اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کانتینر یخچال دار

جدیدترین کانتینرهای عایق بندی شده ضدباکتری هوشمند که می تواند مدت ها کالا های سرد یا گرم، خشک یا مرطوب، دارو و موادغذایی را از مبدأ تا مقصد در دمای خاص نگهداری و از کشتی به کامیون تا مقصد حمل کند، وارد بازار شد.

"Ajay Menon" تحلیلگر ارشد دریایی در این زمینه گفت: با گسترش فنّاوری در صنعت حمل و نقل دریایی کالا های متنوعی در سراسر جهان جابه جا می‌شود که نیازمند حمل آن ها با کانتینر های هوشمند عایق بندی شده است که اخیراً به تولید انبوه رسیده و قابل استفاده در کشتی های کانتینری بوده و در نوع خود تازگی دارد. اگرچه این قبیل کانتینر های یخچالی قبلاً در بازار وجود داشت، اما از چنین ویژگی هایی برخوردار نبود.

وی گفت: محصولات دارویی، فرآورده های گوشتی بدون انجماد، نوشیدنی ها، کالا های یخ زده، مواد شیمیایی و... معمولاً در دما های خاص نگهداری می شود و تا‌کنون بیشتر آن ها از طریق حمل و نقل هوایی ارسال می‌شد، اما در فنّاوری جدید که در کانتینر های عایق بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد هرآنچه که مشتری نیاز دارد تازه و بدون فاسد شدن حمل می شود. شاید مدت ارسال آن طولانی باشد، اما به کیفیت کالا لطمه نمی خورد.

در سفر هایی که تا 20 روز طول می کشد این کانتینر های عایق بندی شده مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال چندی پیش یک محموله سیب در مدت دوهفته با طی مسیری 15هزار کیلومتری از آمریکا به هندوستان رسید بدون اینکه کوچک ترین تغییری در آن‌ها به وجود آید.

این نوع کانتینر ها پس از حمل توسط کشتی و تخلیه آن بلافاصله با تریلر تا مقصد حمل شده و به دست مشتری می رسد.این کانتینر‌ها برای هر نوع مواد، دمای خاص خود را تنظیم کرده و آن را از مبدأ تا مقصد بدون هیچ تغییری سالم به دست مشتری می رساند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>