اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ویروس کرونا

این روزها شیوع ویروسی به نام کرونا یا همان کوید-19، بسیاری از کشورهای جهان و متاسفانه کشور ما را تحت تأثیر خود قرار داده است. سازمان بهداشت جهانی بهترین روش برای کنترل شیوع این بیماری را، پیشگیری از طریق رعایت نکات بهداشتی عنوان کرده است. احتمالا همه شما تا به حال با این نکات بهداشتی، روش های پیشگیری و حتی علائم این بیماری آشنا شده اید. 

نحوه پوشش هزینه های درمان کرونا در بیمه تکمیلی

اگر شما بیمه تکمیلی دارید، نگران هزینه های درمان کرونا نباشید. البته امیدواریم که هرگز به استفاده از این پوشش ها نیاز پیدا نکنید، اما بهتر است بدانید که به صورت کلی هزینه های درمان هر نوع ویروسی از جمله ویروس کرونا تحت پوشش بیمه های تکمیلی قرار دارد. البته برای استفاده از آن باید به نوع پوشش ها و سقف تعهدات بیمه نامه خود دقت کنید.مثلا اگر در بیمه نامه پوشش ویزیت و دارو وجود داشته باشد، هزینه ویزیت پزشک و تهیه داروی مربوط به ویروس کرونا به بیمه شده پرداخت خواهد شد.

هزینه آزمایشات لازم برای تشخیص و درمان ویروس کرونا هم توسط پوشش خدمات آزمایشگاهی پرداخت می شود. همچنین یکی از پوشش هایی که در تمام بیمه های درمان تکمیلی وجود دارد، پوشش بستری است. یعنی اگر بیمه شده برای درمان کرونا نیاز به بستری شدن در بیمارستان داشته باشد، هزینه های آن با توجه به سقف تعهدات بیمه نامه پرداخت می شود.

نحوه پوشش هزینه های درمان کرونا در بیمه عمر

همانطور که می دانید در بیمه عمر، علاوه پس انداز و سرمایه گذاری، پوشش های بیمه ای مثل پوشش فوت طبییعی یا فوت در اثر حادثه وجود دارد. یکی از پوشش های بیمه ای اضافه در بیمه های عمر، پوشش امراض خاص است. البته نحوه ارائه این پوشش و سقف تعهدات آن در شرکت های مختلف بیمه متفاوت است، اما معمولا در این پوشش هزینه درمان بیماری های خاص مثل سرطان، سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی عروق قلبی (کرونر) و پیوند اعضای اصلی بدن تحت پوشش قرار می گیرد.

پس به صورت کلی در بیمه های عمر، هزینه درمان ویروس های مختلف مثل ویروس کرونا پرداخت نمی شود. اما در روزهای اخیر بعضی از شرکت های بیمه مثل بیمه سامان و بیمه ایران اعلام کرده اند که از این به بعد در بیمه نامه های عمر و در پوشش امراض خاص، هزینه درمان ویروس کرونا هم تحت پوشش خواهد بود.یعنی اگر شما بیمه عمر سامان یا بیمه عمر ایران داشته باشید و در بیمه نامه شما پوشش امراض خاص قید شده باشد، هزینه های درمان ویروس کرونا هم به شما پرداخت می شود. آن هم بدون نیاز به پرداخت حق بیمه بیشتر یا ایجاد تغییرات در بیمه نامه.

البته سقف جبران هزینه های درمان کرونا، به سقف پوشش امراض خاص در هر شرکت بیمه بستگی دارد. مثلا در بیمه عمر سامان سقف این پوشش برای هر بیماری 30 میلیون تومان است.امیدواریم که در آینده بسیار نزدیک، سایر شرکت های بیمه هم برای کاهش نگرانی های جامعه در مورد بیماری کرونا، به فکر جبران هزینه های درمان این بیماری در بیمه نامه های خود باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>