اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مونرو یکی از 10 ارز دیجیتال برتر با بالاترین حجم سرمایه گذاری در جهان است. ارز دیجیتال مونرو چیست و چگونه کار می کند؟ بیایید سعی کنیم با هم بفهمیم که این ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند. در حال حاضر، تعداد ارزهای دیجیتال قیمت گذاری شده رو به افزایش است و در بازاری که امروزه هزاران ارز دیجیتال مختلف را درون خود جای داده است، سردرگمی بیشتر و بیشتری نسبت به انتخاب یکی از آن ها وجود دارد. بیایید ببینیم در حال حاضر چطور می توانیم معاملات آنلاین را به طور مفصل انجام دهیم، اول از همه به این موضوع نگاه کنیم که چقدر آسان است که تجارت آنلاین ارز دیجیتال مونرو را در یک روش ساده و بی خطر انجام دهیم.

مونرو چیست؟
مونرو یک ارز دیجیتال کاملا متن باز است که در آوریل 2014 ایجاد شد. این ارز دیجیتالی است که چندی پیش راه اندازی شد و در مدت زمان بسیار کوتاهی موفق به رسیدن به سطوح بسیار بالا شد. مونرو سپس در سال 2014 با نام بیت مونرو که از ادغام کلمات "BIT" و "MONERO" نامگذاری شده بود، راه اندازی شد. مونرو کلمه ای است که از زبان اسپرانتو گرفته شده است و به معنی ارز است.

این ارز با برخی تفاوت های خاص، عرضه و منتشر شد. تفاوت اصلی این بود که سکه ای با زمان ایجاد بلوک است که به طور قابل توجهی از 120 تا 60 ثانیه کاهش یافته است. نرخ صدور ارز از طریق استخراج تا حدود نصف کاهش یافت. به روز رسانی که ما بر این باوریم که مهم ترین ویژگی است، ویژگی مونرو است که در طول سال به طور باور نکردنی، به لطف به روز رسانی تراکنش محرمانه گرگوری مکسول به روز رسانی شد. این یک به روزرسانی بسیار مهم بود که برای بهبود امنیت پلت فرم استفاده شد.

ویژگی ها
از ویژگی های اصلی مونرو این است که آن یک ارز دیجیتال متن باز است که مانند بسیاری از ارز های دیجیتال دیگر با استفاده از مدل اثبات کار کلاسیک کار می کند که توسط بسیاری از پلت فرم های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. مونرو، نرم افزاری دارد که روی یندوز، مک، لینوکس و بسیاری از بستر های دیگر کار می کند. منحنی انتشار مونرو 18.4 میلیون سکه را نشان می دهد که در طی 8 سال از طریق استخراج، صادر خواهد شد.

مطمئنا یکی از عواملی که مشخصه بارز مونرو در طول سالیان است، حریم خصوصی می باشد. مونرو یکی از ارزهای دیجیتالی است که حریم خصوصی را تامین می کند و مسئول تضمین بالاترین سطح امنیت ممکن است.

این ها ویژگی های نحوه کارکرد مونرو هستند:

  • امضا در آدرس محو می شود.
  • RingCT که آدرس فرستنده را مخفی می کند، کل تراکنش را ناشناس می کند.
  • آدرسی که آدرس تراکنش را دریافت می کند.

اعلام قیمت
سال 2016 یک سال بسیار مهم برای مونرو بود که پس از آن، در سال 2017 تایید و تصدیق واقعی خود را دید. مونرو افزایش قابل توجهی در حجم و ارزش خود در طول سال 2016 داشته و سپس در طول سال 2017 صعود بسیار بالایی را آغاز کرد.

