اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اتریوم کلاسیک یکی از آن ارزهای دیجیتالی است که به خاطر برتری محبوبیت اتریوم مقدر شده است که به پایان برسد. با این حال، ما معتقدیم که هنوز یک ابزار سرمایه گذاری عالی برای همه افرادی است که می خواهند سرمایه گذاری خود را متنوع کنند. اتریوم کلاسیک، ارز دیجیتالی است که به راحتی می تواند به عنوان "پسر عموی اتریوم" در نظر گرفته شود و در واقع نمایانگر یک نسخه قدیمی و کمی به روز شده از این ارز دیجیتال و شبکه است.

نیازی به گفتن نیست که امروزه اتریوم، پس از بیت کوین، معروف ترین ارز دیجیتال جهان، به همراه فن آوری چنان پیشرفت کرده است که به بخش مرکزی جامعه ارز دیجیتال تبدیل شده است و به چیزهای جدید مانند پیشنهاد های عرضه اولیه سکه، زندگی می بخشد. مطمئنا قبلا هم اسم اتریوم را شنیده اید، اما نه اتریوم کلاسیک. پس بیایید ببینیم چیست و چگونه کار می کند، اول از همه تلاش می کنیم، بفهمیم معایب اتریوم کلاسیک چیست.

اتریوم کلاسیک چیست؟
خب، پس اتریوم کلاسیک چیست؟ این یک شبکه غیرمتمرکز است که در درون آن "قرارداد های هوشمند" قرار دارد، نرم افزاری که به همان شکل اجرا می شود، بدون هیچ احتمال تداخل، تقلب و یا انواع دیگر عملیات های مخرب. اصطلاح اتریوم کلاسیک به معنی نسخه اولیه اتریوم است که بسیاری می دانند، یک نسخه ساختار یافته بر اساس کد اولیه اتریوم، بدون هیچ دستکاری، تداخل، تقلب و یا غیره.

اتریوم و اتریوم کلاسیک می توانند به عنوان ارزهای دیجیتال و شبکه هایی تعریف شوند که نقاط بسیار مشترکی دارند اما با این حال با توجه به نکات مختلف، بسیار متفاوت هستند. اتریوم، نسخه رسمی زنجیره بلوکی است که توسط تیم اصلی توسعه به روز شده و نگهداری می شود. در مورد اتریوم کلاسیک، تیم "اصلی" که از توسعه این ارز دیجیتال پشتیبانی می کند، حاضر نیست.

هر دوی این ارز های دیجیتال به نظر می رسد که یک قطعه کد را به اشتراک می گذارند، اما کلاسیک بسیار کم تر از اتریوم پیشرفته است، چون هیچ به روز رسانی وجود ندارد. با این حال، هر دوی این شبکه ها، سرمایه گذاری در بازار بسیار مشابهی دارند.

اتریوم و اتریوم کلاسیک
بسیاری تعجب می کنند که چرا اتریوم کلاسیک وجود دارد. قبل از تبدیل شدن به اتریوم کلاسیک، این ارز دیجیتال، اتریوم واقعی بود. اما بعد از "هارد فورک"، پروژه به "اتریوم کلاسیک" تغییر نام پیدا کرد، چرا که توسعه دهندگان اصلی می خواستند پروژه اصلی را به روشی بسیار عمیق اصلاح کنند که نیازمند یک هارد فورک یا به اصلاح ایجاد یک زنجیره بلوکی جدید بودند. بنابراین می توانیم بگوییم که اتریوم کلاسیک به طرقی بیانگر تکنولوژی اتریوم است که کاملا تغییر نکرده است.

این تقسیم به دلیل DAO رخ می دهد، یک سازمان توزیع شده که تیم اتریوم با سرمایه گذاری 150 میلیون دلار، سرمایه زیادی را بر آن متمرکز کرده است. کاربرانی که در پلت فرم DAO سرمایه گذاری کرده بودند، می توانستند با دریافت توکن های مفید صرافی برای رای دادن، سرمایه ها را به DAO بفرستند، در نتیجه قدرت تصمیم گیری درباره نحوه حرکت شبکه DAO برای خرج کردن این وجوه را به دست می آوردند.

DAO در ابتدا به عنوان یکی از پروژه های امیدوار کننده در نظر گرفته شد، اما قربانی حمله هکرها شد که با مصالحه پلت فرم پایان یافت. پس از آن تیم اتریوم تصمیم گرفت تا با تغییراتی که در این کد ایجاد شده ادامه دهد، در نتیجه، توکن های دزدیده شده را به لطف یک ارز دیجیتال جدید، به مشتریان خود بازگرداند.

با این حال، برخی از توسعه دهندگان اتریوم با اصلاح زنجیره بلوکی اتریوم موافق نبودند و در نتیجه تصمیم گرفتند که فعالیت استخراج بر روی نسخه کلاسیک اتریوم را ادامه دهند و نام آن را به اتریوم کلاسیک تغییر دهند. بنابراین می توان گفت که این ارز دیجیتال، به یک نسخه موازی از زنجیره بلوکی اختصاص دارد که در ابتدا برای بازگشت سرمایه به قربانیان کلاه برداری ایجاد شده بود.

مزایا و معایب
به نظر می رسد که اتریوم کلاسیک دارای مزایا / معایب بیشتری نسبت به اتریوم معمولی باشد، اما کاملا این گونه نیست. یکی از مهم ترین مزایای اتریوم کلاسیک، جامعه ای است که این سال ها، بدون تحریف اصول زنجیره بلوکی و "قوانین" شبکه، وفادار مانده است. هدف اصلی ارزهای دیجیتال در ابتدا، در واقع شکست دادن فساد، تغییر ندادن سیستم زنجیره بلوکی است.

بنابراین می توان گفت که انسجام و جدیت تیم توسعه اتریوم کلاسیک یک تضمین و برای همه اثرات یک مزیت است. اما در طول زمان می تواند به یک شمشیر دو لبه تبدیل شود، به دلیل عدم سازگاری با اتریوم و با ارزشی که تنها "نمادین" بود اما با هیچ پیشرفت تکنولوژیکی مرتبط نبود. با این حال، همچنان در جامعه ارزهای دیجیتال، موفقیت هایی به دست آمده است.

اتریوم نشان دهنده جدایی از فن آوری اتریوم کلاسیک، از طریق آنچه که متخصصان، "هارد فورک" می نامند، می باشد، که در این مورد به عنوان سریع ترین راه حل ممکن برای بازپرداخت به تمام قربانیان این حمله ایجاد شده است. با این حال، بحث های زیادی وجود داشت، زیرا بسیاری از آن ها در مورد آنچه که باید انجام دهند، موافق نبودند، که منجر به ایجاد اتریوم کلاسیک شد.

سرمایه گذاری و خرید
مطمئن ترین و راحت ترین راه برای سرمایه گذاری در اتریوم کلاسیک این است که این کار را ابتدا بدون غافلگیری، از طریق پلت فرم های تجاری کنترل شده و قابل اعتماد انجام دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>