اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

برای پاسخ به این پرسش، باید یک سوال دیگر نیز بپرسیم: زد کش چگونه کار می کند؟ زد کش در اصل از فورک بیت کوین سرچشمه می گیرد و هدف اصلی آن حفاظت از حریم خصوصی کسانی است که تراکنش هایشان را با آن انجام می دهند. در حقیقت، زد کش ناشناسی کامل را ارائه می دهد که حتی دو ارز دیجیتال اصلی یعنی بیت کوین و اتریوم هم به این اندازه آن را ارائه نمی دهند. در حقیقت، در حالی این موضوع درست است که این اطلاعات تا حد معینی داخلی باقی می ماند، این درست است که این سکه ها تا یک نقطه خاص رمز شده اند چون سایر گره ها، فرستنده و گیرنده تراکنش را می دانند.

ارز دیجیتال زد کش، از طرف دیگر تمام جزییات تراکنش ها را در ثبت عمومی (زنجیره بلوکی) به لطف برخی از نکات منتشر نمی کند:

  • سوء استفاده از فرستنده
  • سوء استفاده از تراکنش
  • سوء استفاده از گیرنده

بنابراین، فرستنده و گیرنده و آنچه که آن ها جابه جا کرده اند، در هاله ای از ابهام باقی می ماند.

تاریخچه
اولین نسخه آزمایشی زد کش توسط محققان دانشگاه جان هاپکینز در سال 2003 انجام شد که منجر به ایجاد یک تکنولوژی جدید شناخته شده می شود که به عنوان اثبات دانایی صفر برای ناشناس ماندن بیشتر معاملات در مقایسه با ثبت های عمومی (زنجیره بلوکی) شناخته می شود که شاخص اصلی را مشخص می کند. تنها در سال 2016، اولین راه اندازی زی کش به عنوان یک ارز مجازی در همه جنبه ها رخ داد.

زد کش چگونه کار می کند؟
چگونه زد کش ناشناس بودن را تضمین می کند؟ با سپاس از اثبات دانایی صفر، تکنولوژی پشت زد کش، این تکنولوژی به زد کش اجازه می دهد تا خود را کاملا از سایر ارزهای دیجیتال متمایز کند. اثبات دانایی صفر از افشای اطلاعات مختلف، اجتناب می کند. از طریق اثبات دانایی صفر، این امکان وجود دارد که بدون نیاز به تایید هر گونه جزییات، تراکنش هایی که از طریق سایت زد کش انجام می شوند را انجام دهید.

بنابراین زد کش، ارز دیجیتالی است که قادر است آنچه که در یک تراکنش موجود است را ناشناس کند. این به این معنی است که تمام اطلاعات پرداخت محافظت می شود و پروتکل از یک سیستم رمزنگاری شده برای تایید هویت استفاده می کند. فن آوری دانایی صفر از نام اختصاری Zk - Snark استفاده می کند و یکی از بالاترین سطوح رمزنگاری را نشان می دهد. از طریق این سیستم می توان ثبت تمام تراکنش های 100 % مطمئن، بدون نیاز به مواردی که در بالا ذکر شد، برای آشکار کردن گیرنده، فرستنده و نه کمیت ارسال تهیه کرد.

زد کش، برخلاف بیت کوین، به کاربران اجازه می دهد تا تصمیم گیری کنند که آیا پرداخت های عمومی را (به عنوان مثال قابل دیدن برای همه) یا خصوصی را ارسال کنند، بنابراین حریم خصوصی را کاملا انتخابی می کنند. پرداخت هایی که از طریق یک آدرس امن به یک آدرس شفاف ارسال می شود، به شما این امکان را می دهد که مقدار تراکنش را ببینید. در عوض، اگر پرداخت از یک آدرس شفاف به یک آدرس محافظت شده دیگر فرستاده شود، مقدار ناشناس باقی می ماند. اما یک چیز وجود دارد که زد کش و بیت کوین در آن مشترک هستند: حداکثر محدودیت انتشار تا 21 میلیون واحد. در طول 4 سال اول، 20 % از سکه ها به "جایزه اصلی" از طریق یک پورتفولیوی چند امضایی منتقل می شوند.

