اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه بدنه

در حال حاضر شرکت های بیمه مختلفی به ارائه خدمات بیمه بدنه می پردازند. شرکت هایی مانند بیمه ایران، بیمه البرز، بیمه دانا، بیمه آسیا، بیمه پارسیان، بیمه پاسارگاد، بیمه سامان و...شرایط بیمه بدنه ی هر کدام از این شرکت ها ممکن است با شرکت های دیگر متفاوت باشد؛ اما انتخاب بهترین بیمه بدنه به شرایط و نیازهای هر فرد نیز بستگی دارد. به عنوان مثال برخی از افراد فقط به دنبال ارزان بودن بیمه بدنه هستند، اما برای برخی دیگر پوشش های بیمه ای متنوع و نحوه دریافت خسارت اولویت دارد.

بهترین بیمه بدنه خودرو از نظر سهولت در صدور و تمدید بیمه
صدور و تمدید بیمه بدنه به مراحل و مدارک مشخصی نیاز دارد که می توان گفت از این نظر تفاوت زیادی در شرکت های مختلف وجود ندارد.البته در بعضی از شرکت های بیمه محدودیت هایی برای صدور بیمه بدنه وجود دارد. مثلا بیمه بدنه پاسارگاد برای خودروهای بالای 20 سال بیمه بدنه صادر نمی کند. (مگر اینکه بیمه نامه قبلی از همان شرکت باشد.)

بهترین بیمه بدنه خودرو از نظر میزان فرانشیز
همان طور که می دانید فرانشیز به معنی درصدی از هزینه خسارت است که پرداخت آن به عهده بیمه گذار می باشد. پس هرچه فرانشیز بیمه بدنه شما کمتر باشد، به نفع شما خواهد بود.پوشش های اصلی و اضافی بیمه بدنه هر کدام فرانشیز ویژه خود را دارند که این فرانشیز می تواند در شرکت های مختلف بیمه تفاوت هایی داشته باشد.

به عنوان مثال در پوشش بلایای طبیعی و در بیمه بدنه سامان، میزان فرانشیز 10 درصد است اما فرانشیز همین پوشش در بیمه بدنه پارسیان 30 درصد است. پس اگر می خواهید در زمان دریافت خسارت استفاده بهتری از بیمه بدنه خود داشته باشید، بیمه بدنه ای را انتخاب کنید که فرانشیز پوشش های آن پایین باشد.

بهترین بیمه بدنه خودرو از نظر نحوه پرداخت خسارت
یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک بیمه بدنه خوب، کیفیت پرداخت خسارت مطلوب شرکت بیمه است. البته نمی توان این معیار را در هر شرکت بیمه به صورت دقیق تعیین کرد اما می توان بر اساس ویژگی هایی مثل تعداد شعب پرداخت خسارت یا دارا بودن خسارت سیار، کیفیت پرداخت خسارت شرکت مورد نظر را پیش بینی کرد.بیمه بدنه ایران، بیمه بدنه البرز، بیمه بدنه پاسارگاد و... از جمله بیمه هایی هستند که خسارت سیار دارند.

بهترین بیمه بدنه خودرو از نظر تخفیف های ارائه شده
یکی از تخفیف هایی که تأثیر مهمی در کاهش قیمت بیمه بدنه دارد، تخفیف عدم خسارت است. نحوه اعمال این تخفیف در شرکت های مختلف بیمه یکسان است؛ اما تخفیف های دیگری نیز توسط بیمه های مختلف ارائه می شود که می تواند نقش مهمی در انتخاب بیمه بدنه داشته باشد. تخفیف هایی مثل: تخفیف سال ساخت خودرو، تخفیف خودرو صفر کیلومتر، تخفیف بر اساس ارزش خودرو، تخفیف بیمه شخص ثالث، تخفیف خرید نقدی بیمه بدنه، تخفیف داشتن حساب سپرده بانکی، تخفیف داشتن بیمه عمر، تخفیفات مشاغل مختلف، تخفیفات مناسبتی و...

بهتر است بدانید که همه این تخفیف ها توسط همه شرکت ها ارائه نمی شود. درصد و شرایط ارائه این تخفیف ها نیز در هر کدام از شرکت های بیمه ممکن است متفاوت باشد. به عنوان مثال تخفیف خودروی صفر کیلومتر در بیمه بدنه ایران 10 درصد است و در بیمه بدنه پاسارگاد 30 درصد.همچنین سقف ارائه تخفیفات نیز در شرکت های مختلف بیمه متفاوت است. مثلا سقف ارائه تخفیفات در بیمه بدنه آسیا 70 درصد است و در بیمه بدنه پارسیان 75 درصد.

بهترین بیمه بدنه خودرو از نظر قیمت
بسیاری از افراد در زمان خرید بیمه بدنه تنها به قیمت آن توجه می کند و یا در واقع به دنبال ارزان ترین بیمه بدنه هستند. اما بهتر است بدانید که قیمت، نمی تواند معیار کافی و مناسبی برای خرید بهترین بیمه بدنه باشد و پیشنهاد می کنیم که در زمان خرید این بیمه به ویژگی های دیگری مثل کیفیت ارائه خدمات، کیفیت پرداخت خسارت و... نیز توجه کنید.نکته مهم دیگر این است که قیمت بیمه بدنه برخلاف قیمت بیمه شخص ثالث مبلغی ثابت و مشخص نیست و گاهی تفاوت های چشم گیری در قیمت این بیمه در شرکت های مختلف مشاهده می شود.

ارزان ترین بیمه بدنه
اگر به دنبال خرید ارزان ترین بیمه بدنه هستید، باید پوشش های بیمه ای کمتری را انتخاب کنید و به دنبال شرکت بیمه ای باشید که تخفیف های بیشتری در زمینه بیمه بدنه ارائه می دهد.همچنین هرچه تخفیف عدم خسارت بیمه بدنه شما بیشتر باشد، قیمت بیمه نامه مورد نظرتان هم کمتر می شود.

بیمه بدنه خودرو صفر
تعریف خودروی صفر در بیمه بدنه شرکت های مختلف بیمه ممکن است متفاوت باشد اما معمولا شرکت های بیمه مقدار کیلومتر کارکرد خودرو یا میزان زمانی که از تولید خودرو یا پلاک کردن آن گذشته باشد را ملاک تعیین خودروی صفر قرار می دهند.

بعضی از شرکت های بیمه مثل بیمه ایران، بیمه پارسیان و بیمه سامان تخفیف ویژه ای برای بیمه بدنه خودروهای صفر در نظر می گیرند که می تواند قیمت بیمه بدنه خودرو صفر را کاهش دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>