اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

هنگامی که در بازار فارکس تجارت می کنید، موقعیت ها به طور واضح مبتنی بر پیش بینی تحول قیمت ها و تفاوت بین ارز های یک جفت ارز است، اما به همان اندازه جالب است که از نرخ های بهره و سود هر یک از ارز ها برای بازسازی سود بیشتر استفاده کنیم. سپس به شما توضیح می دهیم که چطور می توانید از نرخ دلار آمریکا / فرانک سوئیس استفاده کنید و توضیح می دهیم که چگونه آن ها را آنالیز کنید و در کجا توسط افراد ذی صلاح تنظیم می شود.

دلار آمریکا / فرانک سوئیس چیست؟
زوجیت بین دلار آمریکا و فرانک سوئیس CHF/USD نامیده می شود. در نتیجه نرخ مبادله ارز به فرانک سوئیس اعلام شد. دلار آمریکا / فرانک سویس در حدود 4 درصد از کل معاملات ارزی خارجی را دربردارد که در حال تبدیل شدن به پنجمین جفت ارز برتر از لحاظ تجارت در جهان است.

نوسان تاریخی آن با حداکثر تخفیف 130 پیپ از زمان اولین اعلام قیمت، بسیار زیاد است. این جفت با 4 یا 5 رقم اعشار فهرست شده است و به کارگزار بستگی دارد و نرخ مبادله آن شناور است زیرا به تقاضا و پیشنهاد بستگی دارد.

جفت ارز دلار آمریکا / فرانک سوئیس، آن چیزی است که یک جفت ارز روند نامیده می شود که جنبش های آن، خواه صعودی یا نزولی، هم قوی و هم طولانی هستند و بنابراین برای روش نوسانی تجارت ایده آل هستند. از میان چیزهای دیگر، فرانک سوئیس یک پناه گاه امن در نظر گرفته می شود و این میزان به شدت بر قیمت این جفت ارز در دوره رکود در بازارهای مالی تأثیر می گذارد.

کدام سازمان ها نرخ دلار آمریکا / فرانک سوئیس را تنظیم می کنند؟
نرخ بهره ارزی به طور مستقل توسط نهادهای ذی صلاح تنظیم می شود که مستقیما به کشور یا گروهی از کشور ها که به آن تعلق دارند، بستگی دارد. در مورد دلار آمریکا / فرانک سوئیس، نرخ بهره دلار توسط فدرال رزرو ایالات متحده تعیین شده است. با توجه به نرخ بهره فرانک سوئیس، این تکلیف و وظیفه به اداره امنیت ملی، بانک ملی سوئیس واگذار می شود. نرخ های بهره بدیهی نیستند و به طور منظم افزایش یا کاهش می یابند. تقویم اقتصادی این تغییرات را نشان می دهد.

چرا نرخ بهره بر قیمت دلار آمریکا / فرانک سوئیس تأثیر می گذارد؟
زمانی که یکی از ارگان های مذکور تصمیم می گیرد نرخ بهره ارز خود را مورد بازبینی قرار دهد، معمولا یک تغییر در قیمت این جفت ارز وجود دارد. در حقیقت، فروش ارز، بالاتر از نرخ بهره و بالعکس، بسیار جالب تر است.

ویژگی های دلار آمریکا/ فرانک سوئیس
بدون شک یکی از ویژگی های خاص جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس، وابستگی شدید آن به وضعیت اقتصادی است. به عنوان یک قاعده، ما شاهد کاهش قیمت در این جفت ارز هستیم، هنگامی که رشد زیاد باشد و زمان بحران افزایش یابد. این پدیده را می توان با این واقعیت توضیح داد که فرانک سوئیس تمایل دارد در زمانی که مقادیر اقتصادی دیگر، نقاط را از دست می دهند، نقش خود را ایفا کند. این واقعیت به طور تاریخی برای مدت طولانی مورد تایید قرار گرفته است و با اهمیت فرانک سوئیس در سطح بین المللی توضیح داده می شود. در جریان بحران های اقتصادی عظیم اخیر، این ارز به شدت مورد استقبال قرار گرفته است.

در حقیقت، اقتصاد سوئیس در حال حاضر یکی از مرفه ترین اقتصاد ها در جهان است و به نظر می رسد که این کشور به طور معجزه آسایی از بحران جهانی، به برکت ذخایر بزرگ طلایی که توسط سیستم بانکداری سوئیس به دست آمده است، نجات می یابد. بنابراین سرمایه گذاران تمایل دارند که نسبت به فرانک سوئیس احساس اطمینان کنند، یک احساس تقویت شده حتی در دراز مدت که سوییس به عنوان پناه گاه مالیاتی در نظر گرفته می شود. برخی از اقتصاددانان حتی تا آنجا پیش می روند که می گویند، طبق مطالعاتشان، سوئیس تنها کشور جهان است که واقعا سزاوار A سه گانه خودش است.

