اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات به کشور اروگوئه:
ارگوئه کشور کوچکی است که در جنوب شرقی آمریکای جنوی واقع شده است. پایتخت این کشور شهر مونته ویدئو می باشد. اروگوئه دارای 3٫3 میلیون نفر جمعیت است.

زبان رسمی این کشور اسپانیایی است و واحد پول آن پزوی اروگوئه می باشد. 58% از مردم این کشور مسیحی هستند. از اروگوئه به عنوان سکولار ترین کشور آمریکای جنوبی نام برده می شود.

86% از مردم این کشور سفید پوست هستند. اروگوئه وسعتی برابر با 176٫215 کیلومتر مربع دارد. این کشور از سمت شمال با برزیل، از غرب با رود اروگوئه، از جنوب غربی با دهانه رودخانه پارانا، از جنوب با آرژانتین و از جنوب شرقی با اقیانوس اطلس محدود شده است.

اروگوئه

امور سیاسی اروگوئه در چهارچوب نظام جمهوری پارلمانی است که رئیس جمهور هم نفر اول دولت و هم نفر اول کشور می باشد و رئیس سیستم چند جزئی تقسیمات کشوری به شمار می آید.

صادرات ارگوئه:
این کشور جزء پیشرفته ترین و مرفه ترین کشور های آمریکای لاتین است. کشاورزی، دامداری و ماهی گیری مهم ترین بخش های اقتصادی در اروگوئه به شمار می آیند. اقتصاد اروگوئه بر مبنای بخش صادرات کشاورزی، نیروی کار آموزش دیده، سطح بالای روابط اجتماعی و بخش صنعتی توسعه یافته قرار دارد.

در سال های اخیر، اروگوئه بیشتر انرژی خود را صرف توسعهٔ کارایی های تجاری فناوری اطلاعات کرده و تبدیل به یکی از صادرکنندگان نرم افزار در آمریکای لاتین شده است.

اقلام عمده صادراتی اروگوئه به کشور های دیگر شامل گوشت، برنج، پشم سویا و دیگر محصولات کشورزی می شود. و کشور های چین، برزیل، آرژانتین، امریکا و پراگوئه هم کشور های عمده وارد کننده کالا از اروگوئه هستند.

همچنین کالا های عمده وارداتی اروگوئه از کشور های دیگر شامل نفت خام، ماشین آلات، خودرو و محصولات شیمایی می شود.

بیشترین صادرات:
ایران کالا هایی مانند فرش، شوماک و پارچه های تار و پود بافت از پنبه را به کشور اروگوئه صادر می کند. برزیل، چین، آرژانتین و آلمان بیشترین صادرات را به کشور اروگوئه دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهرداد مقصودی :
سلام ما یک شرکت تولیدی کوچک در زمینه تولید سس سیر و گردو در بسته بندی های ساشه 10 و 20 گرمی داریم. خواستم بدونم میتونیم به اوروگوئه صادرات داشته باشیم. سپاسگزارم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>