اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیایید سعی کنیم درک کنیم که چگونه ارز دیجیتال لایت کوین کار می کند. لایت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در اینترنت حضور دارد و به شما این امکان را می دهد که پرداخت های فوری رایگان را برای تمام کاربرانی که یک کیف پول الکترونیکی دارند، ارسال و دریافت کنید.

بنابراین این ارز راهی برای ارسال فوری پرداخت ها در سراسر جهان است. پس بدون شک به معنی یکی از مهم ترین ارزهای دیجیتال در دنیا است، قبل از لایت کوین، تنها بیت کوین و اتریوم اهمیت داشتند. همچنین مشخص کردن این نکته نیز مهم است که این ارز دیجیتال بعد از بیت کوین، یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتالی است که از آن الهام بزرگی گرفته است که ضمن حفظ ایده آل های بیت کوین، عمدتا بر سرعت تمرکز دارد (فقدان آن انتقادات بسیاری را نسبت به بیت کوین برانگیخته است).

لایت کوین چیست؟
واژه لایت کوین به معنی یک ارز دیجیتال کاملا دیجیتالی و انحصاری است که اجازه می دهد که پرداخت ها از طریق شبکه کاملا غیر متمرکز که مبتنی بر آن است، انجام شود. این ارز همچنین به روشی کاملا برابر عمل می کند که بیت کوین کار می کند، با ویژگی منحصر به فرد که به شما این امکان را می دهد که در حالت بسیار سریع تر از بیت کوین، پول دیجیتال را ارسال و دریافت کنید.

لایت کوین در برخی روش ها، بسیار شبیه به نحوه کار بیت کوین است و درست مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، توسط هیچ مرجع مرکزی اداره نمی شود و اساسا با یک مکانیزم کاملا باز، کاملا شفاف عمل می کند. بعد از ارزهای دیجیتالی مانند ریپل، اتریوم و بیت کوین، لایت کوین یکی از مهم ترین ارزهای دیجیتال در میان ارزهای دیجیتال با بزرگ ترین حجم است.

تاریخچه
اما لایت کوین چگونه به وجود آمد و چرا؟ پروژه لایت کوین، چند وقت پیش از طریق برنامه ای که در سایت معروف گیت هاب توسط چارلی لی، کارمند سابق گوگل ارائه شده بود، به وجود آمد. یکی از ویژگی های اساسی آن، پایه های مبتنی بر بیت کوین است، چرا که اکثر این ویژگی ها براساس کد برنامه نویسی بیت کوین ساخته شده اند. ما در مورد یک سیستم واقعی صحبت می کنیم که به طور کامل مبتنی بر بیت کوین است.

با اینکه یک پایه بیت کوین وجود دارد، لایت کوین در آن بلوک ها بسیار سریع تر تولید می شوند (هر 2 و نیم دقیقه) و یک مقدار بزرگ تر از سکه ها و یک سیستم هشینگ بسیار بهینه وجود دارد. در سال 2017، لایت کوین به یکی از بزرگ ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شده است که سیستم شاهد مجزا (SegWit)را اتخاذ می کند و میزان پرداخت ها را افزایش می دهد. به همین دلیل است که افراد بیشتری لایت کوین را به بیت کوین ترجیح داده اند.

لایت کوین در مقابل بیت کوین
آیا لایت کوین می تواند یک حریف واقعی برای بیت کوین محسوب شود؟ احتمالا بله، زیرا همان نوع سرویس بیت کوین را ارائه می دهد. با این حال، ویژگی لایت کوین این است که بلوک ها را می توان به روش بسیار ساده تر و سریع تر تولید کرد.

بنابراین همه چیز بسیار ضروری و سریع تر است، بنابراین تایید بسیار سریع تر تراکنش بین گره ها را تضمین می کند. بنابراین این به شما این امکان را می دهد که در حالت بسیار سریع پول دریافت کنید و ارسال کنید. لایت کوین، در واقع، هر کاری را که بیت کوین انجام می دهد، بسیار سریع تر انجام می دهد.

بنابراین "لایت کوین" تعداد بسیار بیشتری از معاملات را نسبت به بیت کوین مدیریت می کند، اساسا به لطف نسل بسیار سریع تر بیت کوین. در طول زمان، بیت کوین باید سعی کند با این سرعت مطابقت داشته باشد، این کار تیم توسعه را هدایت می کند تا چندین به روز رسانی ها را در کد بیت کوین ایجاد کنند.

تنها عیب لایت کوین این است که در طول سال ها، زنجیره بلوکی به ابعاد بسیار بزرگی در مقایسه با بیت کوین می رسد. با این حال، زمان تولید بلوک لایت کوین که بسیار سریع تر است، خطرات احتمالی مضاعف را کاهش می دهد.

بنابراین این به این معنی است که برای تجارتی که حداقل دو بار تایید شده، باید فقط 5 دقیقه صبر کرد، در حالی که باید 10 دقیقه منتظر تایید بیت کوین باشیم. سرعتی که با آن پرداخت ها در شبکه بیت کوین رخ می دهد قطعا یکی از مواردی است که طرفداران آن را مورد انتقاد قرار می دهند، زیرا طبق گفته بسیاری از کاربران، ارسال و دریافت پرداخت ها حتی بدون تایید برای اکثر خریدها، کافی خواهد بود.

بنابراین، از نقطه نظر فنی، لایت کوین بهتر است چون به پرداخت ها اجازه ارسال و دریافت فوری را می دهد. با این حال، ما معتقدیم که بیت کوین یک سرمایه گذاری مطمئن تر و امن تر از لایت کوین است.

قیمت لایت کوین
در سال گذشته قیمت لایت کوین به شدت افزایش یافته است و نشان می دهد که افراد بیشتری در این بخش سرمایه گذاری می کنند. با این حال، افزایش در لایت کوین، به دلیل علاقه مجدد به ارزهای دیجیتال و به ویژه بیت کوین بود که جریان نقدی بسیار سخاوتمندانه ای را به این دارایی ها وارد کرد. پس از یک دوره برتری جانبی در بازار، قیمت لایت کوین نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال افزایش یافته است.

ویژگی های فنی درونی لایت کوین، در هر صورت امکان جذب سرمایه گذاران بسیاری را به لطف تصویب شاهد مجزا (SegWit) فراهم می کند. با توجه به این تکنولوژی که در اصل برای بیت کوین ایجاد شد، به لطف مقدار بسیار پایین داده های مورد نیاز برای هر تراکنش، زمان پردازش بسیار کمتری برای بلوک به دست می آید. لایت کوین در حال حاضر تراکنش هایی دارد که 8 برابر بیشتر از بیت کوین است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که لایت کوین در حال حاضر یکی از ارزهای دیجیتال با بهترین فن آوری است که تاکنون ابداع شده است.

تجارت در لایت کوین
چگونه در لایت کوین تجارت کنیم؟ برای تجارت کافی است که یک پلت فرم تجاری قانون مند را ثبت کنیم که به شما این امکان را می دهد که این ارز (و خیلی چیزهای دیگر) را در یک راه بسیار امن و راحت معامله کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>