اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

این واقعیت که ریپل اکنون تبدیل به یکی از 6 ارز دیجیتال برتر جهان شده است، دیگر یک راز نیست. افراد بیشتری تصمیم می گیرند در ریپل به خاطر کیفیت ذاتی آن، علاوه بر افزایش قیمت طبیعی آن در ماه های اخیر سرمایه گذاری کنند. بیایید ببینیم این ارز دیجیتال چیست و چگونه کار می کند، تجزیه و تحلیل کنیم که چگونه می توان در ریپل سرمایه گذاری کرد.

ریپل چیست؟
ریپل چیست و چگونه کار می کند؟ ریپل (XRP) یک ارز دیجیتال است که در سال 2013 به وجود آمد که نشان دهنده یک راه حل عمده در بانک های بزرگ جهت کاهش هزینه های مدیریت فعالیت های بانکی است. این اولین جایگزین واقعی برای بیت کوین و اتریوم است که به طور خاص برای بانک ها ایجاد شده است. ریپل تنها و تنها از طریق اینترنت و نه کاغذی و یا از طریق ارزهای فیزیکی عرضه می شود.

پس بیایید ببینیم ریپل چیست و چگونه کار می کند. با افزایش اخیر ارزش اغلب ارز های دیجیتال در سراسر جهان، بسیاری از آلت کوین ها ( ارزهای دیجیتال جایگزین برای بیت کوین) افزایش زیادی در ارزش داشته اند. این یک ترامپولین بود که ثبات و رشد عظیمی را در بازار مالی ارزهای دیجیتال تضمین کرد.

اما اکنون این آلت کوین ها در حال کسب محبوبیت بیشتر و بیشتر با ارز های دیجیتال اصلی هستند: مانند بیت کوین. با توجه به این واقعیت که این شبکه هم توسط استخراج گران و هم توسط توسعه دهندگان مورد سوال قرار گرفته است، در حقیقت بیت کوین یک رشد برابر با دیگر ارزهای دیجیتال نداشت.

تاریخچه
ریپل یک ارز دیجیتال است که تنها به صورت آنلاین ارائه می شود که 100 % مبتنی بر اینترنت است. این بنیاد در سال 2013 توسط کریس لارسن و جد مک کالب تأسیس شد. واژه ریپل به معنی ارز دیجیتال است که در سال 2013 با یک پروتکل مبتنی بر OpenCoin به وجود آمد.

هدف ریپل همواره جبران کاستی های بیت کوین، اول از همه با کاهش هزینه ها، بوده است. با این حال، دسته بندی ریپل در همان سطح بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اشتباه است. ریپل در حقیقت بیشتر یک راه حل تجاری و بازرگانی / بانکی است.

بنابراین، اولین تمایل سازندگان ریپل، برطرف کردن مضرات و عیب های متعددی بود که در تجربه کاربری بیت کوین به وجود آمده بود. اول از همه، روشی برای به حداقل رساندن هزینه های معامله، توسعه داده شد. از سال 2013، ریپل به وسیله مجموعه بسیار متنوعی از موسسات برای ارائه یک گزینه بازپرداخت جایگزین به مشتری استفاده شد.

امروزه ریپل، اجازه ارسال و دریافت پرداخت ها بین مشتریان، بانک ها و شرکت ها را می دهد. همچنین به بانک ها اجازه می دهد تا پرداخت های شفاف را بدون نیاز به مالیات های بانکی دریافت کنند. بنابراین چیزی پیچیده تر از بیت کوین است.پس یک ارز دیجیتال است که به شدت برای سیستم بانکی ساخته شده است.

ریپل چگونه کار می کند؟
ریپل، درست مانند بیت کوین و اتریوم، بر اساس یک پلت فرم تجاری آنلاین کاملا متن باز است. با این حال، ویژگی آن این است که شبکه متمرکز است و مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال غیر متمرکز نیست. این شبکه با توجه به قواعد ایجاد شده توسط برنامه نویسان، به طور کامل توسط سازندگان آن قابل ویرایش است.

ریپل به روش های گوناگونی، متفاوت از دیگر ارزهای دیجیتال است، از جمله حضور دفتر های ثبت مخصوص، به نام دفتر کل که به شما این امکان را می دهد که تمام تراکنش ها را به شکلی بسیار سریع کنترل کنید. مهم ترین ویژگی شبکه ریپل، اول از همه، توانایی ارسال و دریافت بودجه ها در شبکه بدون اتصال فرم می باشد. بنابراین این به این معنی است که امکان ارسال یورو به دوستتان که شاید در آمریکا بوده و مایل به دریافت دلار می باشد، امکان پذیر است. ریپل از معاملات مراقبت خواهد کرد.

شبکه ریپل براساس سه جنبه اصلی است:

  • شبکه
  • مبادله
  • ارز (XPR)

ریپل به راحتی می تواند به عنوان نسخه 2.0 سیستم بانکی فعلی و واسطه های مالی در نظر گرفته شود.

اعتماد
سیستم ریپل به عنوان یک سیستم بانکی "قرون وسطایی" عمل می کند که به شما این امکان را می دهد که بدون جا به جایی آن پول را ارسال و دریافت کنید. همه چیز براساس یک پرداخت در زمان واقعی بین موقعیت های مختلف است. به عنوان مثال، ارسال پرداخت ها بین شهرهای مختلف بدون جا به جایی پول، به روش کاملا رمزنگاری شده، امکان پذیر است.

ریپل نه تنها می تواند با "پول کلاسیک" بلکه با مواد اولیه مانند طلا کار کند. اگر دروازه ها با استفاده از طلا موافقت کنند، می توانند رابطه ای با اطمینان داشته باشند که IOU طلا را پیش بینی کند.. بنابراین شبکه با اصول یکسان عمل می کند و امکان انتقال طلا بدون نیاز به جا به جایی آن امکان پذیر خواهد بود. بنابراین، این امکان وجود دارد که اساسا هر نوع چیزی را منتقل کنیم.

تفاوت های ریپل در مقابل بیت کوین
ریپل و بیت کوین متضاد یکدیگر هستند. ارزهای دیجیتال بسیار متفاوت برای کاربردهای مختلف. اگر بیت کوین یک ارز دیجیتال غیر متمرکز ساده باشد، ریپل یک شبکه است که در آن، این ارز دیجیتال نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اول از همه، به خاطر تمرکز شبکه، ریپل قادر است که سرعت تراکنش بالاتری را تضمین کند. با ریپل تنها 2 تا 3 ثانیه طول می کشد تا تراکنش را تایید کند، در حالی که با بیت کوین چند دقیقه طول می کشد. اجماع در واقع به روش کاملا متفاوتی به دست آمده است. پیشنهادات نیز بسیار متفاوت است. با بیت کوین حداکثر سقف پیشنهادات 21 میلیون دلار است، در حالی که ریپل به 100 میلیارد هم می رسد. متخصصین ارز های دیجیتال، ریپل را یک ارز دیجیتال واقعی در نظر نمی گیرند، چون متمرکز هستند و رایگان نیستند، کاملا مخالف اصول ارزهای دیجیتال هستند. ریپل بیشتر موفقیت خود را مدیون پذیرش بانک ها است.

نحوه معامله
برای تجارت در این بازار، تضمین حداکثر امنیت و پایین ترین کمیسیون های ممکن برای یک کارگزار قانون مند، کاملا ضروری است. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>