اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیایید سعی کنیم این ارز دیجیتال را که هنوز در مقایسه با بیت کوین و اتریوم، کمتر معروف است را درک کنیم، اما با حجم و ارزش قابل توجه و پیروان قابل احترام زیادی همراه است. در سال های اخیر، به لطف موفقیت مجدد ارز های دیجیتال، سرمایه گذارانی که وارد این کسب وکار شده اند، چندین برابر شده اند و هم در دنیای بیت کوین و البته در دیگر "آلت کوین ها" (به اصطلاح ارزهای دیجیتال جایگزین) سرمایه گذاری می کنند. اما در واقعیت ارزهای دیجیتال بسیار کمی وجود دارند که در طول سال ها، به موفقیت بزرگ در بازارهای ارزهای دیجیتال دست یافته اند، در نتیجه احترام و پول جامعه را به دست می آورند. دش، یکی از این ارزهای دیجیتالی است که در میان بیت کوین و اتریوم بزرگ، مسیر طولانی را طی کرده است و قصد دارد نقش بسیار مهمی را در چشم انداز ارزهای دیجیتال ایفا کند.

سکه دش
سکه دش، ارز دیجیتالی است که دیجیتال دش نیز نامیده می شود که به روشی بسیار مشابه با بیت کوین کار می کند. با این حال، این می تواند ویژگی های بسیار جالبی در مقایسه با بیت کوین داشته باشد که به همین دلیل این ارز دیجیتال را برای کسانی که می خواهند سرمایه گذاری خود را در ارزهای دیجیتال متنوع کنند، بسیار جذاب می کند.

سکه های دش چه چیزی هستند؟
 سکه های دش، عملا پول نقد دیجیتال هستند (و بنابراین فیزیکی نیستند)، که از طریق یک شبکه کاملا باز و P2P که بسیار سریع و ایمن است، به شما این امکان را می دهد که فورا و با کمیسیون های بسیار پایین، پولتان را ارسال و دریافت کنید.

همه چیز در یک شبکه کاملا غیر متمرکز، امن، ناشناس و به طور کامل قابل اعتماد رخ می دهد. "دش"، به لطف شبکه کاملا غیر متمرکزش، نمی تواند کاملا به بانک های مرکزی متصل شود که در دنیای ارزهای دیجیتال هیچ حرفی برای گفتن ندارند.

یکی از جالب ترین جنبه ها برای کسانی که از دش استفاده می کنند، اول از همه، امکان فرستادن واقعی پرداخت ها در سراسر جهان با حداکثر حریم خصوصی است. بنابراین این یک مزیت بسیار جذاب برای تمام افرادی است که می خواهند در این بازار ارزهای دیجیتال شروع به کار کنند.

ویژگی های اصلی دش چیست؟
دش می توانند چندین ویژگی کلیدی را به خود اختصاص دهد که این ارز دیجیتال را برای تمام افرادی که می خواهند سرمایه گذاری خود را متنوع کنند، بسیار جذاب می سازد. مهم ترین ویژگی های سکه دش، موارد زیر هستند:

  • تراکنش های فوری (ارسال فوری)
  • تراکنش های خصوصی (ارسال خصوصی)
  • حاکمیت غیرمتمرکز (DGBB)

دش یک معماری ساختاریافته چند سطحی دارد، به طور دقیق تر دو معماری ساختار یافته دارد. این دو سطح، عملکرد شبکه را تضمین می کنند. اولین سطح دش به روش بسیار ساده ای تشکیل شده است. در اینجا نشان می دهیم که سطوح چگونه ساخته می شوند:

  • سطح اول: استخراج گران این شبکه را امن می کنند و تراکنش ها را درون زنجیره بلوکی می نویسند.
  • سطح دوم: سطح دوم اساسا توسط گره های اصلی شکل می گیرد که به دش اجازه می دهد تا توابع پیشرفته ارز دیجیتال دش را انجام دهند.

امنیت شبکه به لطف سیستم اثبات کار استخراج، حفاظت شده است. گره های اصلی دارای یک سطح از امنیت سرویس هستند که شبکه را افزایش داده و اجازه تراکنش ها را می دهد.

همچنین ویژگی های رای گیری برای ارز دیجیتال وجود دارد. یکی از دلایلی که موجب شده دش چنین موفقیت بزرگی را در دنیای ارز های دیجیتال داشته باشد، نیز به دلیل کمبود سکه های موجود در بازار است. بنابراین پیشنهاد کم و پایین به افزایش علاقه به این ارز دیجیتال کمک می کند.

تاریخچه
از آگوست سال 2017، دش هفتمین ارز دیجیتال برتر از لحاظ حجم بازار است. این ارز دیجیتال در ابتدا در 18 ژانویه 2014، ایکس کوین نام گذاری شد. با این حال در 28 فوریه این نام به دارک کوین تغییر یافت. از سوی دیگر، دارک کوین در 25 مارس 2015، نام ارز دیجیتال خود را به دش تغییر داد. در حال حاضر، دش عملا ادغام دو کلمه دیجیتال و کش است.

از زمان نخستین روزهای عرضه اولیه سکه ارزهای دیجیتال، یک استخراج معادل 1.9 میلیون ارز وجود داشته است. در واقع این یک اشتباه بود. براساس وب سایت کوین مارکت کپ، در ژوئن 2017 حجم تجارت روزانه از 100 میلیون دلار در روز تجاوز کرد. دش موفق به رسیدن به حجم 100 میلیون دلار در روز شد، با حجم بازاری که به راحتی از 1 میلیارد تجاوز کرد. تا به امروز، انجمن دش فعال ترین انجمن در فروم بیت کوین تاک با 6400 صفحه بحث و گفتگو است.

اعلام قیمت دش و ارزش آن
در سال های اخیر، محبوبیت، قیمت و حجم بازار دش، افزایش یافته است. قیمت دش در سال های اخیر، به معنای واقعی روند صعودی داشته است. قیمت این بازار از 11 دلار به حداکثر 200 دلار رسیده است و افزایش قیمت بیش از 1700 درصد داشته است.

چگونه دش را بخریم یا معامله کنیم؟
چگونه می توانید در ارز دیجیتال دش سرمایه گذاری کنید؟ اگر شما از چگونگی کار پورتال های مختلف که اجازه تجارت آنلاین این ارز های دیجیتال را می دهند و ساختار آن ها آگاه نیستید، خرید دش می تواند یک عملیات پیچیده باشد. بسیاری از آن ها، کلاه برداری واقعی است که به همین دلیل است که انتخاب یک راه حل 100% تضمین شده، اجباری است.

به لطف این برنامه ها برای آندروید و iOS، استفاده از آن برای کسانی که تازه شروع به سرمایه گذاری در بازار های مالی کرده اند بسیار ساده است. همچنین در نظر گرفتن عدم وجود کمیسیون ها، یک جنبه که به شما اجازه می دهد هزینه های اضافی سرمایه گذاری آنلاین را کاهش دهید، مهم است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>