این ارز دیجیتالی است که به نظر می رسد مانند همه ارزهای دیجیتال، نسبت به قیمت بیت کوین بسیار بی ثبات است. این به این معنی است که اگر می خواهید در مونرو سرمایه گذاری کنید، همیشه مهم است که اخبار مربوط به دنیای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را در نظر بگیرید. مونرو (XMR)در سال های اخیر نوسان نسبتا بالایی داشته است، بنابراین لازم است که هنگام سرمایه گذاری در این بازار مالی، توجه زیادی داشته باشیم.

مزایای مونرو
مونرو مزایای متعددی دارد که این ارز دیجیتال را در رقابت، بسیار متفاوت از ارز های دیجیتال دیگر می کند. بنابراین ما مزایای اصلی را می بینیم.

امنیت: امنیت با این ارز دیجیتال در بالاترین سطح قرار دارد. مونرو یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که به این معنی است که هک کردن و سرقت بودجه ها بسیار دشوار است. معاملات با یک توافق توزیع شده تایید می شوند و بنابراین به طور تغییر ناپذیری در داخل زنجیره بلوکی ثبت می شوند. طرف های سوم نیازی به قابل اعتماد بودن برای ایمن نگه داشتن مونروتان ندارند.

حریم خصوصی: مونرو از امضاهای "حلقه ای" و تراکنش های محرمانه ناشناس برای ثبت مقادیر، مبدا و مقصد تمامی تراکنش ها استفاده می کند و تمام مزایای رمزنگاری غیر متمرکز را بدون هیچ امتیاز انحصاری برای حفظ حریم خصوصی دریافت می کند.

قابلیت ردیابی: ارسال و دریافت نشانی ها و مبالغ ارسالی به صورت پیش فرض ناشناس می شود. معاملات در زنجیره بلوکی را نمی توان با یک کاربر خاص یا با هویت موجود در دنیای واقعی مرتبط دانست.

چگونه در مونرو سرمایه گذاری کنیم؟
سرمایه گذاری با مونرو می تواند به یک فعالیت کاملا سودآور در طول زمان و بسیار ساده برای تکمیل، تبدیل شود. مزیت سرمایه گذاری در مونرو این واقعیت است که این یک ارز دیجیتال با قیمت واحد بسیار پایین در مقایسه با ارز های دیجیتال معروف تری مانند بیت کوین است، اگرچه در واقع این ارز دیجیتال هنوز می تواند فضای زیادی برای افزایش قیمت داشته باشد.

یکی از مزایای اصلی مونرو، امنیت و حفظ حریم خصوصی است. همچنین مهم است که بیان کنیم که چگونه با این ارز دیجیتال امکان جایگزین کردن یک ارز دیجیتال با دیگری وجود داشته باشد.

اگر می خواهید با مونرو کار کنید تا از ارز دیجیتال به جای پول استفاده کنید و یا آن را به دلایل نظری در نظر بگیرید، لازم است بدانید که چگونه آلت کوین ها را به دست آورید. البته شما می توانید با استخراج شروع کنید، اما باید خیلی صبور باشید چون منفعت و سود پیوسته اما نسبتا کم است. به دست آوردن سکه مونرو از طریق خریدش بسیار سریع تر از معامله کردن آن است.

اگر یک کیف پول دیجیتال برای مونرو دارید، می توانید خرید آن را شروع کنید. برای انجام این کار باید به دنبال یک بازار بورس باشید. سایت های زیادی وجود دارند که با همه چیز درباره ارز های دیجیتال سر و کار دارند. در این سایت ها، یکی از ویژگی های متمایز اصلی وجود دارد: با کدام ارز دیجیتال می توانید مونرو را معاوضه کنید؟ در برخی پلت فرم ها شما می توانید از یورو یا دلار آمریکا به عنوان وسیله مبادله استفاده کنید، در حالی که در دیگر پلت فرم ها، باید از بیت کوین استفاده کنید. این به این معنی است که شما باید اول بیت کوین را بخرید (در صورتی که در این ارز دیجیتال هنوز سکه نداشته باشید) تا بتوانید سکه مونرو را بخرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>