اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه تکمیلی sos

شرکت sos به عنوان شرکت کمک رسان، خدمات بیمه ای متنوعی در زمینه بیمه درمان تکمیلی ارائه می کند. بیمه تکمیلی sos به شکل انفرادی و گروهی به بیمه گذاران عرضه می شود. همچنین خدمات درمانی در شرکت پاسارگاد به شکل انفرادی و در بیمه آسماری به شکل گروهی با همکاری sos ارائه می شود.

خدمات درمان، خدمات پزشک در منزل و کمک رسانی حقوقی از دیگر مزایای بیمه sos است.در ادامه به تعرفه بیمه تکمیلی sos، خدمات مشترک با شرکت های همکار و شرایط استفاده از آن ها خواهیم پرداخت.

بیمه تکمیلی انفرادی sos

بیمه تکمیلی sos عموما اعضای خانواده را تحت پوشش بیمه قرار می دهد ولی اگر مجرد هستید و تمایل دارید به شکل انفرادی از بیمه sos استفاده کنید، این شرکت، بعد از بررسی چکاپ و وضعیت پزشکی شما، مشخص می کند می توانید تحت پوشش بیمه قرار بگیرید یا نه.

برای استفاده از بیمه تکمیلی sos به شکل انفرادی یا خانوادگی، لازم است ابتدا چکاپ کامل انجام شود. البته تنها چکاپی معتبر است که در آزمایشگاه شرکت sos انجام گیرد. اگر در نتیجه آزمایش، فرد مشکل یا بیماری داشته باشد، پوشش مربوط به آن بیماری از بیمه درمان او حذف می شود و می تواند بیمه درمان تکمیلی را بدون آن پوشش مشخص بخرد.

بیمه sos دندانپزشکی
بیمه تکمیلی انفرادی sos پوشش دندانپزشکی ندارد و برای استفاده از خدمات این پوشش لازم است بیمه دندانپزشکی به شکل جداگانه تهیه شود. شرکت sos پوشش دندانپزشکی را در قالب دو طرح طلایی و نقره ای به بیمه گذاران ارائه می کند. البته تنها افرادی که از بیمه تکمیلی sos استفاده می کنند، می توانند از طرح دندانپزشکی sos استفاده کنند. این طرح به طور خاص برای پوشش دندانپزشکی طراحی شده و تمام تعهدات آن، به پوشش دندانپزشکی تعلق دارد.

  • طرح طلایی: سقف تعهدات تا 4,000,000 تومان. حق بیمه 795، 000 تومان
  • طرح نقره ای: سقف تعهدات تا 1,500,000 تومان. حق بیمه 475، 000 تومان

دوره انتظار هر دو طرح دندانپزشکی، 3 ماه است. یعنی تا 3 ماه بعد از خرید و پرداخت حق بیمه نمی توان از بیمه دندانپزشکی استفاده کرد و بعد از 3 ماه تعهدات شرکت بیمه برای پرداخت هزینه های دندانپزشکی طبق این بیمه نامه آغاز می شود.فرانشیز هر دو طرح 30% است که باید توسط بیمه گذار پرداخت شود.

مراکز طرف قرارداد بیمه sos

هزینه های درمانی به دوشکل به وسیله شرکت بیمه پرداخت می شود. حالت اول زمانی است که فرد به مراکز طرف قرارداد برای انجام امور پزشکی مراجعه می کند. که در این حالت تنها باید فرانشیز را پرداخت کند و باقی هزینه ها توسط مرکز طرف قرارداد پرداخت می شود.

در حالت دوم، فرد به مراکز غیرطرف قرارداد مراجعه می کند. که باید هزینه ها را بپردازد و با مدارک پزشکی به بیمه مراجعه کند تا بیمه بر اساس تعرفه وزارت بهداشت هزینه را پرداخت کند. در واقع بجز فرانشیز بخشی از خسارت که مطابق تعرفه وزارت بهداشت نیست، باید توسط شخص پرداخت شود.

یکی از مزیت های بیمه تکمیلی sos نسبت به سایر بیمه ها تعداد مراکز طرف قرارداد با این شرکت است. علاوه بر این اکثر مراکز طرف قرارداد قابلیت صدور آنلاین معرفی دارند. 20 مرکز فیزیو تراپی، 16 داروخانه، 64 بیمارستان خصوصی، 5 بیمارستان دولتی، 8 کلینیک و 84 آزمایشگاه، مراکز طرف قرار داد بیمه sos هستند.

بیمه تکمیلی sos گروهی

شرکت sos برای گروه های زیر 40 نفر بیمه تکمیلی گروهی صادر نمی کند. در نتیجه حداقل تعداد کارکنان یک شرکت برای استفاده از خدمات درمان گروهی sos، چهل نفر است. البته این امکان وجود دارد که برای گروه های کمتر از چهل نفر بیمه درمان به شکل خانوادگی ارائه شود. کارکنان و خانواده آن ها می توانند تحت پوشش بیمه تکمیلی خانواده قرار بگیرند.

سقف تعهدات پوشش های مختلف، برای گروه های کمتر از چهل نفر به اندازه تعهدات شرکت در بیمه تکمیلی sos به شکل خانئادگی است؛ که در مطلب قبل بیان شد. این مبالغ قابل کاهش یا افزایش نیست. فرانشیز بیمه در این حالت صفر درصد، و دوره انتظار زایمان 1 سال است.بیمه sos برای گروه های بالای 40 نفر بیمه تکمیلی گروهی را در قالب هفت طرح، ارائه می کند. البته حداقل اعضا برای طرح 1 تا 3، 40 نفر و برای طرح های 4 تا 7، باید 200 نفر باشد.