تحلیل این جفت ارز که هنوز هم برای معامله گران باتجربه محفوظ است، می تواند به سرعت سود جذاب به دلیل قدرت و اهمیت حرکاتش، چه به سمت بالا و چه به سمت پایین ایجاد کند.

مزایای دلار آمریکا/ فرانک سوئیس به عنوان یک دارایی چیست؟
ما اکنون پیشنهاد می کنیم که چه سود واقعی برای جفت ارز دلار آمریکا/ فرانک سوئیس به عنوان یک دارایی که می تواند مبادله شود، وجود دارد. این جفت ارز لیاقت توجه شما را دارد، زیرا مزایای زیادی دارد.

اول اینکه، اگرچه نسبت به دیگر جفت ارزها کمتر نوسان دارد و به خصوص نقدینگی کمتری نسبت به یورو یا پوند دارد، تجارت دلار آمریکا / فرانک سوئیس به دلیل نقدینگی آن بسیار آسان است. این جفت ارز در واقع تحت تأثیر داده هایی همچون بی ثباتی سیاسی و اقتصادی، به خصوص در طول بحران های بین المللی قرار دارند، چرا که سرمایه گذاران در این مورد ارزش پناه گاه ارائه شده توسط فرانک سوئیس را درک می کنند.

شما همچنین می توانید از داده های پوند استرلینگ برای معامله با جفت ارز دلار آمریکا / فرانک سوئیس استفاده کنید، چون شباهت های بسیاری با قیمت و ویژگی های فنی وجود دارد. سپس می توانید از این ارز انگلیسی برای تجزیه و تحلیل قیمت دلار آمریکا / فرانک سوئیس استفاده کنید.

پشتیبانی هایی که شما می توانید با آن ها در این جفت ارز سرمایه گذاری کنید، نیز متفاوت است و شما می توانید به طور خاص از قراردادهای کوتاه مدت و همچنین قراردادها و گزینه های بلند مدت استفاده کنید.

مزیت دیگر این جفت ارز این واقعیت است که جریان اطلاعات مربوط به آن ها تقریبا پیوسته است. این بدان معنی است که داده های اقتصادی سوییس و ایالات متحده فراوان هستند و بنابراین اجرای یک تحلیل بنیادی منسجم از این دارایی بسیار آسان است.

معایب
حالا که شما مزایای مختلف جفت ارز دلار آمریکا / فرانک سوئیس را می دانید، ما پیشنهاد می کنیم که شما متوجه شوید نقص آن چیست و بنابراین قبل از شروع به گمانه زنی، ریسک ها را در نظر بگیرید.

اول از همه، این واقعیت که فرانک سوئیس یک پناه گاه امن در نظر گرفته می شود، هم می تواند یک کیفیت و هم یک نقص باشد. در حقیقت، حتی دلار آمریکا به عنوان یک ارز ذخیره به خصوص در زمان بحران در نظر گرفته می شود و بنابراین می تواند دشوار باشد، در طول دوره های عدم قطعیت، تا بدانیم سرمایه گذاران چه ارزشی خواهند داشت و بنابراین چگونه این جفت ارز عمل خواهد کرد.

ما همچنین باید از ریسک های مرتبط با اثر لوریج بر روی این مقدار آگاه باشیم. در حقیقت، با توجه به نوسانات شدید جفت ارز دلار آمریکا / فرانک سوئیس، استفاده از اهرم می تواند در صورتی پر ریسک باشد که سرمایه کافی برای برآورده کردن حاشیه مورد نیاز نداشته باشید.

با این حال، بدون اهرم، نوسان نسبتا پایین باقی می ماند که توسط بسیاری از جفت ارزهای دیگر بازار با قله ها و سقوط های کمتری پیشنهاد می شود و بنابراین امکان کاهش درآمد در کوتاه مدت یا میان مدت وجود دارد.

جفت ارز های مرتبط
همانطور که قطعا می دانید، همبستگی زیادی بین تکامل نرخ ارز، ارزهای مختلف بازار وجود دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم که همبستگی مثبت و منفی دلار آمریکا / فرانک سوئیس با جفت های دیگر را کشف کنید.

در مورد همبستگی های مثبت، این زوج ارزی است که به طور کلی در همان مسیر با دلار آمریکا / فرانک سوئیس رشد می کند، ما به طور خاص، جفت های پوند انگلیس / دلار آمریکا، دلار استرالیا / دلار آمریکا و یورو / دلار آمریکا را پیدا می کنیم. این به خاطر این واقعیت است که در این موارد، ارز رایج، دلار آمریکا است و بنابراین تغییراتی که به سود آن است، همه این جفت ارزها را تحت تأثیر قرار می دهد.

به طور مشابه، همبستگی منفی بین جفت ارز دلار آمریکا / فرانک سوئیس با زوج های دیگر وجود دارد و به عنوان یک قاعده، این جفت ارز در جهت معکوس دو جفت ارز دلار آمریکا/ ین ژاپن و دلار آمریکا/ دلار کانادا گسترش خواهد یافت. در این مورد، دلار آمریکا، ارز پایه است. همچنین یک همبستگی منفی قوی بین دلار آمریکا / فرانک سوئیس و یورو / دلار آمریکا وجود دارد. بنابراین توصیه می شود زمانی که قیمت یورو / دلار آمریکا پایین تر است و یا بالعکس، یک موقعیت خرید در جفت ارز دلار آمریکا / فرانک سوئیس ایجاد کنید. در نهایت، یک همبستگی منفی با دلار آمریکا / پوند انگلیس، با توجه به همبستگی مثبت بین فرانک سوئیس، یورو و پوند استرلینگ نشان داده می شود.

استفاده از همبستگی مثبت یا منفی بین جفت ارزهای مختلف زمانی بسیار جالب است که شما یک استراتژی معاملاتی روزانه را اجرا می کنید چون به شما این امکان را می دهد که پیشرفت های سریع و کوتاه مدت را پیش بینی کنید.

تاریخچه
برای جمع بندی این مقاله، ما یک تاریخچه کامل از جفت ارز دلار آمریکا / فرانک سوئیس ارائه می کنیم. این جفت ارز از سال 1850، زمانی که فرانک سوئیس وارد بازار شد، شناخته شده است. از آن زمان به بعد، دلار آمریکا / فرانک سوئیس به ششمین جفت ارز برتر از لحاظ تجارت و معامله تبدیل شده است، در حالی که در اصل، آن در درجه اول برای تضمین ثبات تجارت بین سوییس و ایالات متحده بوده است. سرمایه گذاری های ایالات متحده در سوییس در حال حاضر حدود 130 میلیارد دلار است که آن را به سرمایه گذار شماره یک در سوییس تبدیل کرده است که به وضوح به افزایش آگاهی این جفت ارز کمک کرده است. از سوی دیگر، سوئیس دومین شریک تجاری بزرگ ایالات متحده پس از آلمان است.

با این حال، بالاتر از همه، رکود اقتصادی بزرگی است که فرانک سوئیس را به ارزشی که امروز از آن آگاهی داریم، رسانده است. در این دوره، در حقیقت، ارز سوئیس در مقایسه با بقیه ارزها، به جز ین مورد استقبال قرار گرفت تا حدی که شورای امنیت ملی مجبور به مداخله در بازار ارز خارجی، برای متوقف کردن رشد آن کرد، تا میزان ارزش آن را در مقایسه با یورو کاهش دهد. این عملیات در نهایت در سال 2014 با جهش 25 درصدی فرانک سوئیس در عرض چند دقیقه، شکست خورد.

همانطور که توسط جفت ارز تاریخی دلار آمریکا / فرانک سوئیس نشان داده شد، تصمیمات و مداخلات کمیته امنیت ملی، در نحوه رویارویی معامله گران با این جفت ارز، نقش کلیدی ایفا می کند. بنابراین این یک شاخص برای دنبال کردن آن است.

توصیه هایی برای معامله دلار آمریکا / فرانک سوئیس
برای معامله این جفت ارز، باید چندین شاخص مهم از جمله اخبار مربوط به سیاست اقتصادی هر دو کشور را در نظر بگیرید. شما قبلا می دانید که در ایالات متحده این سیاست توسط بانک فدرال رزرو انجام می شود در حالی که در سوییس، بانک ملی سوئیس مسئول این سیاست است. دومی اغلب، معاملات در بازار ارز خارجی را به منظور کنترل قیمت ارز خود انجام می دهد. اعلام قیمت یورو / فرانک سوئیس نیز می تواند بر مقدار دلار آمریکا / فرانک سوئیس نیز تأثیر داشته باشد زیرا بین این دو کشور همبستگی مثبتی وجود دارد.

دلار آمریکا / فرانک سوئیس را کجا و چگونه می توانیم معامله کنیم؟
افرادی که مایل به سرمایه گذاری در بازار ارز خارجی از طریق معامله به خصوص با دلار آمریکا / فرانک سوئیس یا دیگر جفت ارزها هستند، اکنون می توانند این کار را از طریق پلت فرم های تجارت آنلاین انجام دهند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>