اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات کلم قرمز با ماندگاری بالا:
تجار توجه داشته باشند که یک اصل مهم برای موفقیت در فروش میوه و تره بار در روسیه، ارسال بار با ماندگاری بالا می باشد. چنانچه هدف شما فقط تحویل بار به مشتری و عدم اطمینان از ماندگاری کالا باشد، در کوتاه مدت نتیجه می گیرید، اما در بلند مدت از بازار خارج میشوید.

بر اساس قراردادهای جدید، در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای روسیه تمام مسئولیت ماندگاری و خرابی زودتر از موعد کالا را متوجه فروشنده می کنند که چنانچه کالایی با ماندگاری پایین تحویل داده و خرابی زودتر از موعد مشاهده شود، خرابی به فروشنده پس گردانده خواهد شد.

چنانچه این کار چند بار تکرار شود، فروشگاه زنجیره ای ثبت سفارش از شما را قطع کرده و اعتبار خود و کالای ایرانی را از بین می برید.

از ماندگاری کالای ارسالی خود اطمینان داشته باشید و صادرکننده ی ایرانی موظف به گارانتی کردن و ضمانت ماندگاری کالا می باشد.

نیمه دوم سال به خصوص در زمستان میزان صادرات سبزیجات به خصوص کلم قرمز به میزان چشمگیری افزایش پیدا می کند و خریداران روس تمایل زیادی به خرید این سبزیجات دارند.

بسته بندی کلم قرمز برای صادرات:
حداکثر وزن بسته بندی نباید از 12 کیلو تجاوز کند. دوستانی که برای بارگیری حداکثری در کانتینر و صرفه جویی در هزینه ی حمل، اقدام به ارسال کلم قرمز به صورت فله ای (بسته بندی های بالای 12 کیلویی) می کنند، توجه داشته باشند که درصد دور ریز شما در مقصد بیش از 20 درصد خواهد بود.

ارسال کلم قرمز با بسته بندی های سنگین باعث فشار بر کلم قرمز و خفگی آن ها می شود و کالای شما سریع شروع به خراب شدن می کند. درصد دور ریز این نوع بسته بندی در بعضی از مواقع حتی به بیش از 50 درصد هم می رسد.

Red cabbage

برای صرفه جویی چند صد دلاری در حمل و نقل، ضرر چند هزار دلاری خواهید داشت. بهترین نوع بسته بندی برای کلم پیچ فقط تک ردیفه و در هر سبد حداکثر 5 تا 8 عدد باشد که وزن هر سبد حداکثر 12 کیلو باشد بارگیری شود. کلم قرمز نیز حداکثر 1 ردیفه و حداکثر 12 کیلویی بسته بندی شود.

لازم به ذکر است که شما هزینه ی ترخیص دور ریز در گمرک روسیه را نیز میپردازید و سپس آن را در مقصد دفن میکنید.

برداشت و ذخیره کردن کلم قرمز:
در بخش کاشت و پرورش کلم وقتی که سر کلم به اندازه ی مطلوب رسیده و سفت شده بود، آن را برداشت می کنیم. برای بیشتر انواع کلم تقریبا 70 روز طول می کشد تا به بلوغ کامل برسند. بیشتر کلم ها باید به وزن بین نیم کیلو تا یک کیلو و نیم رسیده باشند. پس از برداشت کلم قرمز، آنها را در سردخانه های مجهزی که در نزدیکی مزارع خودمان داریم ذخیره سازی می کنیم.

زمان کاشت کلم قرمز:
با برنامه ریزی کردن کاشت و پرورش کلم و مراقبت کافی ممکن است بتوانید در یک سال، دو بار هم در بهار و هم در پاییز از آن محصول بگیرید. این گیاه پر خاصیت دارای انواع گوناگونی است و می توانید با توجه به شرایط پرورش و ذائقه ی غذایی تان آن ها را انتخاب کرده و پرورش دهید.

در بخش کاشت و پرورش کلم ابتدا بگذارید دانه های کلم بین 6 تا 8 هفته در داخل خانه و قبل از آخرین سرمای بهاری جوانه بزنند. برای دیدن تاریخ آخرین سرمای بهاری در ناحیه خود اینجا را ببینید.

سپس گیاه را در باغچه در کود کشاورزی جا افتاده و یا گیاخاک به کارید. این گیاه را می بایست 2 یا 3 هفته قبل از آخرین سرمای پیشبینی شده در خاک باغچه کاشته باشید. یک بعد ازظهر ابری را برای این کار انتخاب کنید.

هر دانه را در فاصله ی 30 تا 35 سانتی متر در یک ردیف به کارید. هر چه دانه ها را به هم نزدیک تر به کارید، محصول کوچک تری خواهید داشت.

مقدار زیادی کود گیاهی به منظور حفظ رطوبت و تنظیم دمای خاک استفاده کنید.

به منظور خسته نشدن خاک می بایست سال به سال تناوب زراعی را حفظ کنید و انواع دیگری از گیاهان را در آن به کارید.

کشورهای هدف برای صادرات کلم قرمز:

  • صادرات کلم قرمز به عراق.
  • صادرات کلم قرمز به عمان.
  • صادرات کلم قرمز به امارات.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>