طرح های موجود برای گروه های بالای 40 نفر:

بیمه تکمیلی

طرح 4 تا 7 مخصوص گروه های بالای 200 نفر:

بیمه تکمیلی

پاراکلینیکی نوع یک اول شامل سونوگرافی، ماموگرافی، انواع اسکن، انواع آندوسکوپی، ام.ار.آی، اکوکاردیوگرافی، استرس اکو و دانسیتومتری است.پاراکلینیکی نوع دوم شامل تست ورزش، تست آلرژی، تست تنفسی، نوارعضله، نوار عصب، نوار مغز، نوار مثانه، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، هولتر قلب و آنژیوگرافی چشم است.در این طرح ها پوشش دندانپزشکی، ویزیت و دارو وجود ندارد. البته با پرداخت حق بیمه بیشتر می توان ویزیت و دارد را به بیمه نامه اضافه کرد.

صندوق درمان بیمه sos

بجز بیمه تکمیلی sos، صندوق درمان برای گروه های تعداد بالا، طراحی شده است. شرکت ها می توانند مبلغ مشخصی در صندوق درمان قرار دهند تا افراد برای جبران هزینه های خود، با در دست داشتن تنخواه به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنند.در واقع کارفرما می تواند به جای پرداخت حق بیمه، از ابتدا مبلغی را که برای درمان کارکنان خود اختصاص داده، در صندوق قرار دهد و سقف و نوع پوشش ها را خود تعیین کند.

مزیت صندوق درمان نسبت به بیمه تکمیلی گروهی این است که محدودیت درمان گروهی را ندارد و افراد در انتخاب پوشش و سقف بیمه آزادی عمل بیشتری دارند. اعمال نظارت کارفرما بر نحوه ارائه خدمات و هزینه ها از دیگر مزایای صندوق درمان است.

شرایط بیمه sos آسماری

بیمه آسماری با همکاری و پشتوانه شرکت sos، خدمات درمان تکمیلی را ارائه می کند. خدمات بیمه انفرادی و گروهی بین این دو شرکت تقسیم شده است. شرکت آسماری در حال حاضر بیمه تکمیلی انفرادی صادر نمی کند و در حوزه درمان گروهی فعالیت دارد.بیمه تکمیلی sos، به شکل انفرادی و گروهی ( بالای 40 نفر) توسط شرکت sos ارائه می شود. شرکت آسماری با مشارکت sos, برای گروه های زیر 40 نفر بیمه درمان را در قالب 4 طرح عرضه می کند.

تمام متقاضیان باید بیمه گر پایه ( تامین اجتماعی، خدمات درمانی، …) داشته باشند و حداقل تعداد کارکنان باید 15 نفر باشد. دوره انتظار پوشش های بستری، جراحی عمومی و تخصصی در این چهار طرح 3 ماه است.

بیمه تکمیلی

اگر شرکتی بخواهد از خدمات بیشتری بهره مند شود، می تواند پوشش اضافی مخصوص آن طرح را تهیه کند. ویزیت، دارو، دندانپزشکی و غرامت ( بستری) جزو پوشش های اضافی هستند. فرانشیز پوشش ویزیت و دارو 30 درصد و فرانشیز پوشش دندانپزشکی 20% است. به ازای پوشش های اضافی باید هزینه اضافی پرداخت شود.

بیمه تکمیلی sos پاسارگاد

شرکت پاسارگاد بیمه تکمیلی را به شکل گروهی صادر می کند. اما به کمک شرکت sos، برای دارندگان بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد خدمات درمان تکمیلی را به شکل انفرادی ارائه می کند.

البته افرادی می توانند همراه با بیمه عمر خود، از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند که اندوخته ریاضی آن ها حداقل 2 میلیون تومان باشد. همچنین باید حداقل 6 ماه از خرید بیمه عمر گذشته باشد؛ حتی اگر فرد از ابتدا، 2 میلیون تومان در بیمه عمر سپرده گذاری کرده باشد.البته باید توجه داشت که هزینه هایی مثل زایمان، رفع عیوب انکساری چشم، هزینه های سرپایی، کلینیکی، پاراکلینیکی و دندانپزشکی تحت پوشش این بیمه نیست.

جزئیات بیمه تکمیلی پاسارگاد sos:

بیمه تکمیلی

پوشش بیمه ای بخش اول:
هزینه های بستری، جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آنژیوگرافی قلب، انواع سنگ شکن در بیمارستان حداکثر در یکسال بیمه ای.

پوشش بیمه ای بخش دوم:
اعمال جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع ( به استثنا دیسک و ستون فقرات که در بخش اول جبران می شود.)، گامانایف، قلب، پیوند ریه، پیوند کلیه، پیوند کبد و مغز استخوان.

بیمه تکمیلی sos سامان

بیمه سامان جزو معدود شرکت هایی است که بیمه تکمیلی را به شکل انفرادی ارائه می کند. این شرکت در ابتدای فعالیت با همکاری شرکت کمک رسان sos خدمات درمانی را به شکل انفرادی و گروهی عرضه می کرد. اما امروزه به شکل مستقل در این حوزه ها فعالیت می کند. در نتیجه پوشش های بیمه تکمیلی sos با پوشش های بیمه سامان متفاوت است.لازم به ذکر است بیمه سامان تنها، به منظور عرضه خدمات درمان تکمیلی گروهی برای گروه های بالای 1000 نفر با شرکت sos همکاری می کند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>