اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حمایت از حوزه درمان جنوب استان بوشهر ضروری است:
نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از حوزه درمان جنوب این استان به ویژه در دوران کنونی شیوع ویروس منحوس کرونا ضروری است.

حجت الاسلام موسی احمدی روز چهارشنبه در دیدار رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با تشکر از اقدامات انجام شده توسط شورای راهبردی در مبارزه با کرونا افزود: با توجه به سیاست های ستاد مبارزه با کرونا لزوم تدابیر ویژه با توجه به شرایط کنونی و انجام اقدامات لازم به منظور کنترل این ویروس منحوس در منطقه ضروری است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی لزوم حمایت مادی و معنوی از بیمارستان های شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه متناسب با میزان درگیری هریک از آنها در حوزه درمان و پذیرش بیمار از جمله بیماران کرونایی اجتناب ناپذیر است.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کرونا حس همدردی و تعامل را تقویت و موجب بروز و ظهور بیش از پیش گروه های جهادی و مردمی شد اظهار داشت: همکاری و مساعدت با گروه های جهادی و خیران منطقه در امر مبارزه با کرونا می تواند زمینه دلگرمی و اشتیاق آنان به خدمت رسانی و جهاد در این راه را بیشتر کند.

نایب رئیس کمیسون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: توجه ویژه شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ویژه پارس به نیازهای زیر ساختی شهرستان های واقع در محدوده این منطقه مساله و مطالبه حقی است که باید به آن اهتمام ورزیده شود.

احمدی، به موضوع جوانگرایی در ساختار منابع انسانی اشاره و تأکید کرد: مدیران پتروشیمی ها در منطقه برای ارتقای منابع انسانی از نیروهای جوان و توانمند و بومی منطقه استفاده کنند.

رئیس شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه پارس گفت: در حوزه مبارزه با کرونا شورای راهبردی در این مدت 250 میلیارد ریال به حوزه های مختلف از جمله درمان استان بوشهر کمک کرده است.

مسعود حسنی افزود: از این میزان 90 میلیارد ریال انواع وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان خریداری شده است.

وی بیان کرد: دستگاه تنفس مصنوعی، ونتیلاتور ثابت، تخت آی سی یو، دستگاه سونوگرافی، ویدئو لانگوسکوپ، انواع دستگاه اکسیژن ساز، نیولایزر، پالس اکسی متر، دستگاه اتوسکوپ و افتالموسکوپ، دی سی شوک، پمپ اینفوژن، انواع مانیتور علائم حیاتی، ویلچر، ساکشن دوشیشه، دستگاه دیالیز RO و برخی تجهیزات و لوازم خریداری شده در این طرح هستند.

رئیس شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه پارس و مدیرعامل پتروشیمی پارس اظهار داشت: این تجهیزات مبتنی بر نیازسنجی های کارشناسی و براساس مشکلات درمانی شناسایی شده در مراکز درمانی منطقه به ویژه در ارتباط با بیماران مبتلا به ویروس کرونا در منطقه خریداری شده اند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>