اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گردو

صادرات گردو به دبی:
صادرات گردو و خشکبار مختلف به کشورهای مختلف از جمله دبی دارای قوانین و نکاتیست که یادآوری آن خالی از لطف نخواهد بود.

گردو محصولی پر خاصیت برای بدن بوده که آشنایی با خواص آن در اغلب کشور ها وجود دارد. اغلب کشورها به دنبال این محصول پر خاصیت هستند و حاضرند قیمت های بالایی را نیز برای آن بپردازند.

این محصول در بسیاری از کشورها تولید نشده و می تواند منبع صادراتی مناسبی برای ایران و باغداران باشد. در هنگام صادرات باید نکات خاصی را مدنظر قرار داد که در ذیل به چند نمونه از آن اشاره خواهیم کرد.

گردو

قوانین و نکات صادرات خشکبار و گردو:
گردو و خشکبار محصولاتی هستند که ارسال فله ای آن به نفع کشورهای صادر کننده خواهد بود. اما نکته‌ای که نباید فراموش گردد آن است که می بایست دقت شود بعد از بسته بندی در کشور مقصد این محصول با برند تولید ایران عرضه گردد.

اولین مرحله و سدی که باید در هنگام صادرات از آن گذشت آن است که مجوز از وزارت بهداشت برای تایید محصول گرفت. بعد از آن مراحل اداری صادرات است که به راحتی قابل حل خواهد بود.

در صورتی که کیفیت خشکبار و گردو به حد استاندارد جهانی برسد می توان انتظار داشت که گردو به یکی از پر درآمد‌ترین مشاغل در کشور شناخته شود. در واقع اینکه چطور محصول تولید و برداشت گردد عامل مهمیست که در هنگام صادرات اهمیت می یابد.

در کشور ایران به دلیل وجود روش های سنتی کاشت تا برداشت انتظار می رود که انواع گردو با استاندارد‌های جهانی همراه نباشد و لذا صادرات آن تنها به کشور های همسایه ممکن خواهد شد.

کشورهای آلمان و روسیه جزو اولین کشورهایی هستند که خشکبار از سوی ایران برای آن ها صادر شده است و سال به سال نیز بر مقدار صادرات انواع گردو و خشکبار اضافه می گردد.

به همین دلیل است که کشورهای همسایه می توانند هدف اول یک صادر کننده ی مبتدی باشند تا با ترفندهای بازار آشنا شود و بعد از آن کشورهای اروپایی می توانند هدف قرار گیرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
حمیدحاجی حسنی:
سلام.من درزمینه صادرات گردو وبازارداخلی گردومیخاهم باشماهمکاری کنم .البته اگرازنظرشمااشکالی نداشته باشد
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

جلال مرادی :
صادرات گردو
عباس حسینی:
سلام من فروشنده وتولید کننده گردو ومشکلات آن هستم چطور میتونم کالای خود را صادر کنم
رضا کولیوند:
من ن دلالم ن معامله گر محصولات گردو زیادی دارم ولی نمیدونم از چه راهی صادر کنم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>