اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سفارش ها به صورت کلی در بازار ارز به دو نمونه انجام می شوند که شامل سفارش های آنی و سفارش های برای اجرا در آینده می باشد.

سفارش های آنی
این نوع سفارش ها با توجه به نرخ فعلی بازار و همچنین روند آن صورت می گیرد. مثلا شخصی با تصمیم به اینکه هم اکنون به بازار وارد شود برای خرید و فروش اقدام می کند. این نوع از معاملات به شکل دستی و به واسطه معامله گر در بازار ارز اجرا می گردند و نام این نوع معامله آنی است. معاملات آنی خودشان شامل مواردی می باشند که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

  • Buy: سفارش خرید ارز پایه در مقابل ارز دیگر
  • Sell: سفارش فروش ارز پایه در مقابل ارز دیگر

سفارش های برای اجرا در آینده
دسته ی دیگر از سفارش ها می باشد که با توجه به پیش بینی های معامله گر برای ایجاد نمودن یک روند نوسان قیمت در آینده است. مثلا اینگونه که معامله گر پیش بینی می کند که اگر قیمت از یک تعریف خلاص رد شود به صورت حتمی روند جدید رو به پایین یا بالا ایجاد خواهد شد به همین جهت در درون نرم افزار کارگزار خود تعریف می نماید که در صورتی که نرخ به حد تعریف شده برسد برای فروش یا خرید اقدام می کند.

این دسته از سفارش ها خود شامل مواردی می باشند که در ادامه به آن ها اشاره شده است:

  • Buy Limit
  • Sell Limit
  • Buy Stop
  • Sell Stop

سفارشات OCO
سفارش های One Cancels the Orde در اصل ترکیبی از دو سفارش Take Profit و Stop Loss هستند و این معنی را می دهند که هر کدام زودتر فعال شود به صورت خودکار سفارش دیگر کنسل می گردد.

سفارش های LOOP
اگر که بازار وضعیت Side Trend داشته باشد و در بین دو خط یا محدوده حمایت و مقاوت به صورت مکرر دچار نوسان شده باشد، معامله گر می تواند تا از سفارش های LOOP در معامله های خودش استفاده کند. اگر از این روش سفارش استفاده شود می توان برای سیستم دو معامله را تعریف کرد که یکی از نوع Buy باشد و در محدوده خط حمایت شروع به کار کند و دیگری نیز سفارش sell باشد و سفارش آن در محدوده مقاومت صورت بگیرد. در این نوع معامله ها تعیین حد سود قاعدتا مابین محدوده فوقانی و حد تحتانی صورت می گیرد یا به بیانی دیگر بین مقاومت و حمایت است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>