اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 25 درصد کاهش فروش خودرو در اروپا با شیوع کرونا:
همه گیری ویروس کرونا باعث شده تولیدکنندگان خودرو در اروپا امسال با کاهش 25 درصد فروش محصولات خود مواجه شوند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، همه گیری ویروس کرونا در اروپا بزرگ ترین تولیدکنندگان خودرو قاره سبز را با یک بحران بزرگ اقتصادی روبرو کرده است.

انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا (ACEA) با اعلام کاهش 25 درصدی فروش محصولات خودرو، از اتحادیه اروپا و دولت های عضو خواست تا از این صنعت برای بازیابی و حفاظت از مشاغل حمایت کنند.

انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا در بیانیه خود افزود: فروش خودروهای اتحادیه اروپا با کاهش حدود سه میلیون دستگاه، از 12.8 میلیون دستگاه در سال 2019میلادی به حدود 9.6 میلیون دستگاه در سال جاری خواهد رسید.

هر چند تاکنون به دلیل تعطیلی ها و محدودیت های ناشی از بحران کرونا، بازار خودرو با کاهش 41.5 درصدی در بازار فروش مواجه شده است، اما انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا امیدوار است که با کاهش محدودیت‌ها، اوضاع تا حدودی بهبود یابد.

این در حالی است که از نظر آمار و ارقام، این چشم انداز تاریک نشان دهنده شدیدترین افت تاکنون در بخش خودرو اروپا بوده است.

به گفته اریک مارک هویتما رئیس این انجمن، این انجمن امیدوار است که آثار وخیم این کاهش فروش، با اقدامات سریع و قاطع اتحادیه اروپا و دولت های ملی کاهش یابد.

وی افزود: با توجه به سقوط بی سابقه در بازار فروش، ایجاد مشوق های خرید و اجرای طرح های تشویقی فوری در سراسر اتحادیه اروپا برای ایجاد تقاضای مورد نیاز خودروهای جدید ضروری است.

طبق گزارش ها اگر چه پیش بینی می شود طی ماه جاری با برداشته شدن فراگیر محدودیت های قرنطینه عمومی در سراسر اروپا فروش خودروسازان اتحادیه اروپا با سرعت بالایی رو به بهبود گذارد، اما خودروسازان اروپایی در تدارک تعدیل بخشی از نیروی کار خود تا پایان امسال هستند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>