اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات انواع انجیر خشک ایران:
انجیر خشک صادراتی ایران یکی از اقلام برجسته در حوزه تجارت بین الملل می باشد و از تقاضای بسیاری برخوردار است. در متن زیر به بررسی صادرات انواع انجیر می پردازیم.

انواع انجیر خشک
انجیر صادراتی در انواع زیر دسته بندی می شود:
انجیر خشک گرید101 (AAA):

  • گرانقیمت ترین نوع انجیر خشک است که شامل دانه هایی با رنگ روشن (سفید و زرد) و سایز نسبتا درشت (بزرگ تر از 24 میلیمتر) می باشد و دانه های انجیر خشک در این نوع تماما باز و بدون دانه‌های ریز و تیره رنگ است.

انجیر

انجیر خشک گرید101 (AA):

  • انجیر خشک گرید101 (AA) شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز درشت میانگین 22 میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک حداکثر 90% دهن باز و دارای حداکثر 4% دانه‌های تیره رنگ می باشد.

انجیر

انجیر خشک گرید101 (A)

  • انجیر خشک گرید101 (A) شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز بین 14 تا 22 میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک حداقل 25% دهن باز و دارای حداکثر 15% دانه های تیره رنگ می باشد.

انجیر

انجیر خشک گرید (AA):

  • انجیر خشک گرید (AA) شامل دانه هایی به رنگ روشن(سفید و زرد) و سایز میانگین 20 میلیمتر می‌باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک حداقل 45% دهن باز و دارای حداکثر 4% دانه های تیره رنگ می باشد.

انجیر

انجیر خشک گرید (A):

  • انجیر خشک گرید (A) شامل دانه هایی به رنگ زرد و قهوه ای و سایز میانگین 20 میلیمتر می باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک بیشتر دانه ها با دهان بسته و حداقل 25% دهن باز می باشد.

انجیر

انجیر خشک گرید (B):

  • انجیر خشک گرید (B) شامل دانه هایی به رنگ قهوه ای و خاکستری با سایز میانگین 14 میلیمتر می‌باشد. در این نوع، دانه های انجیر خشک بیشتر دانه ها با دهان بسته و حداقل 3% دهن باز می‌باشد.

انجیر

انجیر پرس شده گرید (A):

  • انجیر پرس شده گرید (A) شامل دانه های مرطوب انجیر که به وسیله دستگاه به صورت قرص پرس شده و دارای رنگ روشن است که در بسته بندی های 250 و 400 و 500 گرمی عرضه می شود.

انجیر

انجیر پرس شده گرید (B):

  • انجیر پرس شده گرید (B) شامل دانه های مرطوب انجیر که به وسیله دستگاه به صورت قرص پرس شده و دارای رنگ تیره تری نسبت به گرید A است که در بسته بندی های 250 و 400 و 500 گرمی عرضه می شود.

انجیر

قیمت انجیر خشک صادراتی:
عمده انجیر خشک تولیدی در ایران مربوط به استان فارس و شهرستان های استهبان، نی ریز و جهرم می‌باشد که قیمت انجیر خشک صادراتی ایران بر اساس تولید و عرضه و تقاضا در این مناطق تعیین می‌گردد. بیشتر تولیدات این مناطق به خارج از کشور صادر می شود که از جمله مقاصد اصلی آن کشورهای آسیای شرقی می باشد.

قیمت عمده انجیر خشک استهبان:
انجیر خشک از مهم ترین تولیدات کشاورزی شهرستان استهبان استان فارس می باشد که سابقه طولانی و بازار پسندی بسیار زیادی دارد. استهبان به عنوان بزرگ ترین انجیرستان دیم در جهان محسوب می شود که سالانه تولید زیادی در این زمینه دارد.

انجیر خشک استهبان آوازه ای جهانی دارد و قیمت عمده انجیر خشک استهبان بر اساس عرضه و تقاضای خارجی تعیین می شود. البته عواملی همچون تولید سالانه و کمبود محصول نیز بر قیمت عمده انجیر خشک استهبان تأثیرگذار است.

انجیر صادراتی:
بیشترین میزان انجیر صادراتی ایران در غالب کیفیت A و AA به دیگر کشورها صادر می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمود اسماعیلی:
هزینه هر تن انجیر AA به کشور عمان
پاسخ زینگ:
سلام.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

محمود باقری:
سلام ما یک تن انجیر خشک جهت ارسال چین شهر پکن نیاز داریم لطفا مشخصات انجیر خشک به انگلیسی به همراه قیمت جهت صادرات به پکن را اعلام نمایید
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>