اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 بسته بندی و صادرات کاهو:
حداکثر وزن بسته بندی نباید از 8 کیلو تجاوز کند. دوستانی که برای بارگیری حداکثری در کانتینر و صرفه‌جویی در هزینه ی حمل، اقدام به ارسال کاهو به صورت فله ای (بسته بندی های بالای 10 کیلویی) می کنند، توجه داشته باشند که درصد دور ریز شما در مقصد بیش از 20 درصد خواهد بود.

ارسال کاهو با بسته بندی های سنگین باعث فشار بر کاهو و خفگی آن ها می شود و کالای شما سریع شروع به خراب شدن می کند.

کاهو

درصد دور ریز این نوع بسته بندی در بعضی از مواقع حتی به بیش از 50 درصد هم می رسد. برای صرفه‌جویی چند صد دلاری در حمل و نقل، ضرر چند هزار دلاری خواهید داشت.

بهترین نوع بسته بندی برای کاهو آیسبرگ فقط تک ردیفه و در هر سبد حداکثر 8 تا 10 عدد آیسبرگ (بسته به وزن آیسبرگ ها) که وزن هر سبد حداکثر 6 کیلو باشد بارگیری شود. کاهو رومانو نیز حداکثر 2 ردیفه و حداکثر 8 کیلویی بسته بندی شود.

تجار محترم توجه داشته باشند که کاهو صادراتی میبایست پس از برداشت و بسته بندی، دمای آن در سردخانه پایین آورده شود و سپس بارگیری و ارسال شود. مورد مهمی که در بسته بندی باید دقت کنید، از بسته بندی فله ای کاهو به شدت خودداری کنید.

لازم به ذکر است که شما هزینه ی ترخیص دور ریز در گمرک روسیه را نیز میپردازید و سپس آن را در مقصد دفن میکنید.

مزیت های کاهوی صادراتی با ماندگاری بالا:
تجار توجه داشته باشند که یک اصل مهم برای موفقیت در فروش میوه و تره بار در روسیه، ارسال بار با ماندگاری بالا می باشد. چنانچه هدف شما فقط تحویل بار به مشتری و عدم اطمینان از ماندگاری کالا باشد، در کوتاه مدت نتیجه می گیرید، اما در بلند مدت از بازار خارج میشوید.

بر اساس قراردادهای جدید، در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای روسیه تمام مسئولیت ماندگاری و خرابی زودتر از موعد کالا را متوجه فروشنده می کنند که چنانچه کالایی با ماندگاری پایین تحویل داده و خرابی زودتر از موعد مشاهده شود، خرابی به فروشنده پس گردانده خواهد شد.

چنانچه این کار چند بار تکرار شود، فروشگاه زنجیره ای ثبت سفارش از شما را قطع کرده و اعتبار خود و کالای ایرانی را از بین می برید.

کاهو

از ماندگاری کالای ارسالی خود اطمینان داشته باشید و صادرکننده ی ایرانی موظف به گارانتی کردن و ضمانت ماندگاری کالا می باشد.

نیمه دوم سال به خصوص در زمستان میزان صادرات سبزیجات به خصوص کاهو به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند و خریداران روس تمایل زیادی به خرید این سبزیجات دارند.

زمان کاشت کاهو:
در روزهای ابتدایی فصل بهار باید بذر کاهو را به کارید. بذرافشانی را هر دو هفته یکبار ادامه دهید. این باعث می شود تا کاشت شما بازدهی بهتری داشته باشد. باید این را در نظر داشته باشید، اگر دما بالای 24 درجه سانتی گراد باشد، کاهوها پیش از موعد زرد می شوند و تخم می دهند.

کاهو

برای اینکه در فصل های سرد سال هم کاهو داشته باشید، در اواخر فصل تابستان یا فصل پاییز دوباره بذرافشانی کنید. در این زمان خاک سرد است و کاهو خوب رشد می کند. حتی در نیمه فصل زمستان نیز می توانید بذر کاهو را به کارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>