تکنولوژی دانایی صفر به نام zk - snark نامیده می شود و توسط متخصصان رمزنگاری طراحی شده است. بدون اینکه مجبور باشیم به طور عمومی تراکنش را در ثبت نشان دهیم، ابرداده رمزنگاری شده است و zk - snark می تواند ثابت کند که هیچ کس تقلب یا دزدی نمی کند.

مقدار زد کش
اعلام قیمت زد کش چیست؟ قیمت زد کش در سال 2017 بسیار افزایش یافته است. در سال 2016، ارزش آن کاهش یافت، در حالی که قیمت آن از حدود 50 دلار تا 270 دلار، در عرض 11 ماه گذشته افزایش یافت، در نتیجه افزایش 440 درصدی در کم تر از یک سال را ثبت کرد. بنابراین زد کش، روند مثبت همه ارز های دیجیتال اصلی را دنبال کرد. در واقع، در برخی موارد حتی بهتر بود.

انتقادات از زد کش
یک انتقاد از زد کش این است که سیستم آن که ناشناسی کامل را تضمین می کند، می تواند توسط افراد با اهداف دیگر ترجیح داده شود. به پولشویی، تامین مالی سازمان های تروریستی، فروش غیرقانونی سلاح فکر کنید.

مدیر عامل زوکو ویلکاگس- او هرن و برنامه نویسان که سال ها در زد کش کار می کرده اند، با ادعای ایجاد این ارز دیجیتال با هدف ارائه سطح کافی از حریم خصوصی برای افرادی که می خواهند معاملات بی نام و نشان را انجام دهند و بدون این که تمام گروه ها بدانند، از این اتهام دفاع کردند. بنابراین به وجدان کسانی برمی گردد که می خواهند به شکل اخلاقی از آن استفاده کنند.

پیش بینی های آینده
آیا سرمایه گذاری در زد کش ارزش دارد؟ پیش بینی های آینده در مورد زد کش چیست؟ برای بسیاری از افراد، این ارز دیجیتال هنوز یک راز است، همان طور که تا سال 2016 مورد تأکید قرار گرفته است، در طول سال 2017 دچار افزایش شدید شد. همانند بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی که ذکر شد، می باشد. در واقع، حتی بهتر از بعضی از آن ها است.

تا به امروز، پنجمین ارز دیجیتال برتر از نظر حجم تراکنش ها، بعد از بیت کوین، اتریوم، ریپل و لایت کوین است. اما ما نمی توانیم بگوییم از الان تا 5 سال آینده چگونه خواهد بود. البته، این حقیقت که حداکثر حریم خصوصی را تضمین می کند، آن را بسیار جذاب و جالب می سازد.

بنابراین سقوط کردن یا ناپدید شدن آن دشوار است. دست کم این که برخی از کشور ها آن را غیرقانونی نمی دانند تا از آن به دلایل دیگری که قانونی نیستند، استفاده کنند. برای محافظت از خودتان، بهتر است آن ها را از طریق CFD بخرید.

چگونه زد کش را معامله کنیم؟
اگرچه همیشه کارگزار های جدی و قابل اعتماد را انتخاب می کنید. توصیه می شود که از طریق CFD بر روی زد کش معامله کنید. این چه معنی می دهد؟ CFDها به شما این امکان را می دهد که وقتی ارزش زی کش بالا می رود، شما همه جوره سود کنید. کارگزارانی که CFDها را ارائه می دهند، هزینه را شارژ نمی کنند، اما سود آن ها فقط با اسپرد (اختلاف) کمی بین قیمتی که ممکن است فروخته شود و قیمتی که در آن قرارداد می تواند خرید شود، ایجاد می شود. در نهایت استفاده از آن نیز آسان است. با این حال، ما همیشه به شما توصیه می کنیم که از طریق یک حساب آزمایشی وارد سیستم شوید. پس پول واقعی خود را از دست نمی دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>