اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات خرما به امارات:
یکی از بازار های در دسترس برای محصول خرما از سال های گذشته صادرات خرما به امارات بوده است. با توجه به بازار مصرف کوچک این کشور، بیشتر صادرات خرما به امارات به منظور اهداف دیگری انجام می شود که یکی از آن ها صادرات مجدد محصول خرما می باشد.

پتانسیل های صادرات خرما به امارات:
کشور امارات متحده عربی از همسایه های جنوبی ایران است که در حوزه خلیج فارس قرار دارد. در دهه‌های گذشته کشور امارات به خصوص دوبی دارای پیشرفت به خصوص در حوزه تجارت جهانی شده و به قطب تجارت خاورمیانه تبدیل شده ست.

خرما

بسیاری از خریداران و بازرگانان بین الملی در این کشور مستقر شده و روزانه محموله های زیادی از سایر نقاط جهان به بنادر این کشور عربی وارد شد و به سایر کشو ها منتقل می شوند.

همین قابلیت دوبی و کشور امارات باعث شده است تا سالانه میزان زیادی از محصولات ایرانی به مقصد امارات فرستاده شده و بفروش برسند سپس این محصولات به کشورهای دیگر صادرات مجدد می شود.

در حوزه خرما نیز این فرآیند انجام شده و سالانه مقادیر بالایی از انواع خرمای صادراتی ایران به امارات صادر شده و توسط خریدارانی از سایر کشور ها دریافت می شوند. مقاصد عمده خرمای صادراتی ایران و صادرات خرما به امارات بیشتر صادرات خرما به هند است.

بیشترین میزان صادرات خرما به امارات از نوع خرمای مضافتی خرمای زاهدی و خرمای شاهانی می باشند.

متاسفانه بیشترین میزان خرمای صادراتی ایران به امارات به صورت فله ارسال می شوند و این خرما پس از بسته بندی مجدد و با نام امارات به سایر کشورهای جهان ارسال می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>