اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

همانطوری که گفتیم بازار برابری ارزها بازار فوق العاده بزرگ و جذابی است. میلیون ها آدم در بازار برابری ارزها مشغول به فعالیت و معامله هستند. روزانه تریلیون ها دلار پول در این بازار جا به می شود.

اما ما چگونه می توانیم سهمی در بازار برابری ارزها داشته باشیم؟

بسیار ساده است. بازار برابری ارزها از نوع بازار OTC هست. یعنی این بازار ساختمان و مکان مشخصی ندارد و برای معامله در آن نیاز به حضور فیزیکی نیست. در عوض تمامی معاملات و فرآیندها در بستر اینترنت انجام می شود.تمامی معامله گران سراسر دنیا از طریق اینترنت به یکدیگر وصل می شوند و معاملات خود را انجام می دهند.

مراحل ورود به بازار برابری ارزها

  • ابتدا لازم هست که یک حساب معاملاتی برای خود باز کنید. این کار خیلی ساده است.کافی است که در بخش افتتاح حساب معاملاتی ما ثبت نام کنید و حساب خود را دریافت کنید.
  • تمامی معاملات بازار برابری ارزها در بستر وب و از طریق نرم افزارهای بسیار حرفه ای صورت می گیرد. به بیانی دیگر حساب شما در نرم افزارهای معاملاتی ایجاد می شود. برای معامله در بازار برابری ارزها نیاز به نصب نرم افزار معاملاتی داریم. به همین دلیل نرم افزار متاتریدر5 را دانلود میکنیم. جالب این است که نرم افزار متاتریدر5 هم برای سیستم عامل ویندوز وجود دارد، هم برای تلفن های همراه اندروید و iPhone. ما می توانیم هرجایی که هستیم از طریق این نرم افزار به بازارهای جهانی متصل شویم و معاملات خود را انجام دهیم.
  • بعد از نصب نرم افزار لازم هست که مقدمات معامله کردن در بازار برابری ارزها را بیاموزیم. اینکه چگونه می شود خرید کرد، چگونه می شود فروخت، حد سود و ضرر چیست.اما به طور خلاصه باید بگم که معامله کردن در بازار برابری ارزها بسیار آسان هست. تنها با چند کلیک کوچک می توانیم معامله کنیم و به عملیات سنگین و زیادی نیاز نیست. یکی از دوستانم سال های زیادی در شهر نیویورک زندگی می کرد. شغل اصلی او حضور در بازار بورس و بازار برابری ارزها و معامله در آن بود. درآمد خوب و قابل توجهی داشت. تقریبا بین سالی 1 تا 3 میلیون دلار، اما یک روز دیگر از این رفت و آمد و شلوغی شهر و بازار خسته شد. او بیماری قلبی گرفته بود و دکتر او را مجبور کرد که به خارج از شهر برود و در روستایی اطراف آریزونا زندگی کند. برای کسی که مدت ها هر روز به وال استریت سر میزده، سهام های بزرگ را خرید و فروش می کرده و در بازار برابری ارزها نیز حضور اندکی داشته، این غریبی و غربت سخت بود. در یک روستای ساکت، بی سر و صدا، در میان کوه. جایی که هر روز، در حوالی طلوع خورشید با صدای سرسام آور پرستوهای مهاجر از خواب برمیخزید و به پیاده روی و تماشای مناظر مینشست. به اینکه دیگر نمی تواند در بازار حضور داشته باشد فکر می کرد و عمیقا ناراحت بود. گویی هویتش را گرفته ای. بعد از مدتی تصمیم گرفت دوباره شروع کند، اما این بار به شکل جدید. دیگر لازم نبود که حتما در آن محیط حضور داشته باشد. او میخواست با استفاده از اینترنت در یک کارگزاری حسابی باز کند و آنلاین معاملات خود را انجام دهد. اینگونه حالش بهتر میشد. پذیرش اینگونه معاملات در بستر اینترنت برای او بسیار سخت بود.
    چرا؟
    زیرا که او عمری به صورت فیزیکی با داد و فریاد های بازار معامله می کرده و این آرامش و سکوت خانه هنگام معامله را درک نمی کرد.جالب این است که سود او در معاملات بیشتر شده بود، زیرا او فقط به یک مکان و زمان محدود نمیشد. هنگامی که در تعطیلات سال نو تصمیم گرفت سفری به دور اروپا بزند، باز هم در بازار برابری ارزها حضور داشت و توانست از نوسانات بازار سود چشمگیری را دریافت کند. نکته مثبت بازار برابری ارزها این هست، ما می توانیم در هر زمان و هرمکانی خیلی آسان معامله کنیم و سود کنیم.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>