اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات رب گوجه فرنگی به افغانستان:
صادرات رب گوجه فرنگی به افغانستان به صورت عمده صورت می گیرد. که بیشتر برندها در شهرای مرکزی افغانستان دارای نمایندگی انحصاری هستند.

ظرفیت تولید کشور و امکان تامین مصارف داخلی از سوی کارخانه جات متعدد تولیدی صادارت این محصول مورد توجه خیلی از تاجران رب گوجه فرنگی قرار گرفته است.

به دلیل با کیفیت بودن رب گوجه فرنگی در ایران صادرات آن به کشورهای دیگر از جمله افغانستان مورد توجه تاجران افغانی قرار گرفته شده است.

همچنین کشور افغانستان یکی از کشورهای همسایه با ایران است به همین منظور مصرف قابل توجهی را دارد. که همچنان خریداران و تاجران افغانی رب گوجه فرنگی را می توانید در سطح مشهد مشاهده نمایید که به دنبال بهترین نوع رب گوجه از نظر کیفیت و قیمت می باشند.

رب گوجه فرنگی

صادرات به افغانستان بیشتر رب گوجه فرنگی با وزن های 400 و 800 گرمی می باشد. و رب تغلیظ شده می‌باشد به دلیل ماندگاری زیاد در زمان صادرات و رسیدن به دست مشتری واقعی.

نحوه صادرات رب گوجه فرنگی به افغانستان به چه صورت است؟
صادرات رب گوجه فرنگی را می توانید از دفاتر و شرکت های صادراتی در ایران بخواهید. شرکت های زیادی هستند که در محصول رب گوجه فرنگی را با توجه به کیفیت به کلیه کشورها صادر می کنند. که رب گوجه‌فرنگی با قیمت های مناسب به تجار تحویل می شود.

رب گوجه فرنگی را می توانید با تناژ و بشکه ای یا قوطی ای عرضه می گردد. همچنین شما می توانید فقط با یک تماس محصولات رب گوجه فرنگی را در ایران تحویل بگیرید و به کشور افغانستان صادرات نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>