اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


بیمه شخص ثالث

مواردی که می توان از بیمه شخص ثالث استفاده نمود:

بیمه شخص ثالث در برابر خسارات وارده به شخص ثالث به واسطه وسیله نقلیه حاضر در تصادف، پوشش بیمه ای ارائه می کند. این خسارات شامل جراحت، مرگ و خسارت به اموال می شود.

بنابراین سناریویی را در نظر بگیرید که در آن خودرو فرد بیمه شده در تصادفی قرار می گیرد که در آن خودروی دیگری تا حد زیادی صدمه دیده است. آنگاه، شخصی که متحمل صدمه شده است می تواند بر اساس بیمه خودروی شما درخواست غرامت نماید. این بدین معناست که شرکت بیمه مسئول پرداخت خسارت وارده به شخص ثالث است.

بیمه شخص ثالث بخش جدایی ناپذیر تمام بیمه های خودرو است. این بیمه مانند یک شبکه ایمن است که شما را در برابر حوادث پیش بینی نشده و به شدت ناگوار تصادف محافظت می کند که در آن شخصی گزارش خسارت می کند.

برخی از شرکت های بیمه امروزه پوشش تصادف شخصی را برای مالک/راننده وسیله فرد بیمه شده همراه با پوشش مسئولیت شخص ثالث پیشنهاد می کنند. از نظر دیدگاه بیمه گذار، این کار پوشش بیمه ای پیشنهادی توسط بیمه صرفاً مسئولیت را افزایش داده و برای مشتری آن را مطلوب تر می سازد.

مواردی که در آن نمی توان از بیمه شخص ثالث استفاده نمود:

رانندگی در حالت عدم هوشیاری: زمانی که راننده تحت تأثیر الکل یا مواد مخدر است، بیمه هزینه ای پرداخت نمی کند.

تصادف ساختگی: اگر تصاف عمدا ایجاد شده باشد، تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت.

اقدامات غیرقانونی: اگر راننده زیر سن قانونی باشد، رانندگی بدون گواهینامه یا رانندگی در مسیر مخالف جاده در زمان تصادف موجب می شوند که شرکت بیمه خسارت پرداخت نکند

اهداف تجاری: اگر خودرو خصوصی بیمه شده در زمان تصادف برای اهداف تجاری استفاده شده باشد، شرکت بیمه ادعای خسارت را رد خواهد کرد.

سرقت خودرو و صدمات وارده: بیمه شخص ثالث از خودرو بیمه شده یا مالک/راننده آن در زمان تصادف محافظت نمی کند. همچنین سارق خودرو نیز تحت پوشش نیست.

دلایل دیگر: اگر بیمه خودرو در زمان حادثه منقضی شده است، شرکت بیمه ادعای خسارت را نمی پذیرد. همچنین استهلاک معمول خودرو با گذر زمان، نقص های مکانیکی یا الکتریکی، صدمات متعاقب و رانندگی خارج از محدود جغرافیایی مشخص شده هیچکدام تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار نمی گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>