اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ممکن است شما دوست داشته باشید در بازار بورس کار کنید و سهام شرکت های بزرگ دنیا مانند اپل، فیسبوک، گوگل، آمازون، مایکروسافت و…را بخرید. با خود میگویید که من چاره ای ندارم جز اینکه در بازار بورس سنتی معامله کنم و صرفا به خرید و فروش سهام بپردازم. بدون ویژگی هایی نظیر اهرم، سود از کاهش قیمت و کارمزدهای بسیار کمتر.

من پیشنهاد ویژه ای برای شما دارم:

معاملات سهام CFD
معاملات سهام CFD یکی از مدرنترین بازارهای مالی است که معامله گران و سرمایه گذاران می توانند به راحتی سهام شرکت های بزرگ را بخرند، روی آن سود کنند و تا هر زمانی که دوست داشتند معامله خود را نگه دارند، دقیقا مانند بازار بورس سنتی اما با ویژگی های بازار فارکس.

بگذارید یک مثالی بزنم. شما 1000 دلار دارید و می خواهید روی سهام فیسبوک سرمایه گذاری کنید. قیمت هر سهام تقریبا 150 دلار هست و در نتیجه شما می توانید تقریبا 7 سهم بخرید. شما 7 سهم خریده اید. قیمت رشد می کند و به سهمی 200 دلار می رسد. 1000 دلار شما شده 1400 دلار. یعنی 400 دلار سود کردید. این در بازار بورس سنتی است.

حالا بیاید ببینیم اگر در بازار بورس CFD معامله می کردید چگونه میشد. شما 1000 دلار دارید و می خواهید سهام فیسبوک بخرید. کارگزار به شما اعتبار 100 برابری می دهد. یعنی شما می توانید 100000 دلار معامله کنید به جای 1000 دلار.

شما میخواستید 7 سهام فیسبوک بخرید، اما هم اکنون می توانید 700 سهام بخرید! 700 سهام هر سهم 150 دلار. تقریبا می شود 105 هزار دلار. قیمت رشد می کند و به سهمی 200 دلار می رسد. 700 سهم شما الان 140 هزار دلار می ارزد. به عبارتی دیگر شما 40 هزار دلار سود کردید.

این یک مثال بود از تفاوت بازار بورس نوین با بازار بورس سنتی و وجود اهرم در بازارهای نوین.

در سال 1987، پل تودر جونز یکی از مدیران سرمایه گذاری و معامله گران مشهور بازار وال استریت متوجه موج نزولی در بازار بورس نیویورک شد. او با موج نزولی اقدام به فروش آتی شاخص بورس داوجونز کرد و در یک روز بیش از 60 درصد کل سرمایه خود را سود کرد. اگر در بازار بورس سنتی معامله می کرد می توانست این مقدار سود کند؟

خیر. علاوه بر اینکه سود نمی کرد، ممکن بود در ریزش بازار بورس پول خود را نیز از دست بدهد. یا بگذارید مثال دیگری بزنم از اسطوره معامله گران جسی لیورمور. جسی لیورمور در سال 1929 هنگامی که آمریکا در رکود شدید فرو رفته بود. بازار وال استریت تبدیل شده بود به قتلگاه معامله گران، بیش از 100 میلیون دلار سود کرد! 100 میلیون دلار در سال 1929 او را به ثروتمندترین مرد دنیا تبدیل کرد. لقبی که ما امروز به افرادی مانند بیل گیتس، وارن بافت و جف بوزوس میدهیم.

اما چگونه؟
او اقدام به فروش آتی سهام های وال استریت کرده بود و از ریزش بازار بیشترین سود ممکن را دریافت کرد. در معاملات CFD شما صاحب سهام نمیشوید، معامله گر سهام هستید و می توانید از اهرم استفاده کنید، از پایین آمدن بازار سود کنید و خلاصه لذت ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>