اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

معاملات فیوچر مزیت های زیادی دارند. افراد زیادی در این بازار مشغول هستند و پول های زیادی رد و بدل می کنند. اما یک ایرادی در معاملات CFD وجود دارد.

فکر کنید تاجری که 1000 گونی گندم را برای تحویل 6 ماه بعد، گونی 5 دلار فروخته، الان باید گونی ای 8 دلار بخرد و به خریدار تحویل دهد. یا اینکه به اندازه اختلاف دو قیمت ضرر و زیان بپردازد که براش مطلوب نیست. او هیج راه دیگری هم ندارد. با اینکه فکر می کند ماه دیگر قیمت گندم پایین می آید و ضررش به سود تبدیل می شود. اما باید چکار کند؟

  • یکی از ایرادات معاملات آتی این است که در تاریخ سر رسید قرارداد فسخ می شود و دو طرف باید با هم تسویه کنند. و آن کسی که ضرر داده برایش مطلوب نیست، اگر فکر کند 2 ماه دیگر قیمت پایین میاید.

پس باید این مشکل رو چگونه حل کنند؟
پس سر رسید قراردادها را برداشتند. هرکسی می توانست در هر زمانی که میخواست معامله خود را نگه دارد و یا قرارداد را ببندد و سود خود را دریافت کند.

CFD Market
به این شکل دریچه جدیدی رو به بازار مالی و معامله گران باز شد. آن ها دیگر مجبور نبودند استرس سر رسید قرارداد را داشته باشند. و تا هرچه قدر که میخواستند می توانستند صبر کنند.

حالا تاجر ما که در قرارداد فیوچرز ضرر داده بود و هنگام سر رسید قراردادش لغو شده بود. هم اکنون می تواند CFD معامله کند و بی هیچ استرسی معامله خود را ادامه دهد، و همچنین از تمامی حسن های معاملات فیوچرز نیز استفاده کند.

مزیت های CFD

  • مانند فیوچرز امکان فروش نیز وجود دارد.
  • استفاده از لوریج
  • این قرارداد ها سر رسید ندارند و می توانید تا هرموقع که خواستید آن ها را نگه دارید.

قرار داد ها چگونه تسویه می شوند؟

  • دیگه خبری از دردسرهای تحویل نیست و همه قراردادها به صورت نقدی تسویه می شوند.

چه چیزهایی را می توان معامله کرد؟

همه چیز…

  • سهام های شرکت های مختلف
  • تمامی کالاها
  • شاخص های سهام
  • اوراق قرضه
  • و هرچیزی که فکرش را کنید.

به عنوان مثال
تاجر ما فکر می کند شرکت گوگل در سال های آینده سیر نزولی دارد و می خواهد از پایین آمدن قیمت سود کسب کند. حالا باید چکار کند؟

در بازار سهام سنتی که نمی تواند این کار را بکند. چون فقط باید سهام بخرد و نگه دارد. و نمی توان روی پایین آمدن قیمت سود کرد.

پس باید چکار کند؟
در بازار CFD، قرارداد گوگل را میفروشد. در بازار قراری می گذارد که هنگامی که بخواهد تسویه کند، اختلاف قیمت امروز و روز تسویه را به بازار بپردازد یا از بازار بگیرد.

تاجر ما سهام گوگل را در قرارداد CFD روی قیمت 150 دلار به ازای هر سهام فروخت. حالا قیمت سهام به 100 دلاررسیده است. روی هرسهم 50 دلار سود می کند و معامله را میبندد.

به همین سادگی
امروزه بازارهای CFD شرایط خوبی را برای تاجران و صنعتگران مختلف ایجاد کرده اند. هزاران نوع ابزار معاملاتی به مشتریان عرضه می کنند که هم می توانند ریسک خود را پوشش دهند و یا روی آن ها معامله کنند و سود کلانی کسب کنند.امروزه رایج ترین ابزار معاملاتی در دنیا CFD هست.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>