اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شهرستان خراسان جنوبی همچنان وضعیت قرمز دارند
رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: هفت شهرستان استان خراسان جنوبی همچنان در وضعیت بسیار پرخطر (قرمز) قرار دارند.

محمد دهقانی فیروزآبادی شامگاه جمعه درباره آخرین وضعیت بیماری کووید 19 در استان خراسان جنوبی اظهار داشت: شهرستان های بیرجند (مرکز استان)، قاینات، سربیشه، خوسف، نهبندان، فردوس و طبس در وضعیت قرمز هستند.

وی افزود: در حال حاضر 223 بیمار دارای مشکلات حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 104 نفر موارد مثبت شناسایی شده مبتلا به کرونا بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این تعداد هم 20 نفر در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان های استان بستری و متاسفانه چهار نفر بدحال هستند.

وی بیان کرد: کماکان از عموم مردم درخواست داریم با رعایت نکات بهداشتی، ماسک زدن و پرهیز از تجمعات، به پیشگیری و کنترل بیماری کمک کنند.

براساس آخرین ارزیابی وزارت بهداشت شهرستان های بیرجند، خوسف، سربیشه، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان های درمیان و بشرویه در وضعیت نارنجی (پرخطر)، شهرستان های زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (متوسط خطر) هستند و هیچ شهرستان استان در وضعیت سفید (کم خطر) نیست.

اکنون بیش از 90 درصد جمعیت استان خراسان جنوبی در مناطق پرخطر و بسیار پرخطر از نظر شیوع کرونا زندگی می کنند و قرار است محدودیت های جدید پس از بررسی و تصویب نهایی در مناطق قرمز استان اعمال شود.

بررسی ها نشان می دهد حضور در تجمعات خانوادگی، دورهمی ها و برگزاری مراسم ختم و عروسی بیشترین سهم را در افزایش موارد مثبت کرونا طی یک ماه اخیر در استان داشته است.

همچنین 85 درصد بیماران کرونایی بدون علامت یا با علامت خفیف و متوسط هستند که از این میزان حدود 30 درصد کاملا بدون علائم هستند و لزوم ماسک زدن را برای جلوگیری از انتقال ویروس دوچندان کرده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>