اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمارستان صحرایی 60 تخت خوابی سپاه در مهاباد:
فرمانده سپاه پاسداران مهاباد گفت: بیمارستان صحرایی 60 تختخوابی با تجهیزات پزشکی و کارکنان درمانی در این شهرستان مستقر شده است.

سرهنگ طالب رحیمی روز دوشنبه  گفت: این بیمارستان مجهز صحرایی با تجهیزاتی شامل دستگاه اکسیژن ساز، واحد رادیولوژی، آزمایشگاه و بخش مراقبت های ویژه سیار به همت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران در این شهرستان مستقر شده است.

وی با بیان اینکه این امکانات با توجه به درخواست شبکه بهداشت و درمان مهاباد در این شهرستان راه اندازی شده است، ادامه داد: علاوه بر تجهیزات پزشکی، 80 نیروی متخصص برای رهایی کادر درمان مهاباد از فشار مضاعف و ارائه خدمات بهتر به بیماران هم اکنون در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در حال ارائه خدمات به بیماران در بخش های مختلف هستند.

فرمانده سپاه مهاباد با قدردانی از زحمات و تلاش کادر درمانی مهاباد بیان کرد: شهروندان تا حد امکان از حضور، تجمع و تردد بی مورد در معابر خودداری کرده و هنگام خروج از منزل استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان های قدیمی آذربایجان غربی است که هم اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با 301 تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارائه می کند.

مهاباد با 240 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و هم در شرایط بحرانی مقابله با بیماری کرونا قرار دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>