اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات گل کلم:
گل کلم ازجمله سبزیجات محبوب در سراسر دنیاست که غنی از موادمغذی بوده، طعمی عالی دارد و سرشار از فواید مختلف برای سلامتی است.

صادرات گل کلم به دلیل سریع مصرف بودن نوع محصول صادراتی یکی از سریع ترین و پر سود ترین نوع سرمایه گذاری است چه برای مشتری محصول در خارج کشور چه برای تولید کننده زیرا که سبزیجات حداکثر طی دو یا سه روز باید ارسال و به مقصد برسد در غیر این صورت به ازای هر چند ساعت از کیفیت محصول کاسته خواهد شد.

گل کلم

تجار محترم توجه داشته باشند که گل کلم صادراتی میبایست پس از برداشت و بسته بندی، دمای آن در سردخانه پایین آورده شود و سپس بارگیری و ارسال شود. مورد مهمی که در بسته بندی باید دقت کنید، از بسته بندی فله ای گل کلم به شدت خودداری کنید.

بسته بندی گل کلم صادراتی:
حداکثر وزن بسته بندی نباید از 12 کیلو تجاوز کند. دوستانی که برای بارگیری حداکثری در کانتینر و صرفه‌جویی در هزینه ی حمل، اقدام به ارسال گل کلم به صورت فله ای (بسته بندی های بالای 12 کیلویی) می‌کنند، توجه داشته باشند که درصد دور ریز شما در مقصد بیش از 20 درصد خواهد بود.

ارسال گل کلم با بسته بندی های سنگین باعث فشار بر گل کلم و خفگی آن ها می شود و کالای شما سریع شروع به خراب شدن می کند. درصد دور ریز این نوع بسته بندی در بعضی از مواقع حتی به بیش از 50 درصد هم می رسد.

برای صرفه جویی چند صد دلاری در حمل و نقل، ضرر چند هزار دلاری خواهید داشت. بهترین نوع بسته بندی برای گل کلم فقط تک ردیفه و در هر کارتن یا سبد حداکثر 4 تا 6 عدد باشد که وزن هر سبد حداکثر 12 کیلو باشد بارگیری شود. گل کلم نیز حداکثر 2 ردیفه و حداکثر 12 کیلویی بسته بندی شود.

لازم به ذکر است که شما هزینه ی ترخیص دور ریز در گمرک روسیه را نیز میپردازید و سپس آن را در مقصد دفن میکنید.

مزیت های گل کلم صادراتی با ماندگاری بالا:
تجار توجه داشته باشند که یک اصل مهم برای موفقیت در فروش میوه و تره بار در روسیه، ارسال بار با ماندگاری بالا می باشد. چنانچه هدف شما فقط تحویل بار به مشتری و عدم اطمینان از ماندگاری کالا باشد، در کوتاه مدت نتیجه می گیرید، اما در بلند مدت از بازار خارج میشوید.

بر اساس قراردادهای جدید، در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای روسیه تمام مسئولیت ماندگاری و خرابی زودتر از موعد کالا را متوجه فروشنده می کنند که چنانچه کالایی با ماندگاری پایین تحویل داده و خرابی زودتر از موعد مشاهده شود، خرابی به فروشنده پس گردانده خواهد شد.

گل کلم

زمان کاشت گل کلم:
گل کلم یک سبزی فصل خنک است. که نسبت به سایر کلم ها، احتیاج به مراقبت بیشتری دارد و نسبت به گرما حساس است. همچنین تحمل گل کلم نسبت به خشکی بسیار کم می باشد.

از جمله عواملی که باعث موفقیت در کاشت گل کلم می گردد، می توان هوای خنک و طولانی، رطوبت بالا، نبودن سرما و یخبندان، خاک عمیق و حاصلخیز، خاک مرطوب و سبک که دارای مقدار زیادی هوموس و مواد آلی باشد و بالا بودن میزان ازت خاک را نام برد.

زمان کاشت گل کلم به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل، می توان به زمان برداشت گل کلم، نوع رقم آن که چه مدت طول می کشد که محصول آن قابل عرضه به بازار می شود، آب و هوای منطقه و نحوه کاشت اشاره کرد.

در مناطق سردسیری زمان کاشت گل کلم بهار می باشد. بوته ی آن در طول مدت بهار و تابستان و شاید پاییز رشد می کند. می توان مستقیما به کشت آن اقدام کرد.

در این صورت کشت آن بعد از رفع خطر سرمای بهاره می باشد. ممکن است برای گل کلم خزانه تهیه نمایند. در این صورت اگر طول دوره سرما و یخبندان در بهار طولانی باشد، بهتر است در داخل گلخانه یا شاسی گرم به خزانه گیری آن اقدام شود.

گل کلم

طول مدت خزانه گیری 6 تا 8 هفته می باشد و به محض مساعد شدن هوا نشاها به محل اصلی منتقل می گردند.چ توصیه می شود که انتقال نشا به محل اصلی در روزهای ابری انجام شود.

فاصله خطوط کشت گل کلم، حدود 90 سانتی متر و فاصله دو بوته روی خط کشت حدود 60 سانتی متر در نظر گرفته می شود. اگر زمین به اندازه کافی در اختیار نباشد می توان فاصله ها را از هر طرف 15 سانتی‌متر کمتر در نظر گرفت.

عمق کاشت نشا در محل اصلی می تواند 3 تا 4 سانتی متر بیشتر از عمق کاشت در خزانه باشد؛ زیرا، ساقه گل کلم می تواند تولید ریشه نابجا کند. بعد از کاشت گل کلم باید بلافاصله آبیاری صورت گیرد.

در مناطق گرمسیری، پاییز اقدام به تهیه خزانه برای این سبزی می شود. همچنین در این مناطق می توان مستقیما به کشت آن اقدام نمود.

برداشت گل کلم:
در زمان برداشت گل کلم باید کاملاً سفید و فشرده و سفت باشد و با چاقوی تیز گل را در حالی که دو یا سه جفت برگ به همراه دارد قطع کرد. با تأخیر در برداشت گل ها باز شده و رنگ آن به طرف قهوه ای و کرمی می رود و مزه آن تلخ می گردد.

کشورهای هدف برای صادرات گل کلم رسمی:

  • صادرات گل کلم به عراق.
  • صادرات گل کلم به عمان.
  • صادرات گل کلم به امارات.
  • صادرات گل کلم به قطر.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
غلامرضا گله بدیل:
گل کلم پی اس درجه یک دارم برا صادرات خوزستان شهر شوشتر آماده همکاری هستیم مستقیم از کشاورز بدون دلال و واسطه گری
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

سجاد شیرعلی زاده:
باسلام فروشنده گل کلم پی اس در منطقه عقیلی خوزستان هستم،تجار محترم در خدمت هستم.
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>