اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برای معامله و موفق شدن در بازار برابری ارزها، نیاز به مهارت خاص و عجیبی نیست. فقط کافی است برخی موارد را کامل یاد بگیریم و از آن ها استفاده کنیم.

اولین و مهم ترین قدمی که باید برداشته شود، یادگیری کار با نرم افزار متاتریدر هست. اینکه چگونه معامله کنید، نمودارها را ببینید، قیمت ها را بررسی کنید. بنابراین بهتر است ابتدا با یک حساب دمو شروع کنید و سپس یک حساب واقعی باز کنید. زیرا حساب دمو شرایط بازار را بدون نیاز به هیچ سرمایه گذاری ای برای شما فراهم می کند و شما می توانید در بازار واقعی با پول مجازی معامله کنید.

نکته حیاتی بعدی برای موفقیت در بازار برابری ارزها، دانش تحلیلی بازار است که می تواند به شما بسیار کمک کند.

در بازارهای مالی مانند بورس، آتی، CFD و بازار برابری ارزها دو نوع تحلیل وجود دارد:

  • تحلیل فاندامنتال یا بنیادی
  • تحلیل تکنیکال

برای موفقیت در بازار برابری ارزها باید مقداری از این دو نوع تحلیل را فرا بگیریم که بتوانیم بازار را درک کنیم و معاملات درستی انجام دهیم.

  • تحلیل بنیادی یا فاندامنتال به دلایل اقتصادی و ریشه ای حرکت یک ارز و یا سهام میپردازد. اما تحلیل تکنیکال نمودار قیمت آن را بررسی می کند و از جهت روند و ابزار های تحلیل تکنیکال برای پیش بینی قیمت استفاده می کند.

در کنار یادگیری تحلیل تکنیکال و فاندامنتال، ما باید به عنوان یک معامله گر از رازهای موفقیت معامله گران دیگر درس بگیریم.

یکی از دلایل موفقیت معامله گران موفق مداوت پیگیری در آموزش و درس از شکست ها در بازار هست.

شما ممکن است اول کار فوق العاده نباشید، اما مشکلی ندارد تلاش کنید. معامله در بازار برابری ارزها یک مهارت هست. اینکه چگونه معامله کنید، چگونه تحلیل کنید و قوانین تان چگونه باشد. بنابراین در کنار یادگیری تحلیل، بر مهارت خود بیفزایید.زیرا یکی از دلایل عمده ای که معامله گران در بازار برابری ارزها ضرر می کنند، عدم وجود آمادگی روانی و تصمیمات هیجانی هست.

پس از یادگیری تحلیل و تمرین مکرر برای به دست آوردن مهارت در معاملات، تنها مسئله ای که میماند مدیریت سرمایه تان هست. بازار برابری ارزها به شما امکان معامله با پولی که برای خودتان نیست را می دهد. انگار شما از کارگزاری خود وام گرفتید تا در بازار سرمایه گذاری کنید و سود کنید. این یک مفهومی هست به اسم اهرم و یا لوریج.

در بازار برابری ارزها، در ازای هر یک دلاری که در حساب معامله تان دارید کارگزارتان 100 دلار به شما قرض می دهد. بنابراین خیلی مهم هست که چگونه از این پول استفاده کنید، زیرا کارگزار شما هرگز نمی خواهد و نمی گذارد پولش ضرر شود. فقط شما توانایی معامله مبلغ بیشتری را داشتید که می توانستید برای خودتان سود بیشتری خلق کنید.

بنابراین خیلی مهم است که ریسک خود و نحوه استفاده از اهرم را مدیریت کنیم، زیرا اگر آن را مدیریت نکنیم بر علیه خودمان عمل می کند. پس از اینکه تمامی این پیش نیازها را یاد گرفتیم، مسیر را برای موفقیت خود هموار کرده ایم. البته این بدان معنا نیست که شما حتما باید تمامی این مراحل را بگذرانید و سپس کار خود را آغاز کنید.

بهترین معلم در بازارهای مالی خود بازار است. ما باید کارمان را شروع کنیم و رشدمان را در بازار واقعی اندازه گیری کنیم.اگر می توانیم پول دربیاریم پس اوضاع خوب هست، اما اگر نمی توانیم پس حتما جایی مشکل دارد.هدف پول درآوردن هست و این آموزش ها مسیر را برای ما هموار می کنند.

ویژگی های بازار ارزها را دوره کنیم:

  1. برای معامله در بازار ارزها شما می توانید 1000 دلار بگذارید و 100000 دلار معامله کنید.یعنی 100 برابر پولتون.
  2. امکان خرید و فروش برابری های ارزی مختلف و کسب سود از آن ها.
  3. دسترسی آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی
  4. نقدشوندگی لحظه ای، شما هر لحظه که خواستید می توانید معامله خود را ببندید یا معامله جدیدی باز کنید.
  5. بازار ارز در مقایسه با بقیه بازارهای مالی از ریسک کمتری برخورد است. زیرا نوسانات آن کمتر است.

امروزه برخی از بزرگ ترین ثروتمندان جهان مانند جورج سوروس با 20 میلیارد دلار سرمایه و ری دالیو از ثروت خود را از این بازار به دست آوردند. پس ما هم می توانیم مثل آن ها باشیم.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>