خوزستان:
رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 2 هزار و 750 ناوگان باری استان همدان برای حمل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به خوزستان اعزام شد.

جمشید عظیمی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت تخلیه بنادر و انتقال کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به سراسر کشور، از ابتدای خرداد امسال تاکنون درمجموع 2 هزار و 750 دستگاه از ناوگان باری همدان به مناطق جنوبی بندر امام (ره)، اهواز، اندیمشک و دزفول اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه این کالاها شامل چغندر قند و سایر کالاهای اساسی است، یادآور شد: این اداره به منظور سیاست های سازمان و کمک به تخلیه بنادر و انتقال سریع محصولات کشاورزی و فساد پذیر از سطح مزارع استان خوزستان به دست صاحبان کالا با استفاده از ظرفیت ناوگان های ملکی و زیرپوشش شرکت‌های حمل و نقل استان اقدام به این امر کرده است.

عظیمی ادامه داد: همچنین همدان همزمان نیز به عنوان یکی از مبادی حمل گندم به سایر استان ها در زمینه تهیه و اعزام ناوگان برای حمل کالاهای اساسی استان فعالیت می کند.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان تأکید کرد: از مشکلات این طرح سوخت کم ناوگان های فعال، با توجه به کارکرد پایین بیشتر ناوگان ها در دوره قبل است که به منظور جبران سهمیه و به منظور تشویق رانندگان و درخواست آنها، پیشنهاداتی برای در نظر گرفتن سهمیه سوخت تشویقی به دفتر کالا ارسال شده که در صورت امکان این سهمیه برای ناوگان هایی که از مبادی مورد نظر اقدام به حمل کالاهای خاص می کنند، در نظر گرفته شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>