اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پزشکی از راه دور به یاری بیماران کرونا در فارس می آید:
در نگاهی جامع تر و کامل تر به طور عمومی پزشکی از راه دور کاربرد فناوری های پزشکی و ارتباطی جهت تبادل هر گونه اطلاعات، اعم از داده، صدا یا ارتباطات تصویری بین پزشک و بیمار یا پزشک و متخصصان بهداشت و درمان در موقعیت های مجزای جغرافیایی و به منظور ایجاد امکان تبادل جهت مقاصد پزشکی، بهداشتی درمانی، تحقیقاتی و آموزشی است، اکنون که تماس حضور با بیماران کرونا می تواند خطر ابتلای کارکنان بهداشتی و درمانی را بیشتر کند این شیوه مراقبت و نگهداری برای بیماران کرونایی موثر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز سه شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در این دانشگاه استفاده از بستر تله مدیسین و آموزش مجازی برای ارتقای خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در کلان منطقه 5 کشور را یاد آو ر شد.

مهرزاد لطفی تأکید کرد: برای پوشش ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های سطح استان فارس و تعیین تکلیف آنان از سوی اساتید دانشگاه و همچنین برای همکاری و تبادل تجربیات در پیشگیری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در سطح دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان منطقه پنج کشور، لازم است از امکانات تله مدیسین و آموزش مجازی استفاده شود.

وی با اشاره به نشست ویدئوکنفرانسی روز گذشته با وزیر بهداشت، گفت: دکتر سعید نمکی از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دلیل داشتن تیم قوی پزشکی و مدیریت مناسب در مدیریت بیماری کرونا تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه 10 درصد مبتلایان کشور و 2.5 درصد جانباختگان کشور بر اثر کرونا به استان فارس اختصاص دارد گفت: نگاهی به این آمار بیانگر موفقیت تیم سلامت فارس در نگهداری از بیماران کرونا است، باید برای حفظ و ارتقای وضعیت موجود، تیم های بهداشتی و درمانی برای ارزیابی و ارتقای فرآیندها به شهرستان های دارای بیشترین افزایش مبتلایان اعزام شوند.

دکتر لطفی ادامه داد: لازم است تیم های نظارتی درمان برای بررسی وضعیت موجود و آمار کارکنان مثبت در بیمارستان ها، از مراکز درمانی به صورت مرتب بازدید کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین بر سطح بندی بخش های ویژه برای سرویس دهی بهتر به بیماران نیازمند این خدمات و بررسی و ارتقای سطح ارائه خدمت در بیمارستان پشتیبان تأکید کرد.

در این نشست معاونان و مدیران ارشد دانشگاه گزارش هایی در خصوص حوزه های مختلف مانند وضعیت بیماران بستری کرونا، درصد اشغال تخت های عادی و ویژه، بیمارستان پشتیبان، وضعیت ابتلا در شهرستان‌های استان، تجهیزات و ملزومان پزشکی، نیروی انسانی، انجام آزمایش های کرونا، نوبت کاری پزشکان و کارکنان ارائه کردند.

کرونا در فارس تهاجمی شده است:
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست تأکید کرد: آمار نشان دهنده این است که ویروس کرونا عفونی تر و تهاجمی تر شده است، بنابراین مردم باید با جدیت توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

عبدالرسول همتی با اشاره به آمار مقایسه ای بیماری کرونا در کشور و استان فارس گفت: در حالی که 10 درصد از موارد ابتلای کشور شامل بیماران استان فارس می شود، خوشبختانه تنها 2.5 درصد موارد مرگ و‌میر کرونا کشور مربوط به فارس است و این نشان دهنده تلاش گسترده و خستگی ناپذیر کادر بهداشتی و درمانی فارس است که برای بهبودی بیماران از جان مایه می گذارند.

او از مردم استان خواست توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و با رعایت این توصیه ها به کادر بهداشتی و درمانی کمک کنند تا با روحیه بهتر به بیماران خدمت کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>