اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه عمر فرزندان

قطعاً مهم ترین آرزوی هر پدر و مادر این است که آینده روشنی برای فرزندان خود مهیا کند. حالا سوال این است که از چه راه کاری برای تأمین آتیه فرزندان مان استفاده کنیم تا نتایج خوبی به دست آوریم؟ و روش درست این سرمایه گذاری چیست؟

با برنامه ریزی دقیق امروز، می توانیم زندگی و آینده شغلی، اجتماعی و تحصیلی فرزندان مان را در بازه زمانی از بدو تولد آنها تا 30 سال آینده تغییر دهیم (مدت و شرایط بیمه عمر و آتیه فرزندان در شرکت های بیمه مختلف، متفاوت است). هیچ خانواده ای نیست که از موفقیت فرزندان خود خوشحال نشود. اما چون برخی از خانواده ها برنامه ریزی برای آینده ندارند به ناچار کاری هم برای موفقیت فرزند خود انجام نمی دهند.

بیمه آتیه فرزندان به عنوان یکی از زیرمجموعه های مفید و قابل توجه بیمه عمر و سرمایه گذاری است. که در آن علاوه بر برخورداری از خصوصیات بیمه، سرمایه ای مطمئن برای تهیه نیازهای زندگی آینده آنان از قبیل تهیه مسکن، تهیه جهیزیه، هزینه تحصیلات عالی، ازدواج و … را تأمین می نماید. طرح های بیمه عمر و آتیه فرزندان، بدون شک تکیه گاه امروز و روشنی فردا امید های زندگی مان خواهد بود.

این بیمه نامه از بدو تولد می تواند کودکان را تحت پوشش قرار دهد و اندوخته ای مطمئن را برای آنها تشکیل دهد. نتیجه ی دوراندیشی والدینی که بیمه عمر و آتیه فرزندان را انتخاب می کنند؛ آینده تحصیلی و زندگی بی دغدغه و راحت فرزندانشان است.

بهترین سرمایه گذاری برای کودکان

اساس بیمه عمر و آتیه فرزندان بر سرمایه گذاری های کوچکی است که در دراز مدت مدت تبدیل به اندوخته ای بزرگ و چشمگیر برای تأمین نیازهای آینده ی کودکان می شوند. والدین از زمان تولد کودکان می توانند آنها را با تعیین مبالغ بیمه ای منعطف بیمه کنند.

حق بیمه این طرح را می توان با شرایط کاملا انعطاف پذیر و به اَشکال ماهانه، چند ماه یک بار یا سالانه پرداخت نمود.فقط کافی است بخشی از درآمد ماهیانه خود را که برای هزینه های پیش بینی نشده در نظر گرفته اید؛ برای این سرمایه گذاری پر سود کنار بگذارید. تا این پس انداز به ظاهر اندک در مجموع تبدیل به سپرده قابل توجهی شود که سود مشارکت تضمینی نیز به آن تعلق خواهد گرفت.

پس انداز روزانه آتیه فرزندان

در طرح بیمه آتیه فرزندان شما می توانید به صورت روزانه از دوران کودکی برای فرزند خود پس انداز کنید و درانتهای دوره از اندوخته این بیمه نامه به صورت یکجا برخوردار شوید. مبلغی که برای حق بیمه عمر و آتیه فرزندان در نظر گرفته می شود نسبی است. هر شرکت بیمه مبلغی را به عنوان حداقل قسط بیمه تعیین نموده است. بیمه گذار می تواند بر اساس توانمندی خود، مقادیر بیش تری را برای پرداخت مشخص نماید.

مزایای بیمه عمر و آتیه فرزندان

دریافت سود تضمینی

حداقل میزان سود تضمینی سالانه برای دو سال اول این بیمه نامه 16 درصد، 2 سال بعد 13 درصد و برای سال های بعد از آن 10 درصد در هر سال می باشد.

دریافت وام

یکی دیگر از مزایای بیمه نامه عمر وآتیه فرزندان دریافت وام بدون وثیقه و بدون هیچ گونه تشریفات اداری می باشد. بیمه گذار می تواند از پایان سال دوم، تا %90 از مبلغ ارزش صندوق بیمه نامه فرزند خود را وام دریافت نماید.

معافیت از مالیات و دریافت سود خالص

سود و سرمایه پرداختی در انتهای دوره معاف از مالیات و هرگونه عوارض می باشد و تمامی آن متعلق به شما می باشد.

سرمایه بدون باز پرداخت

یکی از مزایای قابل توجه در بیمه نامه آتیه فرزندان این است که سرمایه پرداخت شده در پایان، تسهیلات و یا وام نبوده و نیز باز پرداخت ندارد؛ بلکه سود خالص شما از این سرمایه گذاری و پس انداز می باشد و برای هزینه های مختلف از قبیل تهیه مسکن، تهیه جهیزیه، هزینه تحصیلات عالی، ازدواج و … می توانید استفاده کنید.

بیمه آتیه فرزندان یا پس انداز در بانک؟

همیشه در هنگام انتخاب بین خرید بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری در بانک تردیدهایی وجود دارد. سوال مهم این است که کدام یک ارجحیت دارند؟ کدام مفیدتر و مطمئن تر و بهتر است؟ در این بخش قصد داریم تا تفاوت های بیمه عمر و آتیه فرزندان و سپرده ­گذاری در بانک را به اختصار شرح دهیم:

  • اگر قصد شما سرمایه ­گذاری کوتاه مدت است، سپرده گذاری در بانک ها به نظر جذاب تر می آید، اما باید در ابتدا مبلغ بسیاری را در بانک سپرده گذاری کنید تا سود قابل توجهی را به دست بیاورید. اما در بیمه عمر، کافیست تنها یک حق بیمه را پرداخت کنید تا تحت پوشش بیمه ای نیز قرار بگیرید؛ بانک فاقد این پوشش هاست.
  • در حساب ها و سپرده ­گذاری های بلندمدت بانکی، امکان برداشت پول قبل از اتمام قرارداد وجود ندارد، اما در بیمه عمر امکان برداشت اندوخته (وام بدون وثیقه، ضامن و بدون تشریفات اداری) طی مدت قرارداد وجود دارد.
  • یکی از تفاوت های قابل توجهی که بین سپرده­ گذاری در بانک و خرید بیمه عمر آتیه فرزندان مطرح است، متغیر و ثابت بودن نرخ سود پرداختی به اندوخته شما است. در مورد سپرده ­گذاری در بانک ­ها، نرخ بهره تحت شرایط متفاوت متغیر است، اما در مورد بیمه عمر نرخ سود تا پایان روندی مشخص و ثابت دارد و تغییری نمی­کند.

سایر تفاوت های بیمه آتیه فرزندان و سرمایه گذاری در بانک

تفاوت عمده دیگر در حق برداشت طلبه کاران است. در صورتی که پس انداز کننده یک سپرده در بانک داشته باشد، طبق قانون طلبه کاران او در صورت از کارافتادگی و بروز مشکلات دیگر می­توانند از محل سپرده های بانکی، طلب خود را وصول کنند. در بیمه عمر چنین برداشتی امکان پذیر نیست.

یک تفاوت مهم دیگر نیز وجود دارد، بانک ها تا زمانی که روند پس انداز ادامه دارد یا سرمایه را در اختیار دارند، به آن سود پرداخت می­کنند و در صورت از کارافتادگی کلی پس اندازکننده و کاهش درآمد او روند پس انداز کردن متوقف می شود؛ اما بیمه عمر از آنجایی که علاوه بر پس انداز و سرمایه گذاری جنبه پوشش دهی ریسک هم دارد در صورت از کارافتادگی دائم و کلی، بیمه شده از پرداخت حق بیمه معاف می شود و شرکت بیمه به ایفای تعهدات مندرج در بیمه نامه الزام دارد.

اهداف بیمه عمر و آتیه فرزندان

هدف اصلی و اساسی بیمه عمر و آتیه فرزندان به وجود آوردن و جمع آوری اندوخته ی مالی و سرمایه گذاری و کسب سود از این سرمایه گذاری می باشد. و در نهایت ایفای تعهدات شرکت بیمه گر در قبال استفاده کنندگان است.طرح آتیه فرزندان بسته به شرکت موردنظر می تواند از یک تا سی سال ادامه داشته و سرمایه قابل توجهی را به وجود آورد.

بیمه عمر و آتیه فرزندان در طرح ها و با نام ها و شرایط متفاوت در شرکت های مختلف به متقاضیان ارائه می شود. هریک از این طرح ها برای تأمین هزینه های تهیه مسکن، تهیه جهیزیه، هزینه تحصیلات عالی، ازدواج و … برای آینده کودکان استفاده می شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>