اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروتکل های بهداشتی در چهارمحال و بختیاری مطلوب نیست
رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: 114 پروتکل بهداشتی برای بازگشایی اصناف و رفع محدودیت ها در نظرگرفته شده است، که این پروتکل ها در حال حاضر به شکل مطلوبی اجرا و نظارت نمی شود.

مجید شیرانی روز چهارشنبه در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا افزود: برای رفع این چالش، کمپین اجرای پروتکل ها در استان پیش بینی شده به نحوی که در هر یک از شهرستانها 10 تیم تشکیل می شود و روزانه بازرسی های متعددی از اصناف انجام می گیرد.

وی ادامه داد: در مجموع عملکرد استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون در راستای مقابله با این ویروس مطلوب ارزیابی شده است اما از آنجا که هرگونه کم توجهی و سهل انگاری می تواند به وخیم شدن شرایط منجر شود، نیاز است تا متناسب با شرایط روز تصمیم گیری و برنامه ریزی کرد.

شیرانی تصریح کرد: وضعیت استان در مقایسه با دیگر استان ها در وضعیت بهتری قرار دارد اما به سبب غیرقابل پیش بینی بودن ویروس کرونا و ناپایداری شرایط موجود، باید تصمیماتی گرفته شود که از اثرگذاری بیشتری برخوردار باشد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در مواجهه با ویروس کرونا نمی توان هیچ تصمیم سفیدی گرفت، تصریح کرد: تا زمانی که برای ویروس کرونا واکسن و یا درمانی کشف نشود، همه مناطق در معرض تهدید و خطر هستند و باید همانند روزهای نخست جدیت و اهتمام لازم را برای مقابله با این ویروس به کار گرفت.

شیرانی در ادامه با تأکید بر محدود شدن مراسم های عروسی و ترحیم در استان، اظهار داشت: بیش از 90 درصد شیوع ویروس کرونا ناشی از این مراسمات است که اگر امکان تعطیلی تالارها وجود ندارد اما سخت‌گیری ونظارت بر فعالیت این مراکز باید بیشتر شود.

وی با قدردانی از مردم استان در همراهی و همکاری با مسئولان در مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: مردم از همان روزهای ابتدایی همکاری خوبی با مسئولان داشتند اما در این میان تعداد اندکی توجه لازم را به پروتکل های بهداشتی ندارند که این موضوع موضوع همدلی را به یک نگرانی تبدیل کرده است و می طلبد این افراد نیز همراه و همدل شوند.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، چهارمحال و بختیاری همچنان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد و نیاز است تا با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک از روند صعودی این بیماری در استان جلوگیری شود.

ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>