اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بیمه دانش آموزی

بیمه حوادث دانش آموزان به چه درد می خورد؟

همه ما ممکن است از زمان دانش آموزی کارت این بیمه را به خاطر داشته باشیم در صورتی که شاید نمی دانستیم این کارت به چه خاطر است! حتی والدین ما بدون این که بدانند چرا، به ناچار و با غرولند حق بیمه را پرداخت می کردند تا بالاخره ثبت نام انجام شود اما از کاربرد کارت بیمه حوادث هیچ اطلاعی نداشتند در حالی که این بیمه پوشش هایی دارد که می توان در زمان حادصه از آن استفاده کرد.

بد نیست بدانید بیمه حوادث سه پوشش مهم دارد که بر اساس آن برای فوت، ازکارافتادگی و نقص عضو غرامت پرداخت می کند و همچنین هزینه استفاده دانش آموز از خدمات پزشکی در زمان بروز حوادث را تا سقف تعهدات خود می پردازد.

پوشش های بیمه حوادث دانش آموزی

همان طور که در قسمت قبل گفتیم سه پوشش مهم در بیمه حوادث دانش آموزان وجود دارد که شرح هر کدام به صورت زیر است:
پوشش فوت: اگر دانش آموز در هر ساعت از شبانه روز در اثر حوادث پیش آمده فوت کند، غرامت فوت به خانواده وی پرداخت می شود. غرامت فوت در سال تحصیلی جاری یعنی 99-98 معادل 10 میلیون تومان است.
پوشش نقص عضو و ازکارافتادگی: اگر دانش آموز در طول مدت قرارداد و در اثر حوادث دچار نقص عضو و یا ازکارافتادگی شود، غرامت مربوط به آن به او پرداخت می شود. سقف پرداخت این غرامت 100 میلیون تومان است.
پرداخت هزینه های پزشکی: اگر دانش آموز در اثر حوادث نیاز به استفاده از خدمات پزشکی و درمانی داشته باشد، هزینه استفاده از این امکانات را تا سقف تعهدات پرداخت می کند. هزینه هایی را که در این پوشش پرداخت می شود در جدول زیر مشاهده می کنید:بیمه دانش آموزی

مبالغ ذکرشده در جدول فوق برای پرداخت هزینه برای خرید و پیوند کلیه، پرداخت هزینه کاشت حلزون، کمک هزینه خرید سمعک و درمان بیماری های صعب العلاج مربوط به سال 98-97 بوده که مطابق اعلام بیمه معلم در سال تحصیلی جاری نیز تغییری نکرده است.

بیمه اردوی راهیان نور

یکی دیگر از انواع بیمه که به تازگی در بیمه حوادث دانش آموزی گنجانده شده بیمه اردوی راهیان نور است که با تحت پوشش قرار دادن دانش آموزان در طول برگزاری این اردوها از آن ها حمایت می کند. در این بیمه نیز سه پوشش فوت، نقص عضو و ازکارافتادگی و هزینه های پزشکی وجود دارد. هزینه پرداخت شده بابت هزینه فوت و نقص عضو تا دیه کامل در ماه های حرام و غیر حرام است. برای هزینه های پزشکی نیز تا سقف 10,000,000 تومان به بیمه شده پرداخت می شود.

بیمه مسئولیت مدنی بیمه شدگان در مقابل یکدیگر

این بیمه نیز با همان بیمه حوادث دانش آموزی ارائه می شود و فقط حوادث رخ داده در محیط آموزشگاه را تحت پوشش قرار می دهد. مطابق این بیمه خسارات غیر عمدی واردشده به دیگران تحت پوشش قرار داده شده و مطابق بیمه حوادث خسارت واردشده جبران می شود.

نکات مهم در خصوص بیمه حوادث دانش آموزی

  • بیمه حوادث دانش آموزی برای یک سال صادر می شود؛ یعنی اگر در طول مدت تعطیلات تابستان نیز دانش آموز طی حوادثی آسیب ببینید، خانواده ها می توانند از محل بیمه حوادث دانش آموزی غرامت دریافت کنند.
  • اگر برای دانش آموزی حادثه ای رخ دهد که مدیر مدرسه مقصر شناخته شود، بیمه شده می تواند علاوه بر دریافت خسارت از بیمه حوادث، از مدیر مقصر نیز شکایت کرده و از وی یا محل بیمه مسئولیت او، خسارت دیگری نیز دریافت کنند.
  • بیمه حوادث دانش آموزی همه حوادثی که دانش آموز را در طی 24 ساعت تهدید می کند و مورد پذیرش بیمه نامه است تحت پوشش قرار می دهد. بنا براین دریافت خسارت از این بیمه تنها محدود به حوادث رخ داده در مدرسه نیست بلکه در هر مکان و در هر ساعت از شبانه روز که دانش آموز دچار حادثه شود و خسارتی ببیند، می تواند از بیمه حوادث خود استفاده کند.


کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>