اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

این حقیقت که یک ارز نسبت به ارز دیگر، در بازار ارز خارجی جذاب تر است، به عوامل متعددی از جمله پیش بینی روند و نرخ بهره آن بستگی دارد. بنابراین مهم است که بدانیم نرخ بهره پوند استرلینگ و دلار قبل از شروع به معامله با پوند انگلیس / دلار آمریکا تعیین می شود.

پوند انگلیس/ دلار آمریکا چیست؟
جفت ارز فارکس بین پوند استرلینگ و دلار آمریکا، GBP/USD نامیده می شود. عملا این جفت ارز نشان دهنده نرخ ارز یک پوند استرلینگ در دلار است. به طور کلی این جفت، کابل یا استرلینگ نامیده می شود.

قیمت GBP/USD همانند سایر ارز ها، در پیپ ها و یا با برخی از کارگزاران، در دهمین پیپ بیان می شود. از لحاظ تاریخی مشخص شده است که کابل از بیست سال پیش به یک کانال نوسان باریک بین 40 / 1 و 2 / 2 پیپ تبدیل شده است. بیش ترین نتیجه آن در سال 2007 به دست آمد، اما این جفت ارز به سرعت ارزش خود را به دلیل بحران اقتصادی کنونی که در سال 2008 آغاز شد، از دست داد. بنابراین در این دوره و به دلیل بحران مالی است که این جفت ارز به بالاترین سطح خود رسیده است. پایین ترین حد 1.40 پیپ است. بسیاری از معامله گران از کابل برای تجارت در فارکس استفاده می کنند زیرا شاخص هایی که به آن ها اجازه می دهد از تکامل خود پیشی بگیرند به خاطر محبوبیت دلار آمریکا و ویژگی پوند انگلیس، بسیار زیاد است.

پوند انگلیس / دلار آمریکا به چه چیزی بستگی دارد؟
نرخ ارز پوند انگلیس / دلار آمریکا، تحت تأثیر عوامل مختلفی است که بر ارزش پوند انگلیس یا دلار آمریکا در رابطه با سایر ارزها تأثیر می گذارد. به همین دلیل، به عنوان مثال، اختلاف نرخ بهره بین بانک انگلستان (BoE) و بانک مرکزی فدرال (Fed) بر ارزش این ارزها در هنگام مرتبط شدن آن ها تأثیر می گذارد. هنگامی که بانک مرکزی فدرال در بازار آزاد دخالت می کند و دلار آمریکا را قوی تر می کند، به عنوان مثال، ارزش نرخ ارز پوند انگلیس / دلار آمریکا به این دلیل کاهش می یابد که دلار در برابر پوند تقویت می شود.

کدام سازمان ها، نرخ پوند انگلیس / دلار آمریکا را تنظیم می کند؟
عموما بانک های مرکزی هر کشور، نرخ های بهره را برای ارزهایی که به آن ها مربوط می شود، تنظیم می کنند. در مورد خاص پوند انگلیس/ دلار آمریکا، بنابراین فدرال رزرو است که وظیفه ثابت کردن نرخ بهره این ارز را دارد و بانک انگلستان، نرخ های بهره پوند استرلینگ را مدیریت می کند. نرخ های بهره به طور منظم توسط بانک های مرکزی مورد استفاده قرار می گیرند و در تقویم اقتصادی منتشر می شوند.

چرا نرخ های بهره بر پوند انگلیس / دلار آمریکا تأثیر می گذارد؟
کسی ممکن است سوال کند که چرا نرخ بهره یک ارز آن را کم و بیش برای خرید یا فروش جذاب تر می کند. فقط درک کنید که این نرخ بهره، به درآمد شما یا ضرر شما مرتبط است و به تمایل شما به هنگام باز یا بستن یک موقعیت بستگی دارد. بنابراین خرید یک ارز با نرخ سود پایین از طریق فروش یک ارز دیگر با نرخ بالاتر، بسیار جالب تر است. این امر به وضوح در مورد جفت ارز پوند انگلیس / دلار آمریکا صدق می کند.

برخی داده های فنی
برخلاف آنچه که مبتدی ها فکر می کنند، جفت ارز پوند انگلیس / دلار آمریکا یکی از بهترین جفت ارزها از لحاظ معامله کردن در بازار فارکس است و به تنهایی سالانه نزدیک به 400 میلیارد دلار از معامله کردن به دست می آورد. این حجم کم تر از 12 درصد تجارت بین المللی در بازار ارز خارجی را نشان می دهد.

با این حال، توصیه می شود تنها با توجه به تفاوت مهمی که بین قیمت خرید و قیمت فروش وجود دارد، تنها مبلغ کوچک یا متوسطی را روی این جفت ارز سرمایه گذاری کنید. در گذشته، کابل به عنوان یکی از پر نوسان ترین جفت ارز با افزایش و کاهش قابل توجه در عرض چند ساعت، مورد توجه قرار گرفته است.

ویژگی ها و مشخصه های جفت ارز
تصادفی نیست که جفت ارز پوند انگلیس / دلار آمریکا، به عنوان یکی از محبوب ترین جفت ارز در بازار ارز خارجی محسوب شود. در واقع، دو اقتصاد مورد نظر، انگلستان و ایالات متحده، بخشی از قوی ترین و قدیمی ترین اقتصاد مدرن جهان هستند. در نتیجه، هم دلار آمریکا و هم پوند استرلینگ به دلیل اندازه شان در اقتصاد بین المللی، ارزهای معتبری هستند.

ویژگی جالب دیگر جفت ارز پوند انگلیس / دلار آمریکا، این واقعیت است که لندن، همچنان میدان مرکزی تجارت فارکس در جهان محسوب می شود. در حقیقت، برآوردها، داده های قابل توجهی را با توجه به اینکه حدود 35 % از تجارت های فارکس در لندن ایجاد شده اند، فراهم می کند. در واقع، این بازار دارای مزیت پوشش دوره قبل از افتتاح بازار ایالات متحده است و بنابراین یکی از نقد شدنی ترین دوره های تجاری در روز است.

دوره ای که در طی آن جفت ارز پوند انگلیس/ دلار آمریکا می تواند با آن مقابله کند، به دلیل این نوسان از حرکت های قوی تر داده شده به بازیکنان اصلی در لندن و حومه آن، زمانی که انگلستان روز کاری خود را آغاز می کند، جالب توجه است. در طول چیزی که "نشست لندن" نامیده می شود، این ویژگی های خاص می تواند تأثیری بر نحوه مدیریت این ارز خاص داشته باشد.

استراتژی های تجاری برای سرمایه گذاری
حال بیایید به جنبه استراتژیک سرمایه گذاری آنلاین بر روی پوند انگلیس / دلار آمریکا بپردازیم. در ابتدا لازم است که از خودتان بپرسید که چه زمانی می خواهید این ارزش را درمان کنید، زیرا بسته به دوره سرمایه گذاری انتخاب شده، جو و در نتیجه فرصت ها و محیط می تواند به طور کامل متفاوت باشد.

بسته به استراتژی ای که شما می خواهید اجرا کنید، شما یک دوره یا دوره دیگر را انتخاب خواهید کرد. مشخص است که جلسات آسیا، مانند بازار های سیدنی و توکیو، برای راهبرد های محدوده با حرکات محدود تری در مقایسه با حرکات مشاهده شده در طول جلسات لندن یا ایالات متحده که فعالیت بیشتری را ارائه می دهند، ایده آل هستند.

استراتژی محدوده عموما شامل اتخاذ مواضع خرید در زمانی است که هزینه کم بوده و به پشتیبانی فنی می رسد و سپس در معرض فروش قرار می گیرد، زمانی که قیمت بالا باشد یا به مقاومت تکنیکی برسد. پیاده سازی این استراتژی نسبتا آسان است زیرا به دانش پیشرفته ای از بازار فارکس و شاخص های فنی نظیر پشتیبانی و مقاومت نیاز ندارد که می توانند در جدول های بازار سهام در نظر گرفته شوند.

شما همچنین می توانید استراتژی دیگری نیز انتخاب کنید، به خصوص استراتژی های بریک اوت، اگر می خواهید در طول دوره های فعالیت بالا در جفت ارز پوند انگلیس / دلار آمریکا، سرمایه گذاری کنید، به عنوان مثال زمانی که ایالات متحده و اروپا نقدینگی را تضمین می کنند.

این بریک اوت ها شامل پیروی از حمایت ها و مقاومت های فنی برای شناسایی سیگنال های یک روند معکوس است. این وارونگی ها که به آن "بریک اوت" نیز گفته می شود، در طی این دوره ها نسبت به جلسات آسیایی بیشتر است. بیایید نگاهی نزدیک تر به این استراتژی بریک اوت بیندازیم.

راه های مختلفی برای اجرای این نوع استراتژی بر روی جفت ارز پوند انگلیس / دلار آمریکا وجود دارد. ما باید با جستجوی سیستماتیک برای تجزیه و تحلیل بالاترین نرخ ریسک / بازده، برای مثال، ریسک 20 پیپ و هدف 100 پیپ در صورت موفقیت شروع کنیم. این عملا مربوط به نسبت ریسک / بازده 1 به 5 است. در حقیقت، هنگامی که نسبت ریسک / بازده بالاست و بنابراین برای معامله گر مطلوب است، 2 موقعیت برد از 5 موقعیت برای کسب سود در این جفت ارز کافی است. بدیهی است که تجزیه و تحلیل خوب این جفت ارز، این آمار را با دستاورد های بسیار مهم افزایش می دهد.

برای محاسبه میزان ریسک یک روند و بنابراین، از موضعی که در پوند انگلیس / دلار آمریکا گرفته می شود، خوب است که نوسانات بالاتر قبلی را با توجه به موقعیت فروش و نوسانات کم تر قبلی را در رابطه با موقعیت خرید، مشخص کنیم. سپس محاسبه نسبت ریسک / بازده را می توان برای شناسایی مناطقی به کار برد که در آن ها در استراتژی بریک اوت دستورهای توقف داده می شود.

دیگر شاخص های فنی که می توانند بر روی نمودار ها نمایش داده شوند را می توان برای شناسایی حداکثر و حداقل بریک اوت ها که می توان در گراف های تاریخی، به عنوان مثال گراف های بلند مدت، مشاهده کرد، مورد استفاده قرار داد.

به طور خلاصه، با توجه به استراتژی بریک اوت سرمایه گذاری، بدون تردید جالب ترین مورد برای پوند انگلیس / دلار آمریکا، و صرف نظر از روشی که در آن پشتیبانی و مقاومت شناسایی می شوند، شما باید بیشتر در مورد اجرای این استراتژی در دوره های فعال روزانه فکر کنید و باید به دنبال قیمت هایی باشید که به این سطوح احترام می گذارند تا نتایج پایدارتر، حاصل شود.

جفت ارز پوند انگلیس/ دلار آمریکا هنوز جفت ارز فارکس باقی می ماند که نمی توان آن را نادیده گرفت و همچنین سایر استراتژی های سرمایه گذاری نیز امکان پذیر است. ما در اینجا تنها استراتژی های بریک اوت را ارائه کرده ایم که به نظر می رسد مناسب ترین گزینه برای این جفت ارز باشد و ثابت می کند که بسته به زمان روز وقتی که شما موقعیت را انتخاب می کنید، موثر است، اما هیچ چیز مانع از این نمی شود که شما رویکرد خود را برای این مقدار داشته باشید.

برای مثال، شما می توانید با گرفتن موضع در مکاتبه با اطلاعیه های مهم یا رویداد های مهم که بر این جفت ارز تأثیر می گذارند و همانطور که قبلا گزارش کردیم از تحلیل های اساسی استفاده کنید، بدون اینکه مشخصا از جنبه فنی با یک تحلیل اصولی از نمودار این جفت ارز قبل از هر موضعی چشم پوشی کنیم، اگر می خواهید ریسک از دست دادن را محدود کنید.

نکاتی برای تجارت
مانند همه جفت ارزها، جفت ارز پوند انگلیس/ دلار آمریکا، به شدت تحت تأثیر سیاست پولی هر یک از دو کشور درگیر، یعنی بریتانیا و ایالات متحده قرار دارند. همه، سازمانی که این سیاست را در آمریکا مدیریت می کند، می شناسند، یعنی فدرال رزرو یا FED، در حالی که شرکتی که با سیاست پولی بریتانیا سر و کار دارد، بانک انگلستان یا BoE است.

بدیهی است که اخبار سیاست پولی این دو کشور تنها عنصری نیست که باید در نظر گرفته شود تا جهت گیری روند را تعیین کنند. آمار اقتصادی این دو ایالت نیز در فارکس، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سپس می توانید با تقویم اقتصادی به خودتان کمک کنید تا انشارات مختلف تأثیر گذار، مانند نرخ بیکاری، تولید ناخالص داخلی و یا ارقام رشد را دنبال کنید و از آن ها